#1
Ik droomde vannacht dat ik in een grot was waar ketamine als doorzichtige stenen aan de muur hingen, zoals stalagmieten, en stalagtieten. Je moest er een vuurtje bijhouden, en dan kon je de damp opsnuiven.
Laatst droomde ik dat ik een soort krijtsteen had, waarvan ik gruis kon afslijpen, en dat was coke. Ik was de hele droom alleen maar aan het snuiven van die stoepkrijt. En ook op normale plaatsen zoals op t werk, en uni enzo.
Toch erg dat ik er blijkbaar onbewust zo mee bezig ben...![:flushed:]()
Laatst droomde ik dat ik een soort krijtsteen had, waarvan ik gruis kon afslijpen, en dat was coke. Ik was de hele droom alleen maar aan het snuiven van die stoepkrijt. En ook op normale plaatsen zoals op t werk, en uni enzo.
Toch erg dat ik er blijkbaar onbewust zo mee bezig ben...
" ik da achterover gegooit, denk ga je strak ff een spelletje spelen :P nouja netwerk lag eruit, maar was vet moe (was nog nie aangetikt) dus was op bed gaan liggen, heb geslapen maar vage dromen gek, niet normaal, geen nachtmerries ofzo