Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngst bij xtc

Angst bij xtc

40 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil je wel knuffelen als je een keer slecht gaat? :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begin met een halfje als je niet zeker bent.. Bijnemen kan altijd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
laatste keer waren kaiserkes of zo iets, eerste maal was ik 17 ongeveer nu een 15 jaar geleden dus kan ik me niet herinneren maar dat waren die beige bruine gespikkelde van in't begin...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doodkapje zei:
ik heb het welgeteld 2 x geprobeerd. 2 keer dik tegengevallen.
laatste keer zelfs 2.5h op handen en kniëen zitten kotsen...

nee voor mij geen pilletjes meer, liever mdma kristallen waar ik ook wel best misselijk van word hoor...
Klik om te vergroten...

2.5 h kotsen van xtc? das wel heftig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
echt wel pech dan en dat bij je eerste keer :(


man ik herinner mijn eerste keer nog wel :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ midway : ja niet aan een stuk natuurlijk maar wel gewoon heel de tijd boven die emmer gehangen. kotsen ging trouwes ontzettend moeilijk. :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
@ midway : ja niet aan een stuk natuurlijk maar wel gewoon heel de tijd boven die emmer gehangen. kotsen ging trouwes ontzettend moeilijk. :wave:
Klik om te vergroten...

das toch niet zo veel voorkomend bij xtc he?

of had je gewoon heel slechte pillen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
@midway : geen idee zoals eerder gezegd in belgië hebben we geen testcenters en ik kots nu wel heel gemakkelijk ook hoor. ik denk dat het teveel was voor mij. had ook ondertussen een pure wiet joint aan't roken geweest dus dat zou het ook geweest kunnen zijn, maar in elk geval ik neem enkel nog mdma kristallen en dan nog niet zo bijzonder veel. ik vind achteraf dat ik meer last (brak kater spierpijn) heb met mdma als met speed dus... :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ondertussen heb ik ze genomen. Ben begonnen met een halfje, maar ik ben uiteindelijk in totaal geindigd op 2 halfjes en 2 volledige pilen (na het tweede halfje was alle vorm van remming weg:)) Ik ben totaal niet angstig geworden, maar ik was wel ver weg. Ik hoorde stemmen, dacht dat ik mensen zag staan, maar het waren eigenlijk objecten en ik dacht in mijn hoofd dat ik gesprekken voerde met mijn vrienden die helemaal niet hadden plaatsgevonden, dan antwoordde ik ineens op die gesprekken die ik in mijn hoofd had en pas dan (toen mijn vrienden er raar op reageerde) had ik door dat die gesprekken niet plaats hadden gevonden. Maar al deze dingen vond ik niet onaangenaam of vervelend. Ik voelde me voor de rest heel goed. Ik kan me idd moeilijk voorstellen dat je er slecht van kan gaan (behalve mss als het heel zware of slechte pillen zijn). Ik had wel één echt vervelend probleem, ik moest namelijk vaak plassen, maar dit lukte meestal niet, ik drukte enorm hard, maar het is me maar 1 of 2x echt gelukt. Dat was wel lastig. Zijn er nog mensen die dat al gehad hebben?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat wat je vertelt over dat naar het toilet gaan en dat het niet lukt, is heel normaal. Dat hebben heel erg veel mensen. Een nadeel van het gebruik. Ach ja, de volgende dag als je thuis bent, gaat het vanzelf weer over. Scheelt wel in kosten (als de toiletten betaalt zijn :) ).

Was je trouwens vantevoren angstig om wat er zou gebeuren?
(Ik vraag dat om dat ik vorige week op Defqon uiteindelijk wel wat heb gebruikt, maar ik weet niet of ik het op Awakenings aandurf aankomend weekend, beetje angstig namelijk na een erg vervelende ervaring met LSA)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik geloof er persoonlijk heilig in dat je elke drugs zelf kan reguleren. Natuurlijk niet geheel qua effecten, maar wel hoe je ermee omgaat. Ik ben een keer totaal fout gegaan, en daarna nog een paar keer een beetje. Achteraf gezien had dit er altijd mee te maken dat ik mezelf aan het gekmaken was. Dat moet je gewoon niet doen. Alleen al stop roepen tegen jezelf, en aan grappige dingen denken is al genoeg!

Het helpt ook als de mensen in je omgeving geen aandacht besteden aan de niet positieve uitspraken. Gewoon zeggen: doe is normaal, kijk daar vliegt een konijn, of kom we gaan dansen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
(...)
Het helpt ook als de mensen in je omgeving geen aandacht besteden aan de niet positieve uitspraken. Gewoon zeggen: doe is normaal, kijk daar vliegt een konijn, of kom we gaan dansen.
Klik om te vergroten...

als iemand zo tegen mij doet als ik aan het trippen ben dan freak ik denk ik. ik zou het gevoel hebben er alleen voor te staan door zulke uitspraken (wat in feite in een trip zowiezo het geval is) en nog sterker tegen de trip vechten met het idee ze laten mij hier stikken... :cry:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan xtc ( in ieder geval ) wel degelijk sturen, een vriendin van me ging zaterdagnacht voor het eerst op de schijven, toen het in begon te slaan voelde ze zich niet lekker, en ze voelde zich ook een beetje bang en para. Toen heb ik gewoon een kwartier tegen haar aan geluld en haar wat drinken gegeven dat alles goed zou komen etc. En toen stond ze op en begon ze me te knuffelen :P Dus als je gewoon goede moed houd kan er niks verkeerd gaan. Ook toen ik te hard ging gister, ff gaan zitten en wat water gedronken, gedacht dat het wel minder zou worden. En na n kwartiertje voelde ik me weer top.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
als je denkt dat je het gaat worden wordt je het juist :wink:
Klik om te vergroten...

Precies dat klopt!!! Gewoon genieten van de ervaring want die is zo :hearteyes: :hearteyes: geweldig die eerste paar keren :sunglasses: denk ik dagelijks aan terug. Heb me nooit angstig gevoeld door X en als je erg hard gaat ff rustig zitten of een puntje pep pakken neemt dan je X gevoel over.

Alleen nemen als je je goed voelt en zin hebt in een geweldig ervaring. En niet alleen doen kan je elkaar altijd helpen mocht je flink hard gaan. Heb ik ook gehad samen met me meisie is erg prettig hoor als je met goede vriend of vriendin doet zeker als je denkt dat je flink hard gaat of toch wel beetje eng vindt ofoz :)

Conclusie genieten!!!1 maar weet wel wat je doet :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doodkapje zei:
TechNora zei:
(...)
Het helpt ook als de mensen in je omgeving geen aandacht besteden aan de niet positieve uitspraken. Gewoon zeggen: doe is normaal, kijk daar vliegt een konijn, of kom we gaan dansen.
Klik om te vergroten...

als iemand zo tegen mij doet als ik aan het trippen ben dan freak ik denk ik. ik zou het gevoel hebben er alleen voor te staan door zulke uitspraken (wat in feite in een trip zowiezo het geval is) en nog sterker tegen de trip vechten met het idee ze laten mij hier stikken... :cry:
Klik om te vergroten...

Ja okee, maar wat ik bedoel is dat je niet helemaal mee moet gaan met de negatieve uitspraken. Dus wel even arm om iemand heen slaan, en knuffelen enzo, en ook bv zeggen: dit is een normale trip, straks voel je je weer beter. Ik had bv het gevoel dat de stemming ieder moment kon gaan omslaan, heel freaky. Dat soort dingen zijn beter om gelijk uit je hoofd te zitten, voor je het weet ben je vet paranoia bezig...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ TechNora : ok :wink: :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Delirium zei:
Ik wil je wel knuffelen als je een keer slecht gaat? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dank je schat :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hillbilly bastard zei:
Ondertussen heb ik ze genomen. Ben begonnen met een halfje, maar ik ben uiteindelijk in totaal geindigd op 2 halfjes en 2 volledige pilen (na het tweede halfje was alle vorm van remming weg:)) Ik ben totaal niet angstig geworden, maar ik was wel ver weg. Ik hoorde stemmen, dacht dat ik mensen zag staan, maar het waren eigenlijk objecten en ik dacht in mijn hoofd dat ik gesprekken voerde met mijn vrienden die helemaal niet hadden plaatsgevonden, dan antwoordde ik ineens op die gesprekken die ik in mijn hoofd had en pas dan (toen mijn vrienden er raar op reageerde) had ik door dat die gesprekken niet plaats hadden gevonden. Maar al deze dingen vond ik niet onaangenaam of vervelend. Ik voelde me voor de rest heel goed. Ik kan me idd moeilijk voorstellen dat je er slecht van kan gaan (behalve mss als het heel zware of slechte pillen zijn). Ik had wel één echt vervelend probleem, ik moest namelijk vaak plassen, maar dit lukte meestal niet, ik drukte enorm hard, maar het is me maar 1 of 2x echt gelukt. Dat was wel lastig. Zijn er nog mensen die dat al gehad hebben?
Klik om te vergroten...

Dat komt me allemaal erg bekend voor :mrgreen: Vooral die stemmen.. dat ervaar ik meer als een soort droom terwijl je wakker bent.. je zie de personen ook echt tegen wie je praat, tot je je stem hoort en er uit wakker schrik :P

Dat van niet kunnen pissen heb ik ook best vaak de laatste tijd. Het helpt ook totaal niet om veel kracht te zetten, integendeel, zet gewoon helemaal géén kracht, denk er niet bij na, en het loopt er vanzelf uit.
Het is ongeveer hetzelfde als je klapper/klemkaak proberen te stoppen :P

Verder heb ik alleen wel steeds fucking erge dorst de hele tijd.. en hoeveel ik maar drink, ik blijf dorst hebben. Ik kan liters water drinken tot ik een klotsend gevoel in me maag heb en ik om de 10 minuten moet zeiken maar nog steeds een droge bek hebben :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Was je trouwens vantevoren angstig om wat er zou gebeuren?
Klik om te vergroten...

Ik was best wel angstig om wat er zou gebeuren. In het begin maakte ik mezelf wijs dat ik slecht ging gaan. Maar vanaf dat ik het echte effect voelde begreep ik totaal niet meer waarom ik angstig was aanvankelijk :) .

Dat komt me allemaal erg bekend voor Vooral die stemmen.. dat ervaar ik meer als een soort droom terwijl je wakker bent.. je zie de personen ook echt tegen wie je praat, tot je je stem hoort en er uit wakker schrik
Klik om te vergroten...

Dat is echt exact wat ik had! Gesprekken die niet hadden plaatsgevonden en wanneer je er dan op antwoord ontwaak je uit je 'droom' en besef je dat het niet echt was. Ik zei echt de stomste dingen, Ik zei bijvoorbeeld tijdens een wandeling:" Hier ligt het kerkhof." (waarop ik wees naar de duinen). Ik dacht dat mijn vrienden hadden gevraagd wanneer we nu eindelijk aan thet kerhof kwamen. Nadat mijn vrienden erop reageerde bleef ik er nog even in hangen en zei ik vol overtuiging:"Daar ligt de zee, dus hier ligt het kerkhof. (waarop ik weer naar de duinen wees). Daarna besefte ik pas dat dit allemaal op niks sloeg. ik dacht bijvoorbeeld ook dat een vriend van me gevraagd had hoe het juist zat met de spijsvertering van een zeeschildpad. Dan vroeg ik aan hem :"Wat vroeg je van die schildpad?" Hij zei:"huh?" En dan vroeg ik:" Jij vroeg toch iets over de spijsvertering van een zeeschildpad?" Dan besefte ik pas dat dit weeral niet echt had plaatsgevonden. Hilariteit alom natuurlijk :wink: . Ietjse daarna ben ik dan maar gaan slapen omdat ik besefte dat ik wel erg ver heen was :mrgreen: . Slapen ging trouwens vanzelf.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doodkapje zei:
ik heb het welgeteld 2 x geprobeerd. 2 keer dik tegengevallen.
laatste keer zelfs 2.5h op handen en kniëen zitten kotsen...
Klik om te vergroten...

dat is zeker naar. het kan zijn dat je allergisch bent voor MDMA.

maar aan de andere hand kan het ook zijn door wat je hoort of ziet. ik heb ook een keer gekotst omdat iemand over poep, trechters en doorslikken begon. en door het idee dat ik moest kotsen bleef het komen tot mijn maag leeg was.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."