Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHandig?

Handig?

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc is in vergelijking met andere harddrugs niet echt verslavend
Maar je hebt wel nadelen met xtc als je het niet gebruikt je voelt dpressie wordt snel agressie en je voelt alsof je geen lol hebt als je het niet gebruikt .
Maar ik raad je aan om een keer in de maand te gebruiken of alleen bij feesten .ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt nog een heel leven voor je
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
zelfdicipline en even die grijze hersencellen gebruiken nu je ze nog hebt!
Geef je lichaam even rust, beste is drie maanden ertussen, of anders 1x per mnd of alleen op feesten (Niet elk weekend)
Veel succes, en ps ,wees slim genoeg om je eigen domheden in te zien!
Je kop drie meter int zand steken is geen kunst!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Elke week XTC is leuk, voor eventjes. Daarna begint het bergafwaarts te gaan.

Ik was vorig jaar november ofzo ook begonnen met zo XTC te gebruiken en elk weekend was het weer raak. Op een gegeven moment denk je dat je het niet meer leuk kunt hebben zonder en slik je maar gewoon om je een beetje te vermaken. De euforie is weg, je word alleen vaag en lelijk.

Het is trouwens best makkelijk om er mee te stoppen. Bij mij gebeurde dat ook van de één op de andere dag, maar pas toen ik voor me zelf in zag dat het niet zo door kon gaan. Behandel MDMA met liefde, en gebruik het met mate. Als je er op deze manier mee omgaat verpest je de hele XTC-ervaring voor jezelf: het zal nooit meer zo lekker zijn.

Ik kan nu nog steeds geen lekker XTC-gevoel meer krijgen (heb het in de afgelopen 6 maanden twee keer gebruikt ofzo), dus uiteindelijk heb je jezelf er ook mee; dat je nooit meer optimaal van deze mooie drug kan genieten :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ Whiterose,

Neem er nog maar eentje, als het toch de aller allerlaatste is.

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
whiterose zei:
Ik kan toch wel eentje nemen dan om het af te leren..?
Klik om te vergroten...

Hehehe

Niet goed bezig
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
whiterose zei:
Ik kan toch wel eentje nemen dan om het af te leren..?
Klik om te vergroten...

als het je laatste is kan het wel hoor :mrgreen: :sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
als t tochje laatste is, why not take three of those damn love pills :P :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan echt niet serieus zijn die vraag... alsof ie zelf niet weet hoe dom 'ie bezig is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."