Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine, MDA of iets anders?

Ketamine, MDA of iets anders?

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
keta werkt toch maar een uur ofzo terwijl die pillen uren werken?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,
gisteren naar een feestje geweest, en ter plekke pillen gekocht. Ik en een vriend namen er elk 1 rond 1u. Roodachtig gespikkelde pillen, 7-8 mm diameter, en een dollarteken erin gedrukt (niet dat dit veel zegt, maar goed).
Ze kwam na een half uur al op, en kwam in vlagen: af en toe voelde ik een beetje, af en toe helemaal niets. Maar toen ik rond 2u (denk ik) een lijntje speed nam en een joint rookte, was ik helemaal weg.
Nu had ik niet het typische MDMA-love-gevoel, ik was wel heel begaaid, vergat alles, vond alles grappig en ik voelde me heel slap (heb ook niet gedanst, alleen gezeten). Als ik me ergens op concentreerde, ging ik lichtjes hallucineren (kleuren en patronen zien draaien enzo), en soms ging alles nogal traag.
De pil was pas om 9u uitgewerkt, in totaal heb ik er 3 kleine lijntjes speed op genomen en paar trekjes van een joint. Een pil die 7-8 uur constant werkt? Ik voelde ook geen pieken, het enorm begaaide gevoel was er de hele tijd.

Nu vraag ik me af wat hierin zou kunnen gezeten hebben. Ik ben vrij zeker dat het geen mdma was, dat gevoel ken ik goed genoeg volgens mij. Maar wat dan? Enkele mensen op het feestje dachten dat er ketamine in zat, maar hoe ze daarbij kwamen weet ik niet.
Ik dacht dus aan mda of ketamine? Iemand ervaringen hiermee? Ik ben heel benieuwd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen idee, straks eens opzoeken. Nu proberen te slapen :)
Bwa ik vond het geen kutpillen, twas eens een andere ervaring :) en heb er maar 1 nodig gehad. Anderzijds ben ik nu wel meer op mn hoede over wat ik allemaal op feestjes koop, en ben blij dat ik er niet slecht van ben gegaan.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb het toch opgezocht wegens te wakker, die effecten komen inderdaad sterk overeen! Kende de drug niet, merci!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik denk dat het dan eerder MDA zou zijn, psychedelische amfetaminen dus. Deze werken ongeveer zo'n 6 tot 8 uur. Vanwege het trip effect dachten ze misschien dat er ketamine inzat. Maar K in X heb ik nog nooit van gehoord.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
't zal inderdaad MDA zijn geweest, heb eens iets soortgelijks meegemaakt, en hoefde inderdaad niet hoger te doseren als één pilletje.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb me misselijk gevoeld, vooral na een paar trekjes joint. Dan maar gaan overgeven, toen voelde ik me wel beter. Maar ik heb me het merendeel van de tijd ook niet echt geweldig gevoeld. Wel goed, behalve de laatste 2 uur..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
als het mccp was had je die trip waarschijnlijk echt kut gevonden... je word er vaak misselijk van en krijgt geen positieve gevoelens :angry: MCCP :smilingimp:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren nog een genomen, nu een halfje en 2-3u later nog een hlfje. Heb de hele nacht op kot gezeten met anderen, en heb me kapotgelachen, 7u aan en stuk. Is dit ook eigen aan MDA?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb dit weekend ook dollars genomen. Vrijdags op een (kut)feestje heb ik er 1 gestoken. Nu ik was niet op de dansvloer te vinde maar gewoon erges aan de kant met een drankje en wat vrienden ^^. Niet dat ik ontevreden was over de pillen want ik voelde me uitstekend :)


nu heb ik zondag een goed feestje gehad en toen heb ik er 2 genomen en toen heb ik wel goed gefeest :wink:

ik denk dat het is dat je nog steeds zelf wat initiatief moet nemen om te gaan feesten en plezier maken. Je moet de eerste stap zetten en de pillen doen de rest wel. Zo heb ik het toch ervaren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vince_ zei:
Gisteren nog een genomen, nu een halfje en 2-3u later nog een hlfje. Heb de hele nacht op kot gezeten met anderen, en heb me kapotgelachen, 7u aan en stuk. Is dit ook eigen aan MDA?
Klik om te vergroten...

Naar mijn weten absoluut niet.. MDA laat je heftig hallucineren.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet het ook niet meer. De eerste keer was ik aant hallucineren en was er geen love-gevoel. Gisteren een klein beetje dat gevoel, geen hallucinaties en enorm lachen. En ik had altijd wel een slap gevoel. Gekke pille.

Het initiatief nemen, bwa, ik weet het niet. Ik probeerde af en toe wel te gaan dansen (of wandelen), maar ik stond zo slap op mn benen, het ging gewoon niet.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Toch is dat wat je zegt van slap op je benen heel erg herkenbaar, ik zou 't nu ook niet meer weten. Als je nog één hebt, laat 't testen, want ik ben wel benieuwd. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Daar had ik ook al aan gedacht. 2 probleempjes:
1) geen geld om naar Nederland te gaan, geen tijd wegens examens
2) geen pillen meer :)
wel spijtig. Ik heb nog andere mensen gesproken die deze hebben genomen, kga er eens mee praten, als ik meer weet post ik het.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hello,

Onlangs heb ik pillen genomen en ik was toch zeer verrast van het effect dat ze gaven. Daarom ben ik op het net op zoek gegaan naar wat info en uiteindelijk ben ik hier terecht gekomen.
Kheb wel wat ervaring met mdma maar wat ik vorig weekend geslikt hb was me toch wat bizar. De pillen waren wit met blauwe spikkels en een dollarteken erop. Ik had er eerst eentje(23u30) genomen maar na drie kwartier voelde ik niets, daarom besloot ik er nog anderhalf te nemen... :openmouth:
Wat er een half uur nadien gebeurde was toch wel om te schrikken.
ik stond serieus wankel op m'n benen gedurende een uur of twee. M'n maten hadden hetzelfde genomen en hadden hetzelfde gevoel. Ook was ik verschrikkelijk aan het zweten. Het leuke eraan was dat we tot "jawel" 9u 's ochtends zitten lachen :grin: hebben dat ik twee dagen nadien nog pijn aan de kaken had.. en dit was niet van het bekketrekken want daarhad ik totaal geen last van. Zou dit pma kunnen geweest zijn????
Greetzz
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je beschrijving komt me heel bekend voor. Ik voelde net hetzelfde! Ik ben wel blij dat ik niet heb bijgenomen, de pillen slaan inderdaad niet snel in. MCCP lijkt me uitgesloten, PMA lijkt me ook onwaarschijnlijk. Ik vermoed MDA.. Iemand soortgelijk gevoel gehad en laten testen?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb PRECIES hetzelfde meegemaakt...

Heel veel hallicunaties.. een hele grote zaal ( Gelredome, met Flockers ) was ineens net zo klein als een gymzaaltje. De meerderheid zat op stenen muurtjes door de zaal heen, ik raakte heel erg in paniek en dacht serieus dat ik daar dood zou gaan. ( Had ook al XTC op vantevoren.. dat zou het effect nog ietsje versterkt hebben misschien ).

Toen ben ik gelukkig een beetje gerustgesteld door iemand waarmee ik een uurtje op de tribune ging zitten, daarna ging het wel weer.. Maar van ELK drinken werd ik misselijk, heel gek was dat. Iets ervoor had ik ook alles eruit gegooid in 1 keer zonder dat ik het wilde zo midden in de zaal.

Fijne pilletjes dus... als ik het goed heb, zagen ze er ook precies hetzelfde uit als dat jij beschrijft. Volgens mij waren ze ook glad en glanzend? Achteraf bleek na wat research en soortgelijke ervaringen van mensen, dat het wel om MDA moest gaan.

Nee doe mij maar normale MDMA pillen.. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
De mijne brokkelden makkelijk af.
Ik weet dat het gevaarlijk is om op het uiterlijk van pillen af te gaan, maar ik heb alleen nog maar slechts gehoord van pillen die niet uit 1 kleur bestaan.
Best mee oppassen als je ze niet getest hebt.. Nuja, met elke pil eigelijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb je dan met mda een soort van trip gevoel?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."