Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfavoriete muziek op xtc

favoriete muziek op xtc

82 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psytrance,Goa,Tek,Core,Breakcore,Dnb,acid;dark electro :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Telefoon zei:
maar Mozart op XTC is ook echt geweldig
Klik om te vergroten...

absoluut!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bach is wat denderender en overweldigender, ik prefereer hem boven Mozart als ik 'm space :)

Shostakovich is ook een aanrader.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
The Doors =) Als je 'm spacet.. Als je hard gaat full-on psytrance
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eine Kleine Nacht Muziek ..

God ... (L) :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Analord :sunglasses: Zal vast niet echt bekend zijn bij de meeste hier, maar ik raad je aan er is wat van te downloaden. Zitten heerlijk spacende nummers bij. :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hangt er vanaf.. Als het beukbollen zijn, drumnbass, trance of darkpsy... Bij "melige" bollen, graag wat Air, of 65daysofstatic (zeker de nummers met breakcoreinvloeden).. The Cure en Interpol zijn dan ook best leuk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ff kijke techno, drum n bass electro en triphop dat zeker! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
SCHRANZ!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alles ... op xtc vind ik mooi :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik wissel altijd heel veel af, als ik wil dansen trance/hardstyle/dancedeuntjes (zoals destenation calabria) of rock.
als ik in een meezing bui ben gaat christina aguilera oid aan, laatst heb ik ook paolo nutini geprobeerd en kwam ik in zo'n ik ben er maar niet helemaal space terecht echt heerlijk! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
hardcore/hardstyle/oldschool/terror :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik relaxed thuis zit.. enigma :hearteyes:

en op feestjes vind ik vrij veel best.. zolang dr maar n stevige beat onder zit
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goa en hardcore
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
DreamWeaver zei:
SCHRANZ!
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Schranz :hearteyes:
Endymion :hearteyes:

Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk! De kabouterdans stamp ik lekker mee! XD!

Sperzie hoe klinkt muziek dan met valium op! XD! :P

(Wat zijn we weer bijdehand vandaag! Solly!) :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
liefst hardstyle :hearteyes: ma hardcore klinkt ook altijd lekker :mrgreen: :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trance Als ze het lekker opbouwen en dan doorknallen!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik strak sta luister ik alles.... DAn zet ik MTV op.. en dan lig ik voor de buiz als een zombie... Zelfs al word er DEMONHARDTERRORCORE gedraait :grin: Ik blijf stil liggen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
hardcore, jungle, trance... love it

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."