#1
Het maakt niet uit. Ze zullen het niet zien in het ziekenhuis omdat ze er niet specifiek naar zoeken, en buiten dat hebben ze beroepsgeheim. Niks aan de hand dus 


m26 zei:ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.
heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.
Ja idd.. Een biertje geeft me al groene neigingenNexxtGen zei:m26 zei:ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.
heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.
Ben ik hier de enige die het vreemd vind om 2 flessen 15% 's ochtends op te drinken?! Waarom zou je zoiets willen doen? Zelfmoord?![]()
![]()
Nee hoor, vind ik ook raarNexxtGen zei:m26 zei:ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.
heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.
Ben ik hier de enige die het vreemd vind om 2 flessen 15% 's ochtends op te drinken?! Waarom zou je zoiets willen doen? Zelfmoord?![]()
![]()
m26 zei:was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
NexxtGen zei:m26 zei:was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...

"Daar komt een treintje aangereden tsjukketsjuk" :Pknots zei:Ga eens wat eten ! Daar kikker je van op![]()
En dwing jezelf anders tot eten, of kleine hapjes.
m26 zei:neej depressief gelukkig nog niet op zo'n leeftijd. weet niet was gwn begonne met drinken en bleef door gaan met mijn wazige kop mjah kan een keertje gebeuren

NexxtGen zei:m26 zei:was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...

barry zei:NexxtGen zei:m26 zei:was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...
alsof jullie smorgens nooit drinken
of dronken willlen zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."