#1
Ik wil je wel knuffelen als je een keer slecht gaat? ![:hearteyes:]()
Doodkapje zei:ik heb het welgeteld 2 x geprobeerd. 2 keer dik tegengevallen.
laatste keer zelfs 2.5h op handen en kniëen zitten kotsen...
nee voor mij geen pilletjes meer, liever mdma kristallen waar ik ook wel best misselijk van word hoor...

Doodkapje zei:@ midway : ja niet aan een stuk natuurlijk maar wel gewoon heel de tijd boven die emmer gehangen. kotsen ging trouwes ontzettend moeilijk.![]()

TechNora zei:(...)
Het helpt ook als de mensen in je omgeving geen aandacht besteden aan de niet positieve uitspraken. Gewoon zeggen: doe is normaal, kijk daar vliegt een konijn, of kom we gaan dansen.
SperSIZEboon zei:als je denkt dat je het gaat worden wordt je het juist![]()
Doodkapje zei:TechNora zei:(...)
Het helpt ook als de mensen in je omgeving geen aandacht besteden aan de niet positieve uitspraken. Gewoon zeggen: doe is normaal, kijk daar vliegt een konijn, of kom we gaan dansen.
als iemand zo tegen mij doet als ik aan het trippen ben dan freak ik denk ik. ik zou het gevoel hebben er alleen voor te staan door zulke uitspraken (wat in feite in een trip zowiezo het geval is) en nog sterker tegen de trip vechten met het idee ze laten mij hier stikken...![]()

Delirium zei:Ik wil je wel knuffelen als je een keer slecht gaat?![]()
Hillbilly bastard zei:Ondertussen heb ik ze genomen. Ben begonnen met een halfje, maar ik ben uiteindelijk in totaal geindigd op 2 halfjes en 2 volledige pilen (na het tweede halfje was alle vorm van remming weg) Ik ben totaal niet angstig geworden, maar ik was wel ver weg. Ik hoorde stemmen, dacht dat ik mensen zag staan, maar het waren eigenlijk objecten en ik dacht in mijn hoofd dat ik gesprekken voerde met mijn vrienden die helemaal niet hadden plaatsgevonden, dan antwoordde ik ineens op die gesprekken die ik in mijn hoofd had en pas dan (toen mijn vrienden er raar op reageerde) had ik door dat die gesprekken niet plaats hadden gevonden. Maar al deze dingen vond ik niet onaangenaam of vervelend. Ik voelde me voor de rest heel goed. Ik kan me idd moeilijk voorstellen dat je er slecht van kan gaan (behalve mss als het heel zware of slechte pillen zijn). Ik had wel één echt vervelend probleem, ik moest namelijk vaak plassen, maar dit lukte meestal niet, ik drukte enorm hard, maar het is me maar 1 of 2x echt gelukt. Dat was wel lastig. Zijn er nog mensen die dat al gehad hebben?
Vooral die stemmen.. dat ervaar ik meer als een soort droom terwijl je wakker bent.. je zie de personen ook echt tegen wie je praat, tot je je stem hoort en er uit wakker schrik :PWas je trouwens vantevoren angstig om wat er zou gebeuren?
Dat komt me allemaal erg bekend voor Vooral die stemmen.. dat ervaar ik meer als een soort droom terwijl je wakker bent.. je zie de personen ook echt tegen wie je praat, tot je je stem hoort en er uit wakker schrik
. Slapen ging trouwens vanzelf.Doodkapje zei:ik heb het welgeteld 2 x geprobeerd. 2 keer dik tegengevallen.
laatste keer zelfs 2.5h op handen en kniëen zitten kotsen...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."