Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC zonder love...

XTC zonder love...

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
NexxtGen zei:
Goanaut zei:
Nee, je hebt het dus ervaren.... gewoon een tijdje van de mdma en pilletjes afblijven, dan ervaar je het nog wel 'ns.
Klik om te vergroten...

nooit zoals de eerste keer... écht nooit meer. Ook niet als je 5 jaar stopt. Als het dan wel als de eerste keer zou zijn, ga ik 5 jaar stoppen, zonder er ook maar over na te denken.
Klik om te vergroten...

Het onomkeerbare brain change effect, bron:

http://www.cognitiveliberty.org/shulgin ... erance.htm

Hint voor fat freddy's cat: Hier staat ook de onderbouwing voor jouw opmerking
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor de les Lake, vond serotine wel net zo klinken als kerosine..litertjes brandstof....
maar een paranormaal begaafde die ze dus van een overledene naar me door kan bliepen vind ik ook goed...zoiets..
Mee dat ik t intype moet ik al weer lachen ommezelf..zal t weer wel verkeerd begrijpen..what the fuck , who cares :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
zaagmans zei:
Fat Freddy's cat zei:
je moet gewoon eens proberen te stoppen tot in je geheugen de herinnering vervaagt is aan het effect van MDMA. Dan is het weer zoals de eerste keer.
Klik om te vergroten...

En weer bedankt voor je niet onderbouwde bullshit. Ik heb niet eens zin om te vertellen hoe het in elkaar zit
Klik om te vergroten...


Ik post hier gewoon vanuit eigen ervaring, niet aan de hand van bullshit die ik op websites lees..

Heb net die link gelezen en die zogenaamde "dokter" zegt niet echt zinnige dingen:

Which brings up your second points, those regarding the reports that MDMA may be neurotoxic. Despite the extensive research that has been spent upon it, there is still no objective evidence that MDMA damages human nerves. But I certainly can't argue but that there are brain changes that could be assignable. Take this "loss of magic" thing. Some brain change has occurred, and it does not appear to be reversible. Is this evidence of "damage?" I don't think so, but I don't know. Change? Yes. We can never walk the same path twice so the assignment of responsibility, of causality, is uncertain. Definitions that would distinguish between damage and change might help.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
een les:

neem op internet over dit soort zaken enkel erkende wetenschappelijke sites ernstig zoals bv. pubmed. Het kost vaak wel moeite deze artikels te verwerken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fat Freddy's cat zei:
zaagmans zei:
Fat Freddy's cat zei:
je moet gewoon eens proberen te stoppen tot in je geheugen de herinnering vervaagt is aan het effect van MDMA. Dan is het weer zoals de eerste keer.
Klik om te vergroten...

En weer bedankt voor je niet onderbouwde bullshit. Ik heb niet eens zin om te vertellen hoe het in elkaar zit
Klik om te vergroten...


Ik post hier gewoon vanuit eigen ervaring, niet aan de hand van bullshit die ik op websites lees..

Heb net die link gelezen en die zogenaamde "dokter" zegt niet echt zinnige dingen:

Take this "loss of magic" thing. .
Klik om te vergroten...

Loss of magic waar hij het over heeft is ook onzin, als die herinnering eraan vervaagt is in je gedachten is dat gevoel er weer helemaal terug.

Op die site van jouw staat ook dat MDMA blijvend dingen in je hersenstructuur wijzigt, maar dat is helemaal nooit wetenschappelijk bewezen....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
De dokter die antwoord geeft op de vragen is wel zo een beetje de uitvinder van mdma (ok, niet uitgevonden, maar herondekt). Ik denk wel dat ie zo een beetje weet waar die t over heeft. :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ionesco zei:
De dokter die antwoord geeft op de vragen is wel zo een beetje de uitvinder van mdma (ok, niet uitgevonden, maar herondekt). Ik denk wel dat ie zo een beetje weet waar die t over heeft. :wink:
Klik om te vergroten...


daar twijfel ik sterk aan, de brave man is immers geen neuroloog... en als neurologen het niet zeker weten kan hij het zeker niet weten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maja hoe dan ook de eerste keer had ik al niet zo'n love gevoel dus snap nogsteeds niet hoe een paar jaar niet nemen zou helpen het wel te krijgen :confused: en als het wel zo zou zijn zou je spacen op een placebo effect wat ook niet echt bepaalt een tof idee is :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Had je wel mensen om je heen die je lief vond? Ik merk aan mezelf dat ik dan veel eerder dat love gevoel krijg. Mensen zeggen wel eens (vooral diegene die nog nooit x hebben geprobeerd) dat je onder x iedereen superlief vind, maar ik merk eerder dat mijn intuitie veel scherper word. Mensen die niet te vertrouwen zijn pik ik er ook zo tussenuit, en ga ik uit de weg, terwijl ik bij andere (vreemden) gelijk in omhelzing sta :hearteyes: :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja was bij mij thuis, lekkere setjes aan. Windows visualisatie op de TV (wel vet trouwens al die kleurtjes dan :hearteyes: ) Maar was samen met me beste maatje en zijn vriendin (die de snoepies voor ons gefixed had :P) maar die mag ik allebij heel erg graag dus dat zou geen probleem zijn.
Dat je instinct versterkt word klopt wel trouwens, je hersenen staan meer open voor bepaalde gevoelens. Maar dit kan ik ook zonder x of mdma al zien / voelen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nu ik dit zo lees vraag ik mij ook iets af, want van alle keren dat ik het heb gebruik heb ik het maar 3 x gehad. terwijl mensne om mij heen het wel vaker hebben.

komt dit puur omdat het te vaak achter elkaar is gebruikt of door de sterkte dan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
helemaal eens met Technora, je instinkt en intuitie worden sterker.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk een combinatie van beide messhien wel,
Maar het saamhorigheidsgevoel blijft vind ik , je wordt toegangkelijker, en ben geen allemansvriend, maar zodra de feestbeesten in mijn ogen okee zijn , zijn ze allemaal m,n maatje:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."