Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEr (voorlopig) klaar mee

Er (voorlopig) klaar mee

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oké bedankt voor de info en het advies om die tryptofaan te gaan kopen zal ik wel proberen op te volgen, maar er is 1 probleem. Ik woon nog bij mijn ouders thuis en het is dus riskant om via Internet te bestellen, omdat mijn ouders het dan kunnen vinden en dan misschien weten dat ik dan XTC gebruik(te)... kan het niet via een echte winkel gekocht worden?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bovendien, als je iets bij azarius ofzo bestelt, kan je niet aan de buitenkant van je post zien dat er drugs in zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Jazeker wel, in sportwinkels en dergelijke, en bij betere drogisten.
Klik om te vergroten...
Yep, evenals smartshop / apotheek.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solidius zei:
MetaalKonijn zei:
Jazeker wel, in sportwinkels en dergelijke, en bij betere drogisten.
Klik om te vergroten...
Yep, evenals smartshop / apotheek.
Klik om te vergroten...

dus zonder voorschrift
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb ik ook gehad, heb tot over 2 weken elk(e) week(end) pillen gestoken, nul komma 9 flashreultaat, ben het ook wat beugezien eigenlijk...
Had da ook, 10 pille kassen en der da zo staan van aja ja, leuk maar is dit al :confused:
gahet nog wel is doen maar wacht er leiver toch nog even lange tijd mee.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Bovendien, als je iets bij azarius ofzo bestelt, kan je niet aan de buitenkant van je post zien dat er drugs in zit.
Klik om te vergroten...


nee maar er zal wrs wel een klein naampje opstaan van de winkel
en als je ouders dan de post krijgen zulle wrs achteraf wel vragen wat erin zat



tja probleempje dan :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
fragany zei:
acidboy zei:
Bovendien, als je iets bij azarius ofzo bestelt, kan je niet aan de buitenkant van je post zien dat er drugs in zit.
Klik om te vergroten...


nee maar er zal wrs wel een klein naampje opstaan van de winkel
en als je ouders dan de post krijgen zulle wrs achteraf wel vragen wat erin zat



tja probleempje dan :wave:
Klik om te vergroten...


nee is anoniem, geen problem dus.

(stond dacht ik abc post op)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik neem aan dat je ouders niet zo 1,2,3 L Tryptofaan aan XTC gebruik gaan linken???
Bovendien is het gewoon een voedingssuplement, dus nix aan het handje.. ik gebruik het al tijden ivm stemmingswisselingen waar ik helemaal stapel van werd, sinds ik L Tryptofaan gebruik voel ik me een stuk relaxder/stabieler..

Overigens bestel ik het ook via Azarius. En wat anderen al posten, aan de buitenkant zie je niet waar de bestelling vandaan komt.. geven ze ook aan op hun site dat de verpakking neutraal is.. Succes er mee iig!
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
space scientist zei:
fragany zei:
acidboy zei:
Bovendien, als je iets bij azarius ofzo bestelt, kan je niet aan de buitenkant van je post zien dat er drugs in zit.
Klik om te vergroten...


nee maar er zal wrs wel een klein naampje opstaan van de winkel
en als je ouders dan de post krijgen zulle wrs achteraf wel vragen wat erin zat



tja probleempje dan :wave:
Klik om te vergroten...


nee is anoniem, geen problem dus.

(stond dacht ik abc post op)
Klik om te vergroten...

inderdaad, heb ook gewoon mn lsa zaadjes en salvia op die manier in huis gekregen. Niets aan de hand.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind MDMA ook niet meer zo veel aan... :( Heb het ook gedurende een half jaar redelijk veel gebruikt en de laatste keren hadden bar weinig effect.

Koninginnedag is de laatste keer dat ik het gepakt heb, iets meer dan een maand geleden dus. Ik heb er niet echt behoefte meer aan, maar ik denk dat ik het juiste moment afwacht en over een paar maanden weer wat kristalletjes naar binnen werk :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn ouders zouden alles erover opzoeken dan en ik denk dat je dan na een tijdje wel eens bij xtc zult terechtkomen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja precies dat weet ik wel zeker, en aangezien mijn moeder een beetje in de medische sector zit, ga ik dat zeker niet proberen.

ik zie er trouwens toch maar van af, ik laat het wel op de natuurlijke manier terugkomen. De prijzen liegen er immers ook niet om.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sja nu je het zegt ik ben eigenlijkwel weer erg hard bezig de laatste weken :flushed: ... Begon een half jaar geleden met een per maan, en sinds ik weer flinke stashes binnen handbereik heb zit ook wel weer rond de 5 elke weekend, twee weekenden geleden zelfs 13 niet aan te raden met 120-140mg MDMA en 30-40 mg MDA ! Ik heb me de dagen zelf drie dagen zonder slaap en flink trippen wel goed, maar op een gegeven moment begon t allemaal iets te veel te worden (zat ook non stop te zuipen smoken) en op dag drie bij mijn laatste dubbeldrop begon de wereld ineens in water (moeilijk uit te leggen, leek alsof alle atomen uit elkaar begonnen te vallen ofzo, tevens mijn hersenen :rolleyes: ...) uiteen te vallen.

Heb op een gegeven na al iets van 60 uur wakker te zijn maar een bad genomen (rond 2 uur zondagnacht/maandagochtend) en hoorde allemaal gesprekken van de laatste dagen voorbij komen (en gesprekken die ik nog niet had gehoord en ook niet meer hoef te horen :smilingimp: ) en dacht op een gegeven moment de hele tijd dat er mensen door mijn huis liepen en aan de badkamerdeur stonden te luisteren... Ach was wel weer een goede trip jammer dat ik een 4 daagse cursus had erna :smilingimp: . Volgende dag maandag om half 7 voelde ik me wat minder...

Voorlopig houd ik het weer effe bij 5 max per weekend :wave: of misschien 12 of 14, 13 bracht misschien ongeluk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Voorlopig houd ik het weer effe bij 5 max per weekend :wave: of misschien 12 of 14, 13 bracht misschien ongeluk.
Klik om te vergroten...

Ouweeeeh!! :mrgreen: niet doodgaan he! :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Sja nu je het zegt ik ben eigenlijkwel weer erg hard bezig de laatste weken :flushed: ... Begon een half jaar geleden met een per maan, en sinds ik weer flinke stashes binnen handbereik heb zit ook wel weer rond de 5 elke weekend, twee weekenden geleden zelfs 13 niet aan te raden met 120-140mg MDMA en 30-40 mg MDA ! Ik heb me de dagen zelf drie dagen zonder slaap en flink trippen wel goed, maar op een gegeven moment begon t allemaal iets te veel te worden (zat ook non stop te zuipen smoken) en op dag drie bij mijn laatste dubbeldrop begon de wereld ineens in water (moeilijk uit te leggen, leek alsof alle atomen uit elkaar begonnen te vallen ofzo, tevens mijn hersenen :rolleyes: ...) uiteen te vallen.

Heb op een gegeven na al iets van 60 uur wakker te zijn maar een bad genomen (rond 2 uur zondagnacht/maandagochtend) en hoorde allemaal gesprekken van de laatste dagen voorbij komen (en gesprekken die ik nog niet had gehoord en ook niet meer hoef te horen :smilingimp: ) en dacht op een gegeven moment de hele tijd dat er mensen door mijn huis liepen en aan de badkamerdeur stonden te luisteren... Ach was wel weer een goede trip jammer dat ik een 4 daagse cursus had erna :smilingimp: . Volgende dag maandag om half 7 voelde ik me wat minder...

Voorlopig houd ik het weer effe bij 5 max per weekend :wave: of misschien 12 of 14, 13 bracht misschien ongeluk.
Klik om te vergroten...

ik vind dit toch echt extreme hoeveelheden hoor!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Everio zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Sja nu je het zegt ik ben eigenlijkwel weer erg hard bezig de laatste weken :flushed: ... Begon een half jaar geleden met een per maan, en sinds ik weer flinke stashes binnen handbereik heb zit ook wel weer rond de 5 elke weekend, twee weekenden geleden zelfs 13 niet aan te raden met 120-140mg MDMA en 30-40 mg MDA ! Ik heb me de dagen zelf drie dagen zonder slaap en flink trippen wel goed, maar op een gegeven moment begon t allemaal iets te veel te worden (zat ook non stop te zuipen smoken) en op dag drie bij mijn laatste dubbeldrop begon de wereld ineens in water (moeilijk uit te leggen, leek alsof alle atomen uit elkaar begonnen te vallen ofzo, tevens mijn hersenen :rolleyes: ...) uiteen te vallen.

Heb op een gegeven na al iets van 60 uur wakker te zijn maar een bad genomen (rond 2 uur zondagnacht/maandagochtend) en hoorde allemaal gesprekken van de laatste dagen voorbij komen (en gesprekken die ik nog niet had gehoord en ook niet meer hoef te horen :smilingimp: ) en dacht op een gegeven moment de hele tijd dat er mensen door mijn huis liepen en aan de badkamerdeur stonden te luisteren... Ach was wel weer een goede trip jammer dat ik een 4 daagse cursus had erna :smilingimp: . Volgende dag maandag om half 7 voelde ik me wat minder...

Voorlopig houd ik het weer effe bij 5 max per weekend :wave: of misschien 12 of 14, 13 bracht misschien ongeluk.
Klik om te vergroten...

ik vind dit toch echt extreme hoeveelheden hoor!
Klik om te vergroten...

hij merkt vanzelf wel dat alles naar de klote gaat :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
GabberSnoePie zei:
Everio zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Sja nu je het zegt ik ben eigenlijkwel weer erg hard bezig de laatste weken :flushed: ... Begon een half jaar geleden met een per maan, en sinds ik weer flinke stashes binnen handbereik heb zit ook wel weer rond de 5 elke weekend, twee weekenden geleden zelfs 13 niet aan te raden met 120-140mg MDMA en 30-40 mg MDA ! Ik heb me de dagen zelf drie dagen zonder slaap en flink trippen wel goed, maar op een gegeven moment begon t allemaal iets te veel te worden (zat ook non stop te zuipen smoken) en op dag drie bij mijn laatste dubbeldrop begon de wereld ineens in water (moeilijk uit te leggen, leek alsof alle atomen uit elkaar begonnen te vallen ofzo, tevens mijn hersenen :rolleyes: ...) uiteen te vallen.

Heb op een gegeven na al iets van 60 uur wakker te zijn maar een bad genomen (rond 2 uur zondagnacht/maandagochtend) en hoorde allemaal gesprekken van de laatste dagen voorbij komen (en gesprekken die ik nog niet had gehoord en ook niet meer hoef te horen :smilingimp: ) en dacht op een gegeven moment de hele tijd dat er mensen door mijn huis liepen en aan de badkamerdeur stonden te luisteren... Ach was wel weer een goede trip jammer dat ik een 4 daagse cursus had erna :smilingimp: . Volgende dag maandag om half 7 voelde ik me wat minder...

Voorlopig houd ik het weer effe bij 5 max per weekend :wave: of misschien 12 of 14, 13 bracht misschien ongeluk.
Klik om te vergroten...

ik vind dit toch echt extreme hoeveelheden hoor!
Klik om te vergroten...

hij merkt vanzelf wel dat alles naar de klote gaat :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Valt reauze mee afgelopen weekend lekker gechilled op center parks en deze week begonnen met me nieuwe baan. Ben weer een nieuw mens, wacht nu weer ff op solstice mischien nog ff paddotripje in the meanwhile
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voor mij breekt er binnen een tweetal weken een nieuwe periode aan na een academiejaar in het buitenland.

Bij gebrek aan en de bijkomende woekerprijzen (laat ons zwijgen over de kwaliteit) was dit een "welgekomen" sabbatjaar. En eigenlijk viel het best allemaal wel mee, maar de laatste weken ben ik toch weer verzeilt geraakt op het net...zoekend naar die verhalen van mijn favo xtc/mdma en zo hier terecht gekomen. Doet me tof om de verhalen hier te lezen en de zever natuurlijk ook :wink:

Met andere woorden kijk ik toch weer enorm uit naar dat love-gevoel.
Knallende muziek, maar rondom je en in je dat vredige gevoel...mmmm :hearteyes:
Ik vind het dan ook jammer te lezen dat velen dit gevoel ontnomen wordt, zelf heb ik namelijk telkens dit geweldige gevoel. Misschien ook wel door het feit dat ik mijn inname tot 1-2 pillen beperk per avond.

Normaal geniet ik van elk moment, maar wat zou ik graag een tweetal weken voort spoelen...en de tijd dan ff stopzetten.

Samen met de zon weldra herrijzent vanuit het oosten...

Aleikum Selam.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
De laatste maanden ging het allemaal wat bergafwaards met het oh-zo-mooie XTC-gevoel en dan in het bijzonder het euforische gevoel wat menig XTC-gebruiker wel kent. De laatste keren had ik soms meer het gevoel alsof ik een sterke joint had gerookt in plaats van dat ik pillen op had. En nou en of het goede waren; 120 mg mdma waren ze. Een keer bijvoorbeeld had ik er 7 van die gare dingen op. Me naat ging helemaal uit zijn dak en ik snapte er nix van. Ik was vaag als een toeter maar zo goed als geen euforie. Ja, het eerste uurtje maar daarna was het al snel verdwenen. Ik heb er serieus gewoon op gekotst, omdat ik er te veel op had, kan je nagaan hoe perfect ik me had gevoeld als er nog wat serotonine in me hersenen zat. Afgelopenkeer nog een keer geprobeerd, en het begon goed. Best lekker gevoel, het eerste half uur, maar daarna dreef het gewoon weer helemaal weg, zoals altijd de laatste keren. Dus ja, dat mijn serotonine voorraad op is, kan ik écht met 100% zekerheid zeggen; het is als een verschil met dag en nacht, ook als je pillen op hebt. Zo voel je je perfect, en van het ene op het andere moment is het gewoon weg, helemaal weg!

Dus ja ik ga dus zeker voor 2,5 maand stoppen en als ik dan geen échte verbetering zie dan kap ik er mee en ik zou het niet eens zo erg vinden...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat is minder voor je, beter koop je eerst wat L-tryptofaan uit smartshop, zal jou koppie wel nodig hebben.

Maar ik ben nu wel benieuwd hoe lang en hoevaak je het achter elkaar hebt gedaan....??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."