#1
15 zou ik niet eens redden ![:confused:]()
bij 5 ga ik over me haggel (als ik snel achterelkaar tik)
bij 5 ga ik over me haggel (als ik snel achterelkaar tik)
NexxtGen zei:ik heb vorig jaar een periode van ongeveer 4 maanden gehad waarbij ik het dus elk weekend deed, waarbij ik gewoon steeds meer ging pakken omdat mijn tolerantie omhoogschoot. Vervolgend heb ik vanaf september vorig jaar tot maart dit jaar het 1 à 2 keer per maand gedaan, en dan per keer 5 pillen ongeveer, echt veel dus. En tot nu heb ik het om de 2 weken gedaan, ook 5 pillen per keer, en dat is zoals je weet echt belachelijk veel. Maar omdat het niet meer werkt, kost het mij ook geen enkele moeite om ermee te stoppen. En eigenlijk vind ik het wel een bevrijding, want drugs blijft toch stiekem wel slecht hè![]()
Tijd voor ghb zou ik zeggen, hahahaha, ik begin het spul steeds beter te kennen!
maar uum dat tryptophaan hè, koop je dat in een smartshop?zoals een coffeyshop bedoel je? (ben wat onervaren op dat gebied :P)
matthijs zei:Ik heb er zelf ook nooit meer dan 2 gehad. Maar ken wel redelijk wat mensen voor wie 15 op een avond normaal is. Maar daar staan ook records van 1,5 gram coke in één keer, in één neusgat![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."