#1
@midway : geen idee zoals eerder gezegd in belgië hebben we geen testcenters en ik kots nu wel heel gemakkelijk ook hoor. ik denk dat het teveel was voor mij. had ook ondertussen een pure wiet joint aan't roken geweest dus dat zou het ook geweest kunnen zijn, maar in elk geval ik neem enkel nog mdma kristallen en dan nog niet zo bijzonder veel. ik vind achteraf dat ik meer last (brak kater spierpijn) heb met mdma als met speed dus... 


Vooral die stemmen.. dat ervaar ik meer als een soort droom terwijl je wakker bent.. je zie de personen ook echt tegen wie je praat, tot je je stem hoort en er uit wakker schrik :P