Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA Kristallen

MDMA Kristallen

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
mja dan ga ik mij er wel eens aan wagen als ik het eens kn krijgen :)

is mdma makkelijk te vinden want ik denk dat de meeste mensen alleen maar pillen en ng wat snuifsel verkopen maar weinig mdma
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijne worden niet zo heel groot maar ik heb wel last als het uitgewerkt begint te raken, dan voelt het of mijn pupillen springen de hele tijd, klein groot klein groot...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
afgelopen zaterdag voor de eerste keer mdma kristallen geprobeerd.




We vroegen om MDMA kristallen.. Dus die kregen we 2 gram (in vloeitje gedraaid) voor 50 euro..

We hebben het zelf gecrushed en in capsules gedaan. Het stonk een klein beetje.We hadden in totaal 20 capsules (van 100 mg)

Zaterdag avond was het zover. We pakte alle 5 1 capsule van 100 mg en wachtte.. Er gebeurde na een uur ofzo helemaal niet veel. Toen hadden we er nog een gepakt. Ik voelde me een beetje vaag met een andere jongen maar de rest voelde niet veel. Toen Pakte we er nog een en uiteindelijk zijn we gaan lopen. Onderweg nog een gepakt dus we hadden er in totaal met zijn 5en 4 capsules op. Nou, beetje vaag gevoeld maar helemaal niet zoals ik dat bij 1 pilletje heb.. Volgens mij zijn we gewoon genept hoor.. Is het zo dat als je cafeiine samenperst dat je ook een soort kristallen kunt krijgen? en waar kun je het beste op letten want dit is wel een heel kutte eerste ervaring:P

Groetjess
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb ik ook van mdma kristallen... en bekken trekken omdat ik me bewust ben van men kaakklem... heb al zelfs een vulling uitgebeten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."