#1
ben al 2jaar gestopt hoor
aan de andere, tx for the comments,
heb al een adres gevonden hier in mijn gemeente
tx
aan de andere, tx for the comments,
heb al een adres gevonden hier in mijn gemeente
tx
Belg zei:Hallo
Nu ben ik reeds meer dan 2 jaar gestopt, want ik zit met het volgende probleem :
wanneer ik nieuwe mensen tegenkom, word ik altijd enorm rood, blozen dus.
Ik weet dat dit van de xtc is, want ik had het in het begin, steeds de 2 dagen na gebruik.
Toen ik me terug normaal & goed voelde paar dagen nadien... had ik dit niet meer.
Anyway, ik blijf het dus hebben, weliswaar in mindere mate,
dus ergens is de situatie wel geleidelijk aan aan het verbeteren,
maar ik heb toch ENORM spijt dat ik xtc ontdekt heb hoor.
Mijn karakter is enorm veranderd, loop dagen rond met kopje naar beneden,
verlang nog steeds naar dat vrije gevoel,
xtc opende namelijk die deuren die ik oh zo haat bij mezelf.
Bij vrienden & kennissen heb ik het nooit, maar op het werk heb ik het constant![]()
- nieuwe mensen ontmoeten
- meetings
- nieuwe collega's
- ...



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."