Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPill Reports

Pill Reports

66 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
Ellesdee zei:
http://www.youtube.com/watch?v=j7G1rMHzTzU
Klik om te vergroten...

ja dat is het DMT van 1200 mics... 1tje van vele goede... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

weet ik :grin:
heb m zelf geupload
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doodkapje zei:
-spaceman- zei:
Doodkapje zei:
DreamWeaver zei:
-spaceman- zei:
Deranged zei:
Ik had laatst groene en rode pillen en die waren wel goed. Mocht je ze tegenkomen.
Klik om te vergroten...

ja echt he, SUUUUUPPPPPPPPPPPPPPEER!!!!
Klik om te vergroten...

Ik had laatst iemand die me een rode pil en een blauwe pil aanbood, en ik moest kiezen. Het was een moeilijke keuze maar uiteindelijk ging ik voor de zachte warmte van de blauwe :smoke:
Klik om te vergroten...

the matrix right? :smoke: of een of ander goamuziekje weet niet meer hoe dat liedje heet
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...


dat liedje heet DMT van 1200 Mics... komt de dialoog in voor... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ook niet toevallig het nummer

Zany - Pilzzz


Take the blue pill, Take the red pill..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
@qocaine : dat is ook mogelijk maar van dmt-1200mics weet ik het zeker
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
1200 mics :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
maaar wa heb ik gedaaaaaaaan?????????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:
ik vertel alleen wat ik weet en door andere site te bezoeken en comuniceren met mensen kom ik misschien meer te weten
Klik om te vergroten...
snel op de tenen getrapt?
Klik om te vergroten...
ik heb eerder de indruk dat je zelf nogal graag iemand op de huid zit... :P
Klik om te vergroten...
ey wtf!!!!!!!!! modderfokker volg mij ni!
Klik om te vergroten...

kalmeer eens eventjes... ik ben een vrouw om te beginnen. en ik vind dat jij een echt agressieve houding hebt. sorry :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha ik begrijp Calmzalm ook wel hoor, meestal doet ze niet zo hoor Calmzalm :wink: Nu reageerd onze lieve doodkapje gewoon op elke post die geplaatst word, en het maakt niet uit van wie die komt. Ze heeft namelijk een beetje energie over en verder weinig te doen :P Denk je aan je rust 'Kapje?
Klik om te vergroten...

Waarom zo?? en dreamWeaver wat is dit voor kut opmerking ?? is toch normaal dat je reageerd als iemand zo vreemd antwoord geeft. Ik vind de reactie van Calmzalm belachelijk en dat jij dat goedpraat vindt ik vreemd. Als doodkapje veel post moet zij weten. Even diepadem halne allemaal en rustig aan mensen. Doodkapje neit aantrekken hoor deze vage post van je mede Df'er. :wink:
Klik om te vergroten...

Haha rustig aan mensen, peace & love. Was niet bedoelt als kutopmerking, gaf alleen even aan dat doodkapje veel post en af en toe vage shit zegt (net als mijn posts van dit weekend - onder de grootste dosis pep die ik ooit gehad heb). Ik vind je wel liev hoor kapje, ik begrijp alleen niet hoe je het nog steeds volhoud :openmouth:
Klik om te vergroten...

Oke was ook meer mijn woede tegen Calmzalm dan tegen jou. Maar snapte neit dat jij hem min of meer gelijk gaf.

Calmzalm zei:
maaar wa heb ik gedaaaaaaaan?????????
Klik om te vergroten...

Nu moet je echt stoppen. Hou maar gewoon je mond anders. Niet dat ik altijd zinvol post maar niet eerst vaag gaan doen en dan zeggen wat heb ik gedaan :confused: :rolleyes: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Stoppen nu :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Fishhead07 zei:
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
Doodkapje zei:
Calmzalm zei:
westside zei:
ik vertel alleen wat ik weet en door andere site te bezoeken en comuniceren met mensen kom ik misschien meer te weten
Klik om te vergroten...
snel op de tenen getrapt?
Klik om te vergroten...
ik heb eerder de indruk dat je zelf nogal graag iemand op de huid zit... :P
Klik om te vergroten...
ey wtf!!!!!!!!! modderfokker volg mij ni!
Klik om te vergroten...

kalmeer eens eventjes... ik ben een vrouw om te beginnen. en ik vind dat jij een echt agressieve houding hebt. sorry :openmouth:
Klik om te vergroten...

Haha ik begrijp Calmzalm ook wel hoor, meestal doet ze niet zo hoor Calmzalm :wink: Nu reageerd onze lieve doodkapje gewoon op elke post die geplaatst word, en het maakt niet uit van wie die komt. Ze heeft namelijk een beetje energie over en verder weinig te doen :P Denk je aan je rust 'Kapje?
Klik om te vergroten...

Waarom zo?? en dreamWeaver wat is dit voor kut opmerking ?? is toch normaal dat je reageerd als iemand zo vreemd antwoord geeft. Ik vind de reactie van Calmzalm belachelijk en dat jij dat goedpraat vindt ik vreemd. Als doodkapje veel post moet zij weten. Even diepadem halne allemaal en rustig aan mensen. Doodkapje neit aantrekken hoor deze vage post van je mede Df'er. :wink:
Klik om te vergroten...

Haha rustig aan mensen, peace & love. Was niet bedoelt als kutopmerking, gaf alleen even aan dat doodkapje veel post en af en toe vage shit zegt (net als mijn posts van dit weekend - onder de grootste dosis pep die ik ooit gehad heb). Ik vind je wel liev hoor kapje, ik begrijp alleen niet hoe je het nog steeds volhoud :openmouth:
Klik om te vergroten...

Oke was ook meer mijn woede tegen Calmzalm dan tegen jou. Maar snapte neit dat jij hem min of meer gelijk gaf.

Calmzalm zei:
maaar wa heb ik gedaaaaaaaan?????????
Klik om te vergroten...

Nu moet je echt stoppen. Hou maar gewoon je mond anders. Niet dat ik altijd zinvol post maar niet eerst vaag gaan doen en dan zeggen wat heb ik gedaan :confused: :rolleyes: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Stoppen nu :wink:
Klik om te vergroten...

ni voorda ik een antwoord krijg, doodkapje zit al de hele dak op mijn kapje, en als ik iet trug zeg dan komen er een paar debiele effe zage da ik belachelijk doe? :mrgreen: hoe jullie eens bezig met de topic in plaats van commentaar te geven op elkaar allemaal
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
OKe knul nou moet jij is even luisteren. Je hoeft mij en dreamweaver geen debielen te noemen achtelijke gladiool. Ik heb 1000X meer respect voor doodkapje dan voor jou met je domme reacties.

Maar nu blijf ik off topic als jij nu je mond houd en je woorden terug neemt.

:rolleyes: :angry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
STOP

DIT LOOPT UIT DE HAND

DREAMWEAVER IS MIJN VRIEND

FISHHEAD IS MIJN VRIEND

CALMZALM DOE JE EIGEN DING EN IK HET MIJNE

EVERYBODY COOL OK?


@dreamweaver : welke rust??? haha mijn ogen staan nog steeds wagenwijd open en mijn laatste 2 lijntjes waren gisterenmiddag om 14h30 ong... ik ga wel direct eens wat pasta met olijfolie koken met kaas, want ik moet eten (bah bah en nog is bah) en daarna baden en dan terug achter de pc waarschijnlijk. EN IK HEB ECHT WEL ABNORMAAL VEEL GEPOST DEZE KEER; IK SCHAAM ME EIGELIJK NU DAT IK ZO TERUG NUCHTER BEN HIHI :flushed: :wink: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doodkapje zei:
STOP

DIT LOOPT UIT DE HAND

DREAMWEAVER IS MIJN VRIEND

FISHHEAD IS MIJN VRIEND

CALMZALM DOE JE EIGEN DING EN IK HET MIJNE

EVERYBODY COOL OK?


@dreamweaver : welke rust??? haha mijn ogen staan nog steeds wagenwijd open en mijn laatste 2 lijntjes waren gisterenmiddag om 14h30 ong... ik ga wel direct eens wat pasta met olijfolie koken met kaas, want ik moet eten (bah bah en nog is bah) en daarna baden en dan terug achter de pc waarschijnlijk. EN IK HEB ECHT WEL ABNORMAAL VEEL GEPOST DEZE KEER; IK SCHAAM ME EIGELIJK NU DAT IK ZO TERUG NUCHTER BEN HIHI :flushed: :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Doodkapje :hearteyes:
Fishhead :hearteyes:

Knap dat je vanacht gered hebt dan. Ik meen dat we om half zes nog op elkaar zaten te reageren, best hardcore dat je nu nog wakker bent ! Mijn laatste lijn was vanmorgen en ik heb alweer 2 uurtjes kunnen uitrusten (slapen kan je het niet noemen als je je ogen niet langer dan een minuut dicht kan houden :P )
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
DreamWeaver zei:
:tearsofjoy:

Doodkapje :hearteyes:
Fishhead :hearteyes:

Knap dat je vanacht gered hebt dan. Ik meen dat we om half zes nog op elkaar zaten te reageren, best hardcore dat je nu nog wakker bent ! Mijn laatste lijn was vanmorgen en ik heb alweer 2 uurtjes kunnen uitrusten (slapen kan je het niet noemen als je je ogen niet langer dan een minuut dicht kan houden :P )
Klik om te vergroten...

ik zit hier nog steeds mee te huppelen op de psytrance... maareh, halucinaties durf ik dat al niet meer noemen nu. er lopen mensen langs mij en katten soms. vies om zien. ik ga wel slapen vannacht dat staat vast

voor ik later de rekening gepresenteerd krijg... :wink: :hearteyes: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt waar, wat is dit fakking kansloos.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had laatst groene en rode pillen en die waren wel goed. Mocht je ze tegenkomen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Calmzalm zei:
heeelp ik heb een stalkster... :openmouth:
Klik om te vergroten...

Beetje para?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
hou het rustig en gezellig wie zijn hier om te praten maar niet om uitteschelden kom op
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb het gevoel dat deze ruzie door mijn komt even dimmen voor vandaag oke laterrrrrrrrrrrrr
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
STOP

DIT LOOPT UIT DE HAND

DREAMWEAVER IS MIJN VRIEND

FISHHEAD IS MIJN VRIEND

CALMZALM DOE JE EIGEN DING EN IK HET MIJNE

EVERYBODY COOL OK?


@dreamweaver : welke rust??? haha mijn ogen staan nog steeds wagenwijd open en mijn laatste 2 lijntjes waren gisterenmiddag om 14h30 ong... ik ga wel direct eens wat pasta met olijfolie koken met kaas, want ik moet eten (bah bah en nog is bah) en daarna baden en dan terug achter de pc waarschijnlijk. EN IK HEB ECHT WEL ABNORMAAL VEEL GEPOST DEZE KEER; IK SCHAAM ME EIGELIJK NU DAT IK ZO TERUG NUCHTER BEN HIHI :flushed: :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Doodkapje :hearteyes:
Fishhead :hearteyes:

Knap dat je vanacht gered hebt dan. Ik meen dat we om half zes nog op elkaar zaten te reageren, best hardcore dat je nu nog wakker bent ! Mijn laatste lijn was vanmorgen en ik heb alweer 2 uurtjes kunnen uitrusten (slapen kan je het niet noemen als je je ogen niet langer dan een minuut dicht kan houden :P )
Klik om te vergroten...

Mooi gesproken doodkapje en dreamweaver vriendjes :grin: :wave:

Klinkt heffie maarja dat is pep in grote mate altijd volgens mij. ik ben er echt klaar mee, maar tegenwoordig iedereen aan de pep helemaal gek :)

slaapse vannacht doodkapje :P :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
@fishhead07 : doe ik, dank je :wink: en als ik op de pep zit ben ik gewoon een beetje gedrevener als anders maar ik ben zo al fel :) :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doodkapje zei:
@fishhead07 : doe ik, dank je :wink: en als ik op de pep zit ben ik gewoon een beetje gedrevener als anders maar ik ben zo al fel :) :wave:
Klik om te vergroten...

Steenbok toch? Altijd intressante personen, die steenbokken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
DreamWeaver zei:
Doodkapje zei:
@fishhead07 : doe ik, dank je :wink: en als ik op de pep zit ben ik gewoon een beetje gedrevener als anders maar ik ben zo al fel :) :wave:
Klik om te vergroten...

Steenbok toch? Altijd intressante personen, die steenbokken.
Klik om te vergroten...

jij hebt toch altijd gelijk hé? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."