#1
Gefrustreerde ex die ouwe topics omhoog haalt? 



Ik heb precies hetzelfde voordat ik ga slapen(en soms ook als ik in een luie stoel neerplof) krijg ik ook zo'n 'kortsluiting'. Ik stoor me er niet echt aan maar de hoeveelheden MDMA die ik eerst pakte pak ik nimmer te nooit meer.svenvdh zei:Heb ook zoiets raars sinds ik 1g mdma op een nacht had gepakt..
Vanaf de dag erna krijg ik voor ik int slaap val soort 'kortsluiting' in mn hoofd. Het duurt slechts 1/2 seconden, het is alsof je juist in slaap valt en niet kan bewegen, maar tog weet je dat je wakker bent..(wsl wel rare uitleg..) Ik krijg dit soort 'kortsluiting' ook als ik heel koud water snel opdrink(wel alleen dus als ik enkele dagen ervoor veel mdma heb genomen).
Na een 5tal dagen beginnen de kortsluiting lichtjes af te nemen... maar ze blijven wel terugkomen na mdmagebruik..
Iemand wie weet wie dit is? En of dit ooit weggaat?(liefst niet het standaard antwoord 'geen md nimeer pakke')
Tx voor hulp/reply's![]()
Reennie zei:Ik heb precies hetzelfde voordat ik ga slapen(en soms ook als ik in een luie stoel neerplof) krijg ik ook zo'n 'kortsluiting'. Ik stoor me er niet echt aan maar de hoeveelheden MDMA die ik eerst pakte pak ik nimmer te nooit meer.svenvdh zei:Heb ook zoiets raars sinds ik 1g mdma op een nacht had gepakt..
Vanaf de dag erna krijg ik voor ik int slaap val soort 'kortsluiting' in mn hoofd. Het duurt slechts 1/2 seconden, het is alsof je juist in slaap valt en niet kan bewegen, maar tog weet je dat je wakker bent..(wsl wel rare uitleg..) Ik krijg dit soort 'kortsluiting' ook als ik heel koud water snel opdrink(wel alleen dus als ik enkele dagen ervoor veel mdma heb genomen).
Na een 5tal dagen beginnen de kortsluiting lichtjes af te nemen... maar ze blijven wel terugkomen na mdmagebruik..
Iemand wie weet wie dit is? En of dit ooit weggaat?(liefst niet het standaard antwoord 'geen md nimeer pakke')
Tx voor hulp/reply's![]()
svenvdh zei:Heb je dit ook al lang dan? En verdwijnt het als je een tijdje stopt met mdma? Ik stoor me er namelijk wel aan...want als je eindelijk int slaap valt, wordt je ineens weer klaarwakker door die 'kortsluiting'.. + het is vrij ergerlijk dat dit gewoon overdag tijdens les/werk of dergelijke ook voorkomt.

getstarted zei:Sinds ik met oud en nieuw een grote dosis mdma kristallen heb gebruikt, zit ik nu nog steeds met rare epleptische schokjes voordat ik ga slapen.
Vooral als ik achter de computer zit of tv zit wordt het erger.
Ik vraag me af of dat ooit nog eens over gaat![]()
DarkScope zei:getstarted zei:Sinds ik met oud en nieuw een grote dosis mdma kristallen heb gebruikt, zit ik nu nog steeds met rare epleptische schokjes voordat ik ga slapen.
Vooral als ik achter de computer zit of tv zit wordt het erger.
Ik vraag me af of dat ooit nog eens over gaat![]()
neem aan dat je naar een feest bent gegaan, vind je kristal-mdma goed voor feesten ivm de energie die je ervan krijgt ( niet zo heel veel )?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."