Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk! De kabouterdans stamp ik lekker mee! XD!
Sperzie hoe klinkt muziek dan met valium op! XD! :P
(Wat zijn we weer bijdehand vandaag! Solly!)
#6
liefst hardstyle ma hardcore klinkt ook altijd lekker
#7
Trance Als ze het lekker opbouwen en dan doorknallen!!
#8
Als ik strak sta luister ik alles.... DAn zet ik MTV op.. en dan lig ik voor de buiz als een zombie... Zelfs al word er DEMONHARDTERRORCORE gedraait Ik blijf stil liggen
#9
hardcore, jungle, trance... love it
#10
Chopin (rustig lievelijk pianospel) wanneer je lekker op de bank ligt en met je ogen dicht een filmpje bedenkt op de muziek
Maar als ik een nieuwe pil heb genomen en ik sta helemaal cocaine-achtig strak, vond ik het lekker om 10 minutjes trance te luisteren.
(was de eerste keer en tot nu toe de enige, ik had 3 groene pilletjes op met een bacardi teken, kan je iets op maken uit het teken?)
XTC vond ik echt supervet en wil het zeker vaker doen, nu nog de verleiding weerstaan om het niet te vaak te doen omdat het dan minder wordt )
#11
Phazur kon ik wel errug waarderen zaterdagnacht.
#12
goa/trance/hardstyle zijn mijn favoriet met xtc op
#13
wat ik nuchter ook luister, meeste hardcore hardstyle, sommige rapnummers
#14
zero7.. Al helemaal de max voor een paddotrip, of whatever chill is