Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC-poeder in drinken.

XTC-poeder in drinken.

26 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm ik wist niet dat Hollanders ook 'bakkes' zeiden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dissonant zei:
Hmm ik wist niet dat Hollanders ook 'bakkes' zeiden
Klik om te vergroten...

miss omdat ik in grensstreek van belgie kom :P en altijd veel in belgie ben geweest :wink:

maar goed :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik niet, zit hier in t noorden, en ik ken bakkes ook wel. Maar hier is t een nogal pauperwoord, dat niemand gebruikt... :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
KETA- MOLE !!! zei:
Play_bunny zei:
Gewoon in een glas met drinken gooien en opdrinken.
Het effect is over het met poeder niet minder dan met pillen. Poeder werkt sneller dan pillen, maar dit is gruis van pillen, dus hoe dat zit, geen idee.
Klik om te vergroten...

het werkt sneller omdat je maag minde moeite hoeft te doen om stof/vloeistof te verwerken, dan een vaste pil.

je kan het in je drinken doen maar mdma is erg slecht voor je tanden maak hier dus geen gewoonte van !

ik zou er persoonlijk een bommetje van maken.
Klik om te vergroten...

ik heb zelf ook een keer de "left overs van 4 pillen genomen" in poeder vorm. en ik ben nog nooit zo hard in heel mijn leven gaan hallicuneren, tevens gaat het al binne 10 min werken.

een egte aanrader :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon doen, werkt het lekker snel :grin:

ik heb hier nog ongv. 10 pillen aan poeder wat ook overblijfselen zijn van een grote zak. ff bommetjes van maken voor Awakenings :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
gewoon doen, werkt het lekker snel :grin:

ik heb hier nog ongv. 10 pillen aan poeder wat ook overblijfselen zijn van een grote zak. ff bommetjes van maken voor Awakenings :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

ik heb de poeder maar in een apart zakje gedaan
denk dat ik ook voor ongeveer 8 pille aan poeder heb :tearsofjoy:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
:grin:

ik doe maar een gok,denk zelfs dat het wel meer is.
tis dat ik geen cappies heb, dus maar ff bommetjes vouwen morgenavond

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."