Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC zonder love...

XTC zonder love...

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedenavond beste lezers,

Ik vroeg me af of hier nogmeer mensen zijn die van MDMA geen love gevoel krijgen :confused:
Als ik X of MDMA neem (maakt niet uithoeveel of hoelang, ook niet hoelang niet want de eerste keer had ik het ook niet, 2de keer ook niet en dat was een maand later en bij alle 2 de keren MDMA kristallen ook niet) krijg ik wel zo'n energie rush, ik ga veel praten, vind alles gezellig en kan echt met iedereen opschieten. Het enige is, bij ons in de groep krijgt echt iedereen zo'n love gevoel. Dat lijkt mij ook super tof maar volgens mij kloppen mijn hersenen gewoon niet ofzo :mrgreen:
Het voordeel is denk ik wel weer dat ik dan ook de enige ben (van ons groepje) die de volgende dag gewoon vrolijk is en alleen maar een brak gevoel in me buik heeft.

Greetz,
de Neger

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Goedenavond beste lezers,

vind alles gezellig en kan echt met iedereen opschieten.
Klik om te vergroten...

Je hebt het wel alleen in mindere mate of op een andere manier.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
Nick de Neger zei:
Goedenavond beste lezers,

vind alles gezellig en kan echt met iedereen opschieten.
Klik om te vergroten...

Je hebt het wel alleen in mindere mate of op een andere manier.
Klik om te vergroten...

Das lullig :P zou er dan verder nog een manier zijn om het zeg maar te triggeren ofzo? THC, speed en lachgas helpen niet dat weet ik wel :P Met THC derbij ga ik trouwens wel heel wazig trippen :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
gebruik je ssri's? Vast niet, maar even checken. Mogelijk dat jouw receptoren er niet voor open staan, zoals je zegt heeft dat ook wel voordelen. Alleen zal je nooit xtc voelen, maar er zijn genoeg middelen die tot euforie en ultieme gelukzaligheid leiden zonder die receptoren :wink:

aight,
EK
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
erwin krol zei:
gebruik je ssri's? Vast niet, maar even checken.
Klik om te vergroten...
Nopes gelukkig niet :mrgreen:

Maar dan moet ik maar een leuk meisje gaan zoeken voor die love feeling ofzo :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik ken ook iemand die dat dus NOOIT krijgt of gekregen heeft. Zijn ogen worden dik alsof ie ieder moment in slaap kan vallen en hij heeft het prima naar zijn zin maar 'love' gevoel? Njee.

Bij mij is het duidelijk veel en veel minder door de uitputting van de serotonine in mijn hersenpan maar nu ik het slechts een enkele keer neem bij hele bijzondere gelegenheden neemt het langzaamaan weer toe.

En inderdaad, anti-depressiva verhinderen dat de mdma zn werk kan doen en bij de nieuwere soorten is er zelfs een gevaar op het 'serotonine-syndroom' wat tot de dood kan lijden. En zo zullen er meer medicijnen zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm scheeld alwel dat ik niet alleen sta :mrgreen: maar dikke ogen krijg ik gelukkig niet. Krijg wel echt van die grote kijkers en pupillen als pizzaborden :P
Maar slik verder helemaal geen medicijnen ofzo dus daar kan het zowiezo niet aan liggen :) maar wel goed dat ik het weet voor eventueel vrienden die het misschien ook nog een keer willen doen :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer eens aan goede MDMA-kristallen te komen. Die hebben nog veel meer en zuiverder effect dan de pil-variant...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb ik ook al gehad maar dat mocht ook niet baten, denk dat mijn receptoren gewoon fuckedup zijn ofzo :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer vrat ik mijzelf zowat op van extase, ik hield van mijzelf en van het leven, de eerste keer verliefd maar dan nog erger. Ik kon me niet verroeren, echt helemaal niet, ik zat zooooo lekker. De keren daarop was het totaal niet meer zo lovely als daarvoor, ik kreeg daarvoor in de plaats wel het welbekende en sociale gedrag wat ook niet verkeerd is, maar zou ook wel ff dat loooooove gevoel weer willen hebben. Ik weet wat je bedoeld, ik hoop dat ik mijn receptoren niet verneukt heb dan... :rolleyes: :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, je hebt het dus ervaren.... gewoon een tijdje van de mdma en pilletjes afblijven, dan ervaar je het nog wel 'ns.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goanaut zei:
Nee, je hebt het dus ervaren.... gewoon een tijdje van de mdma en pilletjes afblijven, dan ervaar je het nog wel 'ns.
Klik om te vergroten...

nooit zoals de eerste keer... écht nooit meer. Ook niet als je 5 jaar stopt. Als het dan wel als de eerste keer zou zijn, ga ik 5 jaar stoppen, zonder er ook maar over na te denken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
je moet gewoon eens proberen te stoppen tot in je geheugen de herinnering vervaagt is aan het effect van MDMA. Dan is het weer zoals de eerste keer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fat Freddy's cat zei:
je moet gewoon eens proberen te stoppen tot in je geheugen de herinnering vervaagt is aan het effect van MDMA. Dan is het weer zoals de eerste keer.
Klik om te vergroten...

Als je maar vaak genoeg gebruikt hebt is dat zo voor mekaar! :mrgreen: :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Precies Nutss, dat lukt dus niet..
(de uitspraak van als ik m,n receptoren maar niet verneukt heb die vind ik ook prachtig, Kan je niet ergens nieuwe receptoren kopen ? , dan koop ik gelijk een dozijn.. :hearteyes: :sunglasses: (of een liter of 3 serotine....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
richelle zei:
(of een liter of 3 serotine....
Klik om te vergroten...
Als je het ergens gevonden hebt, kan je me het dan ff laten weten. Plus het adres van aanschaf :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat vind ik wel het grappigste dat ik vandaag gehoord heb... serotonine in liters.. Voor de duidelijkheid, serotonine is een neurotransmitter.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
een echt love gevoel krijg ik er ook niet van hoor, bij de 2de keer kwam het er nog in de buurt, maar dat hangt van persoon tot persoon af in welke mate je het hebt.. ne maat van mij had da bij dezelfde pillen altijd erger dan mij :tongueout:

maar echt erg vind ik dat niet, je moet toch niet iedereen ineens aardig vinden als dat niet echt zo is en toch weer overgaat na een paar uur :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik krijg ook geen love-gevoel meer. Ik had het in begin wel met methylone en MDMA. Nu beperk ik MDMA tot één keer in de 3 maanden, maar het echte gevoel is er nog steeds niet :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fat Freddy's cat zei:
je moet gewoon eens proberen te stoppen tot in je geheugen de herinnering vervaagt is aan het effect van MDMA. Dan is het weer zoals de eerste keer.
Klik om te vergroten...

En weer bedankt voor je niet onderbouwde bullshit. Ik heb niet eens zin om te vertellen hoe het in elkaar zit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."