Heb ik ook gehad, soms tot 2 weken erna, no worries gaat weer over hoor ![:)]()
nicole1973 zei:ik sprak dit weekend iemand die dus zei dat het juist van de L-trypofaan erger wordt... ik neem dat altijd en vraag me af of iedereen die ook zulke dromen heeft dat ook gebruikt??
SGiZO zei:Ik heb vroeger een hele tijd elke week veel te veel pillen geslikt. Toen ik gestopt was kreeg ik heel rare dromen. Ik zag allemaal flitsen van rare beelden en ik kreeg er echt een angstig gevoel bij. Ik werd de hele tijd wakker en zakte dan terug weg, ik kon ook niet bewegen dus kon ik het niet stoppen. Echt een van de angstigste momenten uit mijn leven!
" ik da achterover gegooit, denk ga je strak ff een spelletje spelen :P nouja netwerk lag eruit, maar was vet moe (was nog nie aangetikt) dus was op bed gaan liggen, heb geslapen maar vage dromen gek, niet normaal, geen nachtmerries ofzoja ze zijn weg, dat was alleen toen..nicole1973 zei:SGiZO zei:Ik heb vroeger een hele tijd elke week veel te veel pillen geslikt. Toen ik gestopt was kreeg ik heel rare dromen. Ik zag allemaal flitsen van rare beelden en ik kreeg er echt een angstig gevoel bij. Ik werd de hele tijd wakker en zakte dan terug weg, ik kon ook niet bewegen dus kon ik het niet stoppen. Echt een van de angstigste momenten uit mijn leven!
Je gebruikt nu blijkbaar minder.. zijn de dromen weg of heb je het evengoed nog wel?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."