Bach is wat denderender en overweldigender, ik prefereer hem boven Mozart als ik 'm space
Shostakovich is ook een aanrader.
#4
The Doors =) Als je 'm spacet.. Als je hard gaat full-on psytrance
#5
Eine Kleine Nacht Muziek ..
God ... (L)
#6
Analord Zal vast niet echt bekend zijn bij de meeste hier, maar ik raad je aan er is wat van te downloaden. Zitten heerlijk spacende nummers bij.
#7
Hangt er vanaf.. Als het beukbollen zijn, drumnbass, trance of darkpsy... Bij "melige" bollen, graag wat Air, of 65daysofstatic (zeker de nummers met breakcoreinvloeden).. The Cure en Interpol zijn dan ook best leuk.
#8
ff kijke techno, drum n bass electro en triphop dat zeker!
#9
SCHRANZ!
#10
Alles ... op xtc vind ik mooi
#11
Ik wissel altijd heel veel af, als ik wil dansen trance/hardstyle/dancedeuntjes (zoals destenation calabria) of rock.
als ik in een meezing bui ben gaat christina aguilera oid aan, laatst heb ik ook paolo nutini geprobeerd en kwam ik in zo'n ik ben er maar niet helemaal space terecht echt heerlijk!
#12
hardcore/hardstyle/oldschool/terror
#13
als ik relaxed thuis zit.. enigma
en op feestjes vind ik vrij veel best.. zolang dr maar n stevige beat onder zit
Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk! De kabouterdans stamp ik lekker mee! XD!
Sperzie hoe klinkt muziek dan met valium op! XD! :P
(Wat zijn we weer bijdehand vandaag! Solly!)
#17
liefst hardstyle ma hardcore klinkt ook altijd lekker
#18
Trance Als ze het lekker opbouwen en dan doorknallen!!
#19
Als ik strak sta luister ik alles.... DAn zet ik MTV op.. en dan lig ik voor de buiz als een zombie... Zelfs al word er DEMONHARDTERRORCORE gedraait Ik blijf stil liggen
#20
hardcore, jungle, trance... love it
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.