#1
geniet maar gebruik met mate....
voor het betere effect wil ik best 2 mnd wachten hoor.-ToXiC- zei:geniet maar gebruik met mate....
vind k xtc toch een lastige drug voor....![]()
ja das waar als je eenmaal de smaak te pakken hebt pffft dan duurt t lang 2 maanden wachten-ToXiC- zei:geniet maar gebruik met mate....
vind k xtc toch een lastige drug voor....![]()
-ToXiC- zei:wat betekent dat... kunnen er weg mee??
fc zei:Dus mijn eerste ervaring heb je dus gelezen nu nog een vraagje
ik heb nu 5 verschillende soorten pillen liggen nl 40 rond blauwe met d&g op gegraveerd , dan roze ronde met een lacoste teken ingegraveerd dan een ronde witte met mtv gegraveerd en dan nog een roze hartje vorm met niks gegraveerd en dan nog witte met armanie symbool gegraveerd,wat is nu het verschil daar ik uitgelegd had hoe ik me voeld met die blauwe , zijn die andere dan anders qua werking of wat??????
Hoe bewaar je die pillen en hoelang blijven die goed (termijn) 3 maand of 6 maand of meer, daar ik maar max 2 maal per maand 1 pil zal nemen en mijn vriendin ook .
Dank voor antwoord
Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.DarkScope zei:ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?
EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?

XF zei:Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.DarkScope zei:ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?
EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?
Dat van de wereld gevoel heb ik zelf ook... net alsof je alles vanuit een andere dimensie bekijkt (nouwja, niet een hele andere dimensie, zeg maar een halve)
Bij coke is het gevoel niet zo zeer 'van de wereld', maar meer king of the world... superieur gevoel... je bent scherper, je kan alles aan.
Speed is voornamelijk veeeeeel energie.
DarkScope zei:XF zei:Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.DarkScope zei:ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?
EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?
Dat van de wereld gevoel heb ik zelf ook... net alsof je alles vanuit een andere dimensie bekijkt (nouwja, niet een hele andere dimensie, zeg maar een halve)
Bij coke is het gevoel niet zo zeer 'van de wereld', maar meer king of the world... superieur gevoel... je bent scherper, je kan alles aan.
Speed is voornamelijk veeeeeel energie.
dat gevoel dat k me king of the world voel heb k zelf ook wel bij X. Maar er staat niks in wat dat geveol bij X verklaart dat je alles n beetje uit een andere dimensie ziet ( goed uitgelegd trouwes kvind dat een zeer goeie uitleg ervoor ). Er staan dinge over serotonine en dopamine, maar deze verklaren het gelukzalige gevoel? weet iemand hoe dat van de wereld gevoel te verklaren is?
en als dat bij speed en coke niet zo is, lijke me ze tog wel n beetje saai. als je wel ng het gevoel bent dat je op de " normale " wereld bent of niet?
je hebt dan wel een gelukzalig gevoel maar dat heb je bij x ook en ook ng eens van de wereld gevoel, lijkt me zelf beter???

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."