Seks hebben met iemand waar je echt van houd. Dat ik dat moet zeggen tegen jou. :P
#2
vinden jullie het tijdens xtc ook zo geweldig om af en toe effe flink in de spiegel te kijken.
#3
Nee, inderdaad. Je denkt toch bijna altijd dat je er beter uit ziet dan dat je daadwerkelijk doet. Zeker als je later de foto's terug kijkt.
#4
nee dat houd de spiegel niet..
#5
Zondags hangt er bij mij na een nachtje knallen op de mdma een handdoek over de spiegel...
#6
Nee, ik kijk dan zeer zeker niet graag in de spiegel. Sterker nog ik kijk dan ook geen "scheve" filmpje uit mediadump. Puur omdat ik weet dat ik er niet veel beter uit zie. hihih
#7
Ik kijk altijd wel even hoe erg de schade is. haha
#8
Als ik dan in de spiegel kijk ga ik eerst altijd heel infantiel kijken naar m'n ogen, vervolgens vet ziek puffen en steunen en hijgen, en m'n kaken hun zeer grondige 200PK werk bewonderen, om vervolgens te besluiten dat 't hard tijd is om te gaan crashen.
#9
mwah soms kijk ik wel even hoe erg het te zien is
word altijd teleurgesteld haha altijd overduidelijk
niet het kauwen want dat doe ik niet ..
maar me ogen pff
#10
ik vind het altijd wel lauw om in de spiegel te kijken
#11
Haha, ik ga soms wel eens in de spiegel kijken dat is zo grappig he! Laatst bleef ik bij een vriendin slapen, we gingen make-up eraf halen toch, dan kijk je in de spiegel. We waren klar, nou we hebben echt gewoon een kwartier lang in de spiegel gekeken, geen woord gezegd gewoon staren. Dat is echt .. apart :P Soms ook, kom ik vaag van de pillen thuis, ga ik in de spiegel kijken en ga ik gewoon naar me ogen kijken en de gekke bekken die ik trek.. :P