#1
ik snap dat je het met elkaar in verband brengt, je xtc-gebruik en je sociale fobie. ik zou die conlusie zelf neti zo snel maken.bij het ontstaan van fobieen spelen vaak veel meer factoren een rol, zoals iemands verleden. bovendien is een fobie vrij snel en gemakkelijk te behandelen. bij schade door drugs denk ik eerder aan ernstiger complexen die meilijkr te behandelen zijn.
Zols ik eerder schreef, ga es langs je huisarts of het maatschappelijk werk (als dat in belgie ook bestaat). Je kunt uitleggen waar je last van hebt. Fobieen zijn goed te behandelen door gedragstherapie.
Zols ik eerder schreef, ga es langs je huisarts of het maatschappelijk werk (als dat in belgie ook bestaat). Je kunt uitleggen waar je last van hebt. Fobieen zijn goed te behandelen door gedragstherapie.