#1
Haha, ik ga soms wel eens in de spiegel kijken dat is zo grappig he! Laatst bleef ik bij een vriendin slapen, we gingen make-up eraf halen toch, dan kijk je in de spiegel. We waren klar, nou we hebben echt gewoon een kwartier lang in de spiegel gekeken, geen woord gezegd gewoon staren. Dat is echt .. apart :P Soms ook, kom ik vaag van de pillen thuis, ga ik in de spiegel kijken en ga ik gewoon naar me ogen kijken en de gekke bekken die ik trek.. :P


