#1
NexxtGen zei:m26 zei:was gwn bezorgd nou bleek er ook niks aan de hand te zijn alles is weer goed. mjah nog nooit zo ziek geweest dat was wel
mag ik vragen WAAROM in godsjezuschristusnaam zo veel drinkt op een morgen? Ben je serieus depressief of zo? Of ben je gewoon ziek in je hoofd en doe je het even, omdat je je verveelt of wilde je expres kotsen om de xtc uit je lijf te krijgen of zo (net alsof dat lukt.)Ik snap de reden niet...
alsof jullie smorgens nooit drinken

of dronken willlen zijn
