Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshallucinaties

hallucinaties

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
hekken, blokken waar mensen op staan te dansen, vechtpartijen in je ooghoek wat uiteindelijk alleen maar dansende mensen blijken te zijn..

mn ex zag een keertje op Sensation alleen vuilniszakken ipv hoofden
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb het 1x gehad... 1 groen kersje en 1,5 roze kersje+ een fles petrikov en een stuk of 8 joints met ze 4en... Ineens had een maat van me (die normaalgesproken een mat heeft) rasta's, en toen ik een minuut later keek leek het wel een oude vrouw te worden. Dat was dan wel het enige wat ik heb gezien... want het effect nam snel af en kort daarop was ik in slaap gevallen. Desalniettemin een rare en leuke ervaring!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
In combinatie met wiet wil ik wel eens rare dingen gaan zien..
Op een feest vanuit mijn ooghoeken ooit mensen met smeltende vervormende hoofden gezien, dat was behoorlijk freaky. Verder vaak cev's en blokpatronen op muren enz. Maar die staantafels en hekjes waar iedereen het altijd over heeft op fora moet ik nog tegenkomen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren weer een rare ervarig gehad op de E :) Om ong. 10 uur genomen. Half 12 inslag... Piek bereikt rond de kwart over 12 half 1. (ondertussen hadden wij 2 gram wiet opgerookt)Dus ik rond de 1 uur naar huis. Rustig achter me pc uitspacen. Rond de half 2 lag ik dus in bed. Maar toen ik het licht uitdeed begon het :) Me kamer leek wel helemaal te vervormen en als ik me ogen dichtdeed kreeg ik best intense closed eye visuals. Ik hoorde zo nu en dan ook bepaalde geluiden vaak iets wat op een muzikale toon leek. Ogen open, me plafond begon volledig te verkleuren van rood naar geel en allemaal andere kleuren. Het grappige is dat ik in totaal rond de 3 uur heb liggen spacen met redelijk intense visuals ed. en op geen enkel moment was het ECHT ENG, alles leek wel een zachte ondertoon te hebben (Een soort van het komt allemaal wel goed sfeer) :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
teknik zei:
Heb het 1x gehad... 1 groen kersje en 1,5 roze kersje+ een fles petrikov en een stuk of 8 joints met ze 4en... Ineens had een maat van me (die normaalgesproken een mat heeft) rasta's, en toen ik een minuut later keek leek het wel een oude vrouw te worden. Dat was dan wel het enige wat ik heb gezien... want het effect nam snel af en kort daarop was ik in slaap gevallen. Desalniettemin een rare en leuke ervaring!
Klik om te vergroten...

Prachtig is dat. Had n keertje ook dat ik een gozer als een vrouw zag en evenlater leek hij sprekend op Hitler. Ook zag ik brillen, en bij de personen die al 'n bril hebben van zichzelf zag ik er twee. Te ziek, maar wel ubervet :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik trip hem altijd zowat op pillen, maar ook op methylone (buisjes).

Meestal zie ik ook brilletjes, maar ik heb ook wel eens gehad op 2.5 blauwe mitsubishi's dat ik een glas met water in stond te schenken en er ineens heel veel schuim uit het glas kwam.
Het stroomde helemaal over, dus ik met m'n vinger er door heen, en het bleef ook op m'n vinger zitten.
Toen knipperde ik met mijn ogen en zat het glas nog maar 2 duimen vol :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het ook al in een ander topic gevraagt maar zonder antwoord dus hier nog ff een keer:

Ik hallucineer ook altijd met xtc terwijl ik niet veel neem op een avond/nacht (nooit meer als 2 in ieder geval)
En dan zijn hier mensen die zo 8 op een avond nemen en helemaal niks raars zien... Hoe kan dit? Want dan ligt het ook niet meer aan lengte, gewicht enz....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het ligt er volgens mij aan hoeveel mda er in een pil zit / of hoeveel mdma er door je lichaam omgezet wordt naar de stof mda.

iig is mda de stof waarvan je hem tript :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Miss J zei:
Ik heb het ook al in een ander topic gevraagt maar zonder antwoord dus hier nog ff een keer:

Ik hallucineer ook altijd met xtc terwijl ik niet veel neem op een avond/nacht (nooit meer als 2 in ieder geval)
En dan zijn hier mensen die zo 8 op een avond nemen en helemaal niks raars zien... Hoe kan dit? Want dan ligt het ook niet meer aan lengte, gewicht enz....
Klik om te vergroten...

MDA tolerantie en laag gedoseerde pillen wellicht? 8% van MDMA wordt omgezet naar MDA en jij bent een meisje, scheelt ook.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja bij mijn eerste keer was het ook egt vet.

ik heb de zwaan in het plaatselijke park baby zwaantjes zien krijgen.
en pickwick theezakjes in de boom zien hangen en nog wat meer.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
hebben meer mensen hier hallucinaties gehad van pillen? ik heb het alleen de 1e keer gehad daarna niet meer, komt dat ooit terug?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb dit onderwerp al ergens gezien in het DF, hallucinaties ligt o.a. aan de samenstelling van de pil, en of je korte tussenpozen hebt tussen het gebruik.
ikzelf had meestal zelf na een pilletje of 2 a 3 en een fikse joint wel wat hallucinaties, tenminste als ik me ogen dichtdeed en me gedachten de vrije loop liet, dan me ogen open, en een sprookjesbos in levende lijve ontvouwde zich voor mijn ogen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet zozeer maar wel cev in de trant van kleuren die ik om mensen zie waar ik op dat moment aan denk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik had hele vette tijdens mijn eerste keer xtc.... drie mensen waarmee ik goed kon praten, maar ik denk dat het ligt aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt, en misschien dat er wat 2cb inzit dan ofzo...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ooit een prachtige trip gehad van een roze vraagteken en een paar joints, was heel onverwacht en ook m'n allereerste trip :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
TechNora zei:
ik had hele vette tijdens mijn eerste keer xtc.... drie mensen waarmee ik goed kon praten, maar ik denk dat het ligt aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt, en misschien dat er wat 2cb inzit dan ofzo...
Klik om te vergroten...

Het ligt idd aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt. Als je meer binnenkrijgt dan je kan verwerken, wordt een deel van de mdma omgezet in mda, wat een hallucinogene stof is. Dan ga je dus dingen zien.

Of het kan ook dat ze gewoon mda in de pil gestoken hebben. 2cb zou me verbazen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dissonant zei:
TechNora zei:
ik had hele vette tijdens mijn eerste keer xtc.... drie mensen waarmee ik goed kon praten, maar ik denk dat het ligt aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt, en misschien dat er wat 2cb inzit dan ofzo...
Klik om te vergroten...

Het ligt idd aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt. Als je meer binnenkrijgt dan je kan verwerken, wordt een deel van de mdma omgezet in mda, wat een hallucinogene stof is. Dan ga je dus dingen zien.

Of het kan ook dat ze gewoon mda in de pil gestoken hebben. 2cb zou me verbazen.
Klik om te vergroten...

Helemaal waar. Toch krijg ik steeds meer te horen over "2-cb pillen". Technisch gezien is het heel goed mogelijk om 2-cb in pilvorm te stoffen omdat die stof zich makkelijk laat binden. Doch is 2-cb een relatief dure stof die je niet zo gauw in pillen zou vinden.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha waarom :wink: ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha ik heb een keer gehallucioneerd toen ik thuis kwam dacht dat de achterdeur nog ope stond de gordijnen dicht waren en het licht aan dus ik kom dichteribij achterdeur dicht gordijnen open en licht uit :grin: was wel ff schrikke toen was niet leuk geweest als mijn ma mij zo had gezien :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hallucineren is leuk, vooral op mdma omdat ze vrij zacht aanvoelen :grin:

En het is idd de MDA die dit veroorzaakt, zoals eerder gepost door Dissonant :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."