Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEpilepsie door mdma?

Epilepsie door mdma?

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was zaterdag op een feestje
en heb daar een gram pure mdma kristallen gedeelt
met 2 vrienden, ik spacede wel lekker opzich.
maar toen ik thuis kwam en ik ging slapen (het was al een beetje uitgewerkt) werd ik wakker en ik begon helemaal te schokken enzo het leek een beetje op een epilepsie aanval maar duurde maar een paar seconde (toen ik klein was heb ik ook wel eens een echte epilepsie aanval gehad)
en ik kreeg ook kotsneigingen.. hoe kan dat? toen het over was heb ik heel veel water in mn gezicht gegooit en ben ik weer gaan slapen..
maar ik was alweer nuchter dus vond het echt heel raar
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat weet alleen je lichaam wat je toen had. Ik zou er mee opletten als je ineens al begint gaan te rillen enzo.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben ook wel benieuwd hoe dit kan. heb zelf twee keer gehad dat ik na het slikken van een pil enorm heftig begon te shaken, inderdaad zoals mensen shaken die een epileptische aanval hebben.. Die twee keer zijn trouwens ook de enige twee keer dat ik de hele nacht kwijt ben. Normaal kan ik me exact herinneren wat ik heb gedaan, maar hier weet ik helemaal niets meer van.. Alleen wat andere mensen hebben verteld.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
onder mdma gaat de tijd heeel erg snel ! hehehe
zwarte gaten zijn echt niet zo speciaal dan

ik heb zelf nog zo geen ervaring gehad met mdma, maar wel andere
heel vreemde dingen...
met mdma moet je best oppassen, zeker bij grote dosissen

maar het blijft wel heel leuk :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb 3-dagen lang nog tintelingen/schokken gevoeld..
Na grote dosis,word best irritant..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die twee keer dat ik het had was de dosis niet groter dan normaal.. Sommige mensen hadden 3 a 4 keer de hoeveelheid pillen geslikt die ik had en die reageerden toch stukken normaler dan ik en konden zich wel alles herinneren. Vraag me af of er een verband is tussen het heftige schokken en de complete nacht kwijt zijn?? Heb het beide twee keer meegemaakt, beide keren de combi van schokken en alles kwijt zijn.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
kan wel zijn dat het epilepsie was.. sommige soorten epilepsie aanvallen duren maar paar seconden.;
Absences of Myoclonische aanvallen bijvoorbeeld

en mdma en amfetamines int algemeen lokt dat wel uit
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij duurde het shaken meerdere uren (3 a 4) met af en toe een kleine pauze :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Over jezelf gaan praten is geen antwoord op de vraag van PRINCEZS geven.

Een paar gram met 3 mensen delen is sowieso een best grote hoeveelheid mdma. Zo'n hoeveelheid kan neurotoxisch worden al helemaal als je nog half(of heel) onder invloed gaat slapen. Waarschijnlijk heb je ook flink in je slaap bewogen, toen je wakker werd was de omschakeling even lastig voor je hersenen en kreeg je dat schokken, lijkt niet echt op wat een epileptisch persoon meemaakt, maar ik snap dat het zo overkomt.

Volgende keer proberen een flinke tijd voordat je gaat slapen niks te gebruiken want het is veel schadelijker voor je hersenen om te gaan slapen als het nog actief in je systeem zit.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds ik met oud en nieuw een grote dosis mdma kristallen heb gebruikt, zit ik nu nog steeds met rare epleptische schokjes voordat ik ga slapen.
Vooral als ik achter de computer zit of tv zit wordt het erger.
Ik vraag me af of dat ooit nog eens over gaat :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
getstarted zei:
Sinds ik met oud en nieuw een grote dosis mdma kristallen heb gebruikt, zit ik nu nog steeds met rare epleptische schokjes voordat ik ga slapen.
Vooral als ik achter de computer zit of tv zit wordt het erger.
Ik vraag me af of dat ooit nog eens over gaat :(
Klik om te vergroten...

neem aan dat je naar een feest bent gegaan, vind je kristal-mdma goed voor feesten ivm de energie die je ervan krijgt ( niet zo heel veel )?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
DarkScope zei:
getstarted zei:
Sinds ik met oud en nieuw een grote dosis mdma kristallen heb gebruikt, zit ik nu nog steeds met rare epleptische schokjes voordat ik ga slapen.
Vooral als ik achter de computer zit of tv zit wordt het erger.
Ik vraag me af of dat ooit nog eens over gaat :(
Klik om te vergroten...

neem aan dat je naar een feest bent gegaan, vind je kristal-mdma goed voor feesten ivm de energie die je ervan krijgt ( niet zo heel veel )?
Klik om te vergroten...

Euhh ja ik ben naar een feest gegaan, met ook nog een aantal lijnen speed ?
Maar waar doel jij op ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad Darkscope, stel dat soort off-topic vragen maar via pb.

Getstarted: dat gaat wel over als je een tijdje helemaal geen mdma meer gebruikt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
1 gram met 3 is toch niet zo superveel?

en waarom is het schadelijker om onder invloed te gaan slapen dan als het uitgewerkt is?
omdat serotonine iets te maken heeft met je slaap?
Klik om te vergroten...

Oja. Ik dacht een paar gram.

Het is inderdaad omdat je serotine spiegel dan weer bijgeladen wordt. Hoe het precies zit zou je na moeten vragen, ik heb het zelf van een psychiater en die weten daar ook wel aardig wat van.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
zommes zei:
Over jezelf gaan praten is geen antwoord op de vraag van PRINCEZS geven.

Een paar gram met 3 mensen delen is sowieso een best grote hoeveelheid mdma. Zo'n hoeveelheid kan neurotoxisch worden al helemaal als je nog half(of heel) onder invloed gaat slapen. Waarschijnlijk heb je ook flink in je slaap bewogen, toen je wakker werd was de omschakeling even lastig voor je hersenen en kreeg je dat schokken, lijkt niet echt op wat een epileptisch persoon meemaakt, maar ik snap dat het zo overkomt.

Volgende keer proberen een flinke tijd voordat je gaat slapen niks te gebruiken want het is veel schadelijker voor je hersenen om te gaan slapen als het nog actief in je systeem zit.
Klik om te vergroten...
1 gram met 3 is toch niet zo superveel?

en waarom is het schadelijker om onder invloed te gaan slapen dan als het uitgewerkt is?
omdat serotonine iets te maken heeft met je slaap?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je al eens epileptische aanvallen hebt gehad kunnen die wel erger worden/vaker voorkomen door drugs&drank.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
dallandra zei:
als je al eens epileptische aanvallen hebt gehad kunnen die wel erger worden/vaker voorkomen door drugs&drank.
Klik om te vergroten...
daarom ben ik ermee gestopt .
heb met nieuwjaar ook een epeleptiche aanval gehad en ben in het ziekenhuis beland.
ik ben nu officieel 19 dagen al gestopt met drugs (buiten weed) maar daar ga ik binnenkort ook nog een poging voor doen voor daar mee te stoppen maar alles op zijn tijd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
zommes zei:
Jeller zei:
1 gram met 3 is toch niet zo superveel?

en waarom is het schadelijker om onder invloed te gaan slapen dan als het uitgewerkt is?
omdat serotonine iets te maken heeft met je slaap?
Klik om te vergroten...

Oja. Ik dacht een paar gram.

Het is inderdaad omdat je serotine spiegel dan weer bijgeladen wordt. Hoe het precies zit zou je na moeten vragen, ik heb het zelf van een psychiater en die weten daar ook wel aardig wat van.
Klik om te vergroten...
ah kdacht al zoiets.. maar als je pil echt nog werkt, kan je volgens mij nie slapen hoor.. eens het uitgewerkt is gaat da perfect natuurlijk, ma als ge echt nog werkt wil je of kan je toch nie slape?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach wanneer gebruik je niet iets? Ga niet zielige verhaaltjes rond zitten hangen GETSTARTED.
Je ben dagelijks onder invloed van teringzooi
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gefrustreerde ex die ouwe topics omhoog haalt? :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."