Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlauwtjes

Blauwtjes

30 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
SperSIZEboon zei:
SpacePack zei:
jij met je mitsus, er zijn zoveeel andere goeie pillen, zoek gewoon verder
Klik om te vergroten...

precies :grin: ik heb hier zuivere mdma pillen van 90mg waar mensen lekkerder op gingen als op die 160mg mdma pillen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

En dat is de waarheid als een koe :openmouth: Dank je!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na lang zoeken en doorvragen heb ik ze dan toch nog op tijd gevonden.. Mijnweekend kan niet meer stuk :grin:

En natuurlijk zijn er genoeg andere goede pillen.. Maar mijn vrienden vinden die blauwe erg vertrouwd dus zijn gewoon erg blij om die nu te hebben.

Fijn weekend!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
erg vertrouwd :rolleyes:

weetje hoeveel mitsus er voor nagemaakt omdat simpel weg iedereen denkt dat de blauwe mitsus zo goed zijn.

heb persoonlijk 1 keer blauwe driehoek mitsus gehad, werd me aangeraden om een half te nemen (wat zowiezo belachelijk is want al zou er 200mg (overdreven) inzitten dan door de helft heb je nog maar 100 mg).

Maargoed had er dus 2 van binne en voelden helemaal niks behalve beetje oppeppend gevoel.

Wil dus zeggen dat niet elke mitsu van dezelfde kwaliteit is en er veel worden gefaked :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacePack zei:
weetje hoeveel mitsus er voor nagemaakt omdat simpel weg iedereen denkt dat de blauwe mitsus zo goed zijn.

Wil dus zeggen dat niet elke mitsu van dezelfde kwaliteit is en er veel worden gefaked :wave:
Klik om te vergroten...

I know, maar ik weet zeker dat ik de goede heb :hearteyes:
Dus het feest kan beginnen!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
bij mij duurde het nog vééél langer, maar ze knalde er wel hard in
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
O, en de kristallen zijn ook van stal gehaald! :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
lj_bob zei:
Nee geen PBtje.. Ik ken de regels. Wil alleen mijn frustraties uiten..


Waarom kan niet iemand anders de productie van de (goede) mitsus overnemen? :)
Klik om te vergroten...

Hier gelukkig nog zat blauwe mitsu's aan te komen, maar de gele driehoeken vind ik tog beter..die blauwe slaan pas na 1 uur kei en kei hard in
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
hersenspinsel zei:
bij mij duurde het nog vééél langer, maar ze knalde er wel hard in
Klik om te vergroten...

ja kan ook anderhalf uur zijn geweest iig heel laat maar was wel fijne space
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
van de mitsu zyn al zoveel gemaakt. :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
koop kristallen (L) :P :hearteyes: :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
falinter zei:
van de mitsu zyn al zoveel gemaakt. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Net als dit soort topics :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."