#1
xtc is in vergelijking met andere harddrugs niet echt verslavend
Maar je hebt wel nadelen met xtc als je het niet gebruikt je voelt dpressie wordt snel agressie en je voelt alsof je geen lol hebt als je het niet gebruikt .
Maar ik raad je aan om een keer in de maand te gebruiken of alleen bij feesten .ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt nog een heel leven voor je
Maar je hebt wel nadelen met xtc als je het niet gebruikt je voelt dpressie wordt snel agressie en je voelt alsof je geen lol hebt als je het niet gebruikt .
Maar ik raad je aan om een keer in de maand te gebruiken of alleen bij feesten .ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt nog een heel leven voor je