Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje bloed

je bloed

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het maakt niet uit. Ze zullen het niet zien in het ziekenhuis omdat ze er niet specifiek naar zoeken, en buiten dat hebben ze beroepsgeheim. Niks aan de hand dus :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.

nu ben ik gistere om 6 uur al te bed gegaan, om 10 uur wakker geworden voor wat te drinken. en nu net weer wakker. wat thee en jus 'd orange kunnen drinken.

mijn handen trillen ook nog wel, maar hoelang duurt het eigelijk dat de stoffen van de xtc pillen in je bloed blijven. Want zolang die erin zitten durf ik niet naar het ziekenhuis te gaan.

heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
36 tot 72 uur geloof ik.
Google had het ook geweten denk ik :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
En het is niet omdat het nog in je bloed zit dat je er nog effect van hebt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
m26 zei:
ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.

heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.
Klik om te vergroten...

Ben ik hier de enige die het vreemd vind om 2 flessen 15% 's ochtends op te drinken?! Waarom zou je zoiets willen doen? Zelfmoord? :openmouth: :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
En waarom moet je dan naar het Ziekenhuis? 2 Flessen Alcohol s'ochtends.. tja het is maar wat je leuk vind?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
NexxtGen zei:
m26 zei:
ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.

heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.
Klik om te vergroten...

Ben ik hier de enige die het vreemd vind om 2 flessen 15% 's ochtends op te drinken?! Waarom zou je zoiets willen doen? Zelfmoord? :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja idd.. Een biertje geeft me al groene neigingen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Daar kijken ze helemaal niet naar in het ziekenhuis.

En als ze in het ziekenhuis te weten krijgen dat jij xtc gebruikt hebt (dan zal dus iemand ze het moeten vertellen, want in je bloed ernaar zoeken gaan ze heus niet) dan zeggen ze "Oh, ok" en gaan ze door met hun werk.

Don't be paranoid.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
NexxtGen zei:
m26 zei:
ik heb van maandag op dinsdag xtc gepakt is gwn goed gegaan. volgende ochtend heb ik 2 volle flessen 15% alcohol op toen ik opstond (zonder te mixen) . toen heb ik 1 uur op de wc zitten kotsen heb ik wat geslape gedouched.

heb ook nog niks kunnen eten tot nu toe.
Klik om te vergroten...

Ben ik hier de enige die het vreemd vind om 2 flessen 15% 's ochtends op te drinken?! Waarom zou je zoiets willen doen? Zelfmoord? :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Nee hoor, vind ik ook raar :grin:
Maar goed ik vind heel de post raar.. heb ik wel vaker last van bij opschepperige noobs..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
m26 zei:
(zonder te mixen)
Klik om te vergroten...

waaaaaaaaaaw :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
m26 zei:
was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
Klik om te vergroten...

mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
NexxtGen zei:
m26 zei:
was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
Klik om te vergroten...

mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...
Klik om te vergroten...

neej depressief gelukkig nog niet op zo'n leeftijd. weet niet was gwn begonne met drinken en bleef door gaan met mijn wazige kop mjah kan een keertje gebeuren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoop wel dat je nu begrijpt dat je die ochtend verschrikkelijk dom bezig was.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga eens wat eten ! Daar kikker je van op :grin:
En dwing jezelf anders tot eten, of kleine hapjes.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik denk dat ie dat wel snapt nu....en cker na het lezen van de diverse posts in dit topic.....
je kan wel eens gek doen als je wappie bent, maar om dan 2 flessen drank leeg te slobberen.........

ik wist meesstal toch nog wel ergens waar ik mee bezig was....
maar goed hopenlijk heeft de topicstarter iets opgestoken ervan.....\\
:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
knots zei:
Ga eens wat eten ! Daar kikker je van op :grin:
En dwing jezelf anders tot eten, of kleine hapjes.
Klik om te vergroten...
"Daar komt een treintje aangereden tsjukketsjuk" :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
m26 zei:
neej depressief gelukkig nog niet op zo'n leeftijd. weet niet was gwn begonne met drinken en bleef door gaan met mijn wazige kop mjah kan een keertje gebeuren
Klik om te vergroten...

Ook al gehad toen me MDMA begon uit te werken stak ik ene op en ik kon maar blijven geven dus gewoon blijven rollen :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
NexxtGen zei:
m26 zei:
was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
Klik om te vergroten...

mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...
Klik om te vergroten...

alsof jullie smorgens nooit drinken :rolleyes:
of dronken willlen zijn
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
barry zei:
NexxtGen zei:
m26 zei:
was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
Klik om te vergroten...

mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...
Klik om te vergroten...

alsof jullie smorgens nooit drinken :rolleyes:
of dronken willlen zijn
Klik om te vergroten...

Nee? Dat is wel het laatste waar ik aan denk s'ochtends..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."