Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc of coke

xtc of coke

45 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
geniet maar gebruik met mate....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
-ToXiC- zei:
geniet maar gebruik met mate....
vind k xtc toch een lastige drug voor.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
voor het betere effect wil ik best 2 mnd wachten hoor.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ow ja.... kvind sowieso paddestoelen enzo veel leuker, dus dat doe k eigenlijk vaker. X is wel leuk voor soms, maar als je het vaker dan eens in de paar maanden doet word het ook gewoon saai... kbedoel je kan nog steeds best heftig gevoel hebben, maarja tis alleen speciaal als t soms gebeurt... dus inderdaad beter wachten. Maar gelukkig ben k niet zo'n grote liefhebber dat ik echt zit te wachten tot mn tijd weer voorbij is..... het enige probleem met maathouden is dat als ik het eenmaal doe dat k dan ook te makkelijk doorslik.... is xtc veel te makkelijk en leuk voor... kheb verder nog nooit iets gebruikt waar k wou blijven bijpakken
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
-ToXiC- zei:
geniet maar gebruik met mate....
vind k xtc toch een lastige drug voor.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
ja das waar als je eenmaal de smaak te pakken hebt pffft dan duurt t lang 2 maanden wachten
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
i know, ik betrap me er ook wl eens op dat k bij mezelf denk, ow die 2 maanden zijn nu wel weer over, en dan ben k pas 5 weken verder ofzo...
tis een te makkelijke drug
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
yep ook weer zo, maar als ik een tijdje nix neem dan heb ik wel weer moeiete om t weer te pakken omdat ik me dan steeds weer beter kan herinneren dat ik me de dag daarna zo fuck voel. Maar dat duurt niet lang hoor na t innemen van de pil is alles weer joehoe hahaha. standvastigheid is niet mijn 2e naam :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijne idd ook niet, maar kheb gelukkig nooit zoveel last de dag ernamoet alleen gewoon niks gaan doen, chillen filmpje, en joints draaien. Laatst alleen een fucking blaar in mn wang gegrind, daar nog wel 2 dagen last van gehad ofzo, maarja, was ook wel weer extreem :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
-ToXiC- zei:
wat betekent dat... kunnen er weg mee??
Klik om te vergroten...

dat ze dus heel veel praten enzo op hun eerse xtctrip
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
nog een vraagje

Dus mijn eerste ervaring heb je dus gelezen nu nog een vraagje
ik heb nu 5 verschillende soorten pillen liggen nl 40 rond blauwe met d&g op gegraveerd , dan roze ronde met een lacoste teken ingegraveerd dan een ronde witte met mtv gegraveerd en dan nog een roze hartje vorm met niks gegraveerd en dan nog witte met armanie symbool gegraveerd,wat is nu het verschil daar ik uitgelegd had hoe ik me voeld met die blauwe , zijn die andere dan anders qua werking of wat??????

Hoe bewaar je die pillen en hoelang blijven die goed (termijn) 3 maand of 6 maand of meer, daar ik maar max 2 maal per maand 1 pil zal nemen en mijn vriendin ook .
Dank voor antwoord
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: nog een vraagje

fc zei:
Dus mijn eerste ervaring heb je dus gelezen nu nog een vraagje
ik heb nu 5 verschillende soorten pillen liggen nl 40 rond blauwe met d&g op gegraveerd , dan roze ronde met een lacoste teken ingegraveerd dan een ronde witte met mtv gegraveerd en dan nog een roze hartje vorm met niks gegraveerd en dan nog witte met armanie symbool gegraveerd,wat is nu het verschil daar ik uitgelegd had hoe ik me voeld met die blauwe , zijn die andere dan anders qua werking of wat??????

Hoe bewaar je die pillen en hoelang blijven die goed (termijn) 3 maand of 6 maand of meer, daar ik maar max 2 maal per maand 1 pil zal nemen en mijn vriendin ook .
Dank voor antwoord
Klik om te vergroten...

kweet niet oelang ze goed blijven maar het verschil zit zich in het aantal mg MDMA en dus de sterkte van het effect. Voor de rest zitten er soms andere stoffen doorheen maar dat zou je moeten laten testen van te voren
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
heeft iemand al die blauwe eens genomen met d&g gegraveerd of die witte met mtv gegraveerd of die hartjes in rose kleur?????
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
kzeg t voorsat iedereen t zegt:

vorm en dikte en kleur en opprint geeft nix weer over de inhoud, de pil kan precies hetzelfde uitzien maar tog een totaal andere inhoud hebben
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?

EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
WE zitten al 27 dagen ver :grin: :grin: :grin: :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope zei:
ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?

EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?
Klik om te vergroten...
Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.
Dat van de wereld gevoel heb ik zelf ook... net alsof je alles vanuit een andere dimensie bekijkt (nouwja, niet een hele andere dimensie, zeg maar een halve :wink: )
Bij coke is het gevoel niet zo zeer 'van de wereld', maar meer king of the world... superieur gevoel... je bent scherper, je kan alles aan.
Speed is voornamelijk veeeeeel energie.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
zo das duidelijk uitgelegd zeg. Goeie :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeie uitleg inderdaad! Ook al lijkent die serotonine op de schematische voorstelling als een soort virus, of een vijand uit het computerspel 'Space invaders' :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
XF zei:
DarkScope zei:
ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?

EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?
Klik om te vergroten...
Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.
Dat van de wereld gevoel heb ik zelf ook... net alsof je alles vanuit een andere dimensie bekijkt (nouwja, niet een hele andere dimensie, zeg maar een halve :wink: )
Bij coke is het gevoel niet zo zeer 'van de wereld', maar meer king of the world... superieur gevoel... je bent scherper, je kan alles aan.
Speed is voornamelijk veeeeeel energie.
Klik om te vergroten...

dat gevoel dat k me king of the world voel heb k zelf ook wel bij X. Maar er staat niks in wat dat geveol bij X verklaart dat je alles n beetje uit een andere dimensie ziet ( goed uitgelegd trouwes kvind dat een zeer goeie uitleg ervoor ). Er staan dinge over serotonine en dopamine, maar deze verklaren het gelukzalige gevoel? weet iemand hoe dat van de wereld gevoel te verklaren is?

en als dat bij speed en coke niet zo is, lijke me ze tog wel n beetje saai. als je wel ng het gevoel bent dat je op de " normale " wereld bent of niet?
je hebt dan wel een gelukzalig gevoel maar dat heb je bij x ook en ook ng eens van de wereld gevoel, lijkt me zelf beter???
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
DarkScope zei:
XF zei:
DarkScope zei:
ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?

EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?
Klik om te vergroten...
Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.
Dat van de wereld gevoel heb ik zelf ook... net alsof je alles vanuit een andere dimensie bekijkt (nouwja, niet een hele andere dimensie, zeg maar een halve :wink: )
Bij coke is het gevoel niet zo zeer 'van de wereld', maar meer king of the world... superieur gevoel... je bent scherper, je kan alles aan.
Speed is voornamelijk veeeeeel energie.
Klik om te vergroten...

dat gevoel dat k me king of the world voel heb k zelf ook wel bij X. Maar er staat niks in wat dat geveol bij X verklaart dat je alles n beetje uit een andere dimensie ziet ( goed uitgelegd trouwes kvind dat een zeer goeie uitleg ervoor ). Er staan dinge over serotonine en dopamine, maar deze verklaren het gelukzalige gevoel? weet iemand hoe dat van de wereld gevoel te verklaren is?

en als dat bij speed en coke niet zo is, lijke me ze tog wel n beetje saai. als je wel ng het gevoel bent dat je op de " normale " wereld bent of niet?
je hebt dan wel een gelukzalig gevoel maar dat heb je bij x ook en ook ng eens van de wereld gevoel, lijkt me zelf beter???
Klik om te vergroten...

dus het moraal van heel het verhaal !!!!!!
alles heeft zijn voordelen en nadelen en mijn mening is blijf van de coke af heb er in het begin nooit echt fel of veel gedaan intereseerde me ook nie echt zo heel veel was wel eens fijn maar daar bleef het dan ook bij.
tot ik het meerdere keren gedaan had en tergoei met da gevoel kon omgaan heb echt aan het randje van de verslaving gestaan!!!!!!!
ma goed da er nog mensen waren die u doen inzien da ge verkeert bezig zijt want anders was het gegarendeert verkeert afgelopen!!!!!
en ook al kost het 50 eur de gram en is het da eig echt nie waart ge blijft het toch kopen en ge blijft uw eigen en vrienden hoelangerr hoe meer te beliegen.
ZEER GEVAARLIJK SPUL d8 in het begin ook altijd vanb hoe kunt ge daar nu verslaaft aan worden geloof me voor mij is het tegendeel bewezen nieuwjaar was mijn laatste keer dus zit al 25 dagen ver :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
niet met halfje beginnen jong.
Mijn eerste halfje was ook een teleurstelling. khad gehoopt dak een volledige gepakt had;
Je eerste keer is je beste keer, omdat je hersenen niet weten wat er je overkomt. Ze stoten dus een overdosis serotine af, waardoor je nog nooit zo hard zal genoten hebben. De 2e keer zal serieus minder intens zijn dan je eerste keer.
Daarom raad ik je aan, doe het van den eerste keer goed.
Je eerste keer sex wil wou toch ook zo intens en goed mogelijk ???

Kzeg niet dat je moet overdrijven e, maar het is beter 1 pil te nemen en die te laten uitwerken, dan een halfje te nemen en 2 uur later nog een halfje.
Just enjoy the first time !!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."