Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspiegel

spiegel

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Seks hebben met iemand waar je echt van houd. Dat ik dat moet zeggen tegen jou. :P :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
vinden jullie het tijdens xtc ook zo geweldig om af en toe effe flink in de spiegel te kijken.

:sunglasses:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, inderdaad. Je denkt toch bijna altijd dat je er beter uit ziet dan dat je daadwerkelijk doet. Zeker als je later de foto's terug kijkt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee dat houd de spiegel niet..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zondags hangt er bij mij na een nachtje knallen op de mdma een handdoek over de spiegel...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, ik kijk dan zeer zeker niet graag in de spiegel. Sterker nog ik kijk dan ook geen "scheve" filmpje uit mediadump. Puur omdat ik weet dat ik er niet veel beter uit zie. hihih
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kijk altijd wel even hoe erg de schade is. haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik dan in de spiegel kijk ga ik eerst altijd heel infantiel kijken naar m'n ogen, vervolgens vet ziek puffen en steunen en hijgen, en m'n kaken hun zeer grondige 200PK werk bewonderen, om vervolgens te besluiten dat 't hard tijd is om te gaan crashen. :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
mwah soms kijk ik wel even hoe erg het te zien is

word altijd teleurgesteld haha altijd overduidelijk

niet het kauwen want dat doe ik niet ..
maar me ogen pff

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind het altijd wel lauw om in de spiegel te kijken :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha, ik ga soms wel eens in de spiegel kijken dat is zo grappig he! Laatst bleef ik bij een vriendin slapen, we gingen make-up eraf halen toch, dan kijk je in de spiegel. We waren klar, nou we hebben echt gewoon een kwartier lang in de spiegel gekeken, geen woord gezegd gewoon staren. Dat is echt .. apart :P Soms ook, kom ik vaag van de pillen thuis, ga ik in de spiegel kijken en ga ik gewoon naar me ogen kijken en de gekke bekken die ik trek.. :P

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
nee ...

:wave:
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja, ik vind mezelf altijd heel mooi :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee... maareuh ik maak wel fotos van mijn ogen...wahahahaha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kijk sowieso niet graag in de spiegel, maar op MDMA al helemaal niet. Van die grote freakazoid ogen O_O
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oooo jaaa ik vind het geweldig om in de spiegel te kijken...

Het is gewoon hartstikke lachen hoe je kop eruit ziet..

Ook met uitgaan.. wc.. begint te kijken in de spiegel en je denkt.. wat heb ik nu dan weer gedaan??? ogen als een idioot in mijn kop
.. en mijn mond die vormen aan wilt nemen.. waar mijn ogen nog wijder van gaan staan
.. omdat ik me niet kan concentreren op 1 plek
... . Mijn kaaklijn die eruit springt door het heftige gebijt op mijn kaken plus de lach die ik niet van mijn gezicht af krijg
..

Maar ach.. toch blijf ik een lekker koppie hebben.
. denk ik dan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
hmm 1x gedaan maar nie meer..stond mezelf gewoon uit te lache
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben verslaafd aan in de spiegel kijken met xtc op, op de een of andere manier vind ik mijn ogen dan heel erg fassinerend :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
wat is er mooier dan van jezelf houden

http://ditishettop.punt.nl/upload/narcis.jpg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
hahahahah duidelijk ik kan minutenlang in de spiegel loeren om helemaal weg te spacen in hoe mijn ogen tekeer gaan :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."