Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gebruikt er NU XTC

Wie gebruikt er NU XTC

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
jael_XX zei:
over een uur weer... :P
Klik om te vergroten...

haha :P rlex :) en geen coke he :wink: :mrgreen: :wave: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wacky zei:
mooie timing, iets leuks aant doen erbij ?
Klik om te vergroten...

Ze zijn/waren erg lief, dus ik heb gewoon lekker m'n dekbed geknuffeld, filmpje gekeken, en heel wat beltegoed erdoorheen gejaagd. :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Telefoon zei:
vast wel :P anders 5-HTP
Klik om te vergroten...

Dude. Pfffff.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ben er 3 dage, 2 dage en gister weer stevig ingevlogen :rolleyes: Heb elke dag kristal gepakt, heb in totaal 2 gram opgedaan, gister 0.5 in een keer en dan moet je weten dat ik dus maar een uur en half ben gegaan van die troep :(
Zit nu met een keelontsteking van hier tot in mekka.
...Algoed dat er pijnstillers bestaan :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
flashkop zei:
Ben er 3 dage, 2 dage en gister weer stevig ingevlogen :rolleyes: Heb elke dag kristal gepakt, heb in totaal 2 gram opgedaan, gister 0.5 in een keer en dan moet je weten dat ik dus maar een uur en half ben gegaan van die troep :(
Zit nu met een keelontsteking van hier tot in mekka.
...Algoed dat er pijnstillers bestaan :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Erg he die gevoeligheid voor die stomme keelontsteking.
Er dreigt er hier ook weer een uit te breken. Wat dan ook nog meehelpt is een zoontje die er veel last van heeft, dus lekker dubbelop!
Beterschap FK! :)
Ik duik zo ook de medicijnkast maar weer eens in voor de verandering! :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu niet..maar zou best wel weer willen het is al bijna 3 maanden geleden dus mag het wel weer eens :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
kaalkopje zei:
Nu niet..maar zou best wel weer willen het is al bijna 3 maanden geleden dus mag het wel weer eens :)
Klik om te vergroten...

Bij mij alweer sinds oud en nieuw.
Eens kijken of ik iets in kan slaan voor in de zomervakantie....
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
hier ist ook al weer redelijk wat maandjes terug... maar is even zien te regelen dak voor op sziget goeie snoepkes weet te bemachtigen :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
zaterdagavond 9 gehad.. ging echt hard.. maar nu:


Zo brak als iemand die net een inslaapspuitje heeft gehad.

10 meter lopen en ik ben bekaf

:kots:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aking zei:
hier ist ook al weer redelijk wat maandjes terug... maar is even zien te regelen dak voor op sziget goeie snoepkes weet te bemachtigen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik hou me in, en ga voor mn eigen mdma bommen (blue mitsu's) op Lowlands...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
982 zei:
zaterdagavond 9 gehad.. ging echt hard.. maar nu:


Zo brak als iemand die net een inslaapspuitje heeft gehad.

10 meter lopen en ik ben bekaf

:kots:
Klik om te vergroten...

lichaam uitgeput, enigge oplossing veel fruit en gezond eten en goed slapen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
GabberSnoePie zei:
982 zei:
zaterdagavond 9 gehad.. ging echt hard.. maar nu:


Zo brak als iemand die net een inslaapspuitje heeft gehad.

10 meter lopen en ik ben bekaf

:kots:
Klik om te vergroten...

lichaam uitgeput, enigge oplossing veel fruit en gezond eten en goed slapen :)
Klik om te vergroten...

L-trypto naar binnen flikkeren, veel rusten en weer ritme creeën, al dan niet met behulp van melatomatine. En 9 is vrij veel, heb ook wel eens dat soort hoeveelheden gepakt maar dan maak ik ook echt een dip mee. Sterkte :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
:hearteyes:

ik niet .. :P gister .. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."