Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr (voorlopig) klaar mee

Er (voorlopig) klaar mee

36 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
15 zou ik niet eens redden :confused:

bij 5 ga ik over me haggel (als ik snel achterelkaar tik)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
De laatste maanden ging het allemaal wat bergafwaards met het oh-zo-mooie XTC-gevoel en dan in het bijzonder het euforische gevoel wat menig XTC-gebruiker wel kent. De laatste keren had ik soms meer het gevoel alsof ik een sterke joint had gerookt in plaats van dat ik pillen op had. En nou en of het goede waren; 120 mg mdma waren ze. Een keer bijvoorbeeld had ik er 7 van die gare dingen op. Me naat ging helemaal uit zijn dak en ik snapte er nix van. Ik was vaag als een toeter maar zo goed als geen euforie. Ja, het eerste uurtje maar daarna was het al snel verdwenen. Ik heb er serieus gewoon op gekotst, omdat ik er te veel op had, kan je nagaan hoe perfect ik me had gevoeld als er nog wat serotonine in me hersenen zat. Afgelopenkeer nog een keer geprobeerd, en het begon goed. Best lekker gevoel, het eerste half uur, maar daarna dreef het gewoon weer helemaal weg, zoals altijd de laatste keren. Dus ja, dat mijn serotonine voorraad op is, kan ik écht met 100% zekerheid zeggen; het is als een verschil met dag en nacht, ook als je pillen op hebt. Zo voel je je perfect, en van het ene op het andere moment is het gewoon weg, helemaal weg!

Dus ja ik ga dus zeker voor 2,5 maand stoppen en als ik dan geen échte verbetering zie dan kap ik er mee en ik zou het niet eens zo erg vinden...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is minder voor je, beter koop je eerst wat L-tryptofaan uit smartshop, zal jou koppie wel nodig hebben.

Maar ik ben nu wel benieuwd hoe lang en hoevaak je het achter elkaar hebt gedaan....??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb vorig jaar een periode van ongeveer 4 maanden gehad waarbij ik het dus elk weekend deed, waarbij ik gewoon steeds meer ging pakken omdat mijn tolerantie omhoogschoot. Vervolgend heb ik vanaf september vorig jaar tot maart dit jaar het 1 à 2 keer per maand gedaan, en dan per keer 5 pillen ongeveer, echt veel dus. En tot nu heb ik het om de 2 weken gedaan, ook 5 pillen per keer, en dat is zoals je weet echt belachelijk veel. Maar omdat het niet meer werkt, kost het mij ook geen enkele moeite om ermee te stoppen. En eigenlijk vind ik het wel een bevrijding, want drugs blijft toch stiekem wel slecht hè :)

Tijd voor ghb zou ik zeggen, hahahaha, ik begin het spul steeds beter te kennen!

maar uum dat tryptophaan hè, koop je dat in een smartshop? :confused: zoals een coffeyshop bedoel je? (ben wat onervaren op dat gebied :P)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
je hebt idd wel behoorlijk wat en vaak weg geslikt :openmouth: ff een stop van een half jaar zou beter zijn :P


je zou zelf ook ff kunne googlele maargoed omdat je zo lui bent :P

hier

http://www.fitnessnet.nl/fitnessnet.nl/ ... ofaan.html

http://www.azarius.nl/healthshop/supple ... ryptophan/

de effecten etc staan er ook bij

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
NexxtGen zei:
ik heb vorig jaar een periode van ongeveer 4 maanden gehad waarbij ik het dus elk weekend deed, waarbij ik gewoon steeds meer ging pakken omdat mijn tolerantie omhoogschoot. Vervolgend heb ik vanaf september vorig jaar tot maart dit jaar het 1 à 2 keer per maand gedaan, en dan per keer 5 pillen ongeveer, echt veel dus. En tot nu heb ik het om de 2 weken gedaan, ook 5 pillen per keer, en dat is zoals je weet echt belachelijk veel. Maar omdat het niet meer werkt, kost het mij ook geen enkele moeite om ermee te stoppen. En eigenlijk vind ik het wel een bevrijding, want drugs blijft toch stiekem wel slecht hè :)

Tijd voor ghb zou ik zeggen, hahahaha, ik begin het spul steeds beter te kennen!

maar uum dat tryptophaan hè, koop je dat in een smartshop? :confused: zoals een coffeyshop bedoel je? (ben wat onervaren op dat gebied :P)
Klik om te vergroten...

Is wel veel te veel maar nou ook weer geen extreme hoeveelheden. Goed dat je op tijd bent gestopt. Anders krijg je ongein als 15 pillen op een avond, ieder weekend.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er zelf ook nooit meer dan 2 gehad. Maar ken wel redelijk wat mensen voor wie 15 op een avond normaal is. Maar daar staan ook records van 1,5 gram coke in één keer, in één neusgat :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
matthijs zei:
Ik heb er zelf ook nooit meer dan 2 gehad. Maar ken wel redelijk wat mensen voor wie 15 op een avond normaal is. Maar daar staan ook records van 1,5 gram coke in één keer, in één neusgat :confused:
Klik om te vergroten...


maar dan ben je ook ziek bezig

klaar, punt uit :P

mijn max was 3 op een avond

vond ik netjes hoor :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is ook netjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik neem er meestal rond de 3 a 4

terwijl ik bij de 1 en 2 altijd al loeihard ga, maar ik waan me altijd in de illusie dat als je dan meer bij slikt je nog harder zal gaan, maar volgens mij valt dat echt wel mee :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
tja, beter minimaal 3 maanden stoppen met xtc... dan hoop ik voor je dat je serotonine-systeem zich heeft herstelt...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
't Is toch algemeen bekend dat je XTC niet zo behoort te gebruiken.. kan hier niet veel over zeggen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn meeste is maar 1 op een avond.. soms was het dan wel 2 waard als het mdma was bijvoorbeeld (200mg)

kben eigenlijk aan het twijfelen of ik het nog eens ga doen..

normaal niet, maar het zal er mss wel eens van komen, tis al 10 maand geleden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik raad je ook aan om een pot met ongeveer 60 L-Tryptofaan capsules te kopen. Elke dag eentje voor het slapen slikken, en over 2 maanden zul je uit je plaat gaan als vanouds :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
even terzijde: heb je dan geen serotine nodig als je nuchter bent eigelijk?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
logisch wel, andes wordt je vlug depressief
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jazeker wel, in sportwinkels en dergelijke, en bij betere drogisten.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb ongeveer ook zoiets meegemaakt, vorig jaar toch wel een lange periode ieder weekend mdma gebruikt, ging vaak tot 3-4capsules (125mg)
per nacht (had het toen ook in grote hoeveelheden en het was praktisch gratis dus dan pak je meer he).
dan dit jaar verminderd, maar toch nog af en toe ( 1x à 2x per maand) maar in mindere hoeveelheden.
en dan heel een tijdje gestopt geweest, het dan nog is geprobeerd: voelde me er heel slecht door, voelde me echt kut terwijl maten die ook op die mdma zaten het echt goeie vonden.

dan gezegt van: het is gedaan, 3maanden lang nietmeer gedaan en dan nog is, en het was weer hetzelfde: het werkte gewoon nietmeer terwijl het die keer toch echt goeie pillen waren...

nu is het weer een lange tijd geleden en ik heb er echt geen zin meer in, het is genoeg geweest, mdma.... heb het vroeger teveel gepakt en ik vind er nix meer aan.

mss deze vakantie op een feestje nog is als uitzondering maar voor de rest niet meer
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks for the info. Drugs are bad ,kkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaayyyyygaykaaaaay
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oké bedankt voor de info en het advies om die tryptofaan te gaan kopen zal ik wel proberen op te volgen, maar er is 1 probleem. Ik woon nog bij mijn ouders thuis en het is dus riskant om via Internet te bestellen, omdat mijn ouders het dan kunnen vinden en dan misschien weten dat ik dan XTC gebruik(te)... kan het niet via een echte winkel gekocht worden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."