Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspiegel

spiegel

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha, ik ga soms wel eens in de spiegel kijken dat is zo grappig he! Laatst bleef ik bij een vriendin slapen, we gingen make-up eraf halen toch, dan kijk je in de spiegel. We waren klar, nou we hebben echt gewoon een kwartier lang in de spiegel gekeken, geen woord gezegd gewoon staren. Dat is echt .. apart :P Soms ook, kom ik vaag van de pillen thuis, ga ik in de spiegel kijken en ga ik gewoon naar me ogen kijken en de gekke bekken die ik trek.. :P

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
nee ...

:wave:
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, ik vind mezelf altijd heel mooi :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee... maareuh ik maak wel fotos van mijn ogen...wahahahaha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kijk sowieso niet graag in de spiegel, maar op MDMA al helemaal niet. Van die grote freakazoid ogen O_O
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oooo jaaa ik vind het geweldig om in de spiegel te kijken...

Het is gewoon hartstikke lachen hoe je kop eruit ziet..

Ook met uitgaan.. wc.. begint te kijken in de spiegel en je denkt.. wat heb ik nu dan weer gedaan??? ogen als een idioot in mijn kop
.. en mijn mond die vormen aan wilt nemen.. waar mijn ogen nog wijder van gaan staan
.. omdat ik me niet kan concentreren op 1 plek
... . Mijn kaaklijn die eruit springt door het heftige gebijt op mijn kaken plus de lach die ik niet van mijn gezicht af krijg
..

Maar ach.. toch blijf ik een lekker koppie hebben.
. denk ik dan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
hmm 1x gedaan maar nie meer..stond mezelf gewoon uit te lache
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben verslaafd aan in de spiegel kijken met xtc op, op de een of andere manier vind ik mijn ogen dan heel erg fassinerend :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat is er mooier dan van jezelf houden

http://ditishettop.punt.nl/upload/narcis.jpg
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
hahahahah duidelijk ik kan minutenlang in de spiegel loeren om helemaal weg te spacen in hoe mijn ogen tekeer gaan :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik neem mezelf wel eens op met me telefoon als ik knetterscheef sta. Als ik dat dan ncuhter terugkijk schrik ik altijd en worden ze meteen verwijderd :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha aan het begin van de avond nog wel, als het nog leuke puppy-oogjes zijn. Maar na enkele uren hou ik het wel voor gezien.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee spiegels mijd ik liever met x op :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik in de spiegel kijk schaam ik mij dood tijdens xtc....
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet af en toe toch ff checken of het nog enigszins toonbaar is :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik film altijd een paar stukjes als ik op het toppunt zit, dag erna lekker blowen met dezelfde lui en die filmpjes terugkijken, je lacht je rot :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Int begin van de avond , denk ik : Goh ,niet slecht , valt mee, aardig ding..
paar uur later denk ik> Gosh ..me haar! whats gebeurt , smile
(lekker gezweten).. Niet te lang kijken meid..lekker doorfeesten..
gutsefluts ,(ietsies later) heb ineens wel grote mooie ogen, (heb vanmezelf kleine pretoogjes)
Eind van de avond-- spiegel ontwijken- =niet belangrijk=t zal m,n kont roesten.. ze doen t er maar mee..zoniet, Dan toch. En zoefffffff weg uit dat toilet. :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
richelle verwoord het even tot in de puntjes :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
TechNora zei:
ja, ik vind mezelf altijd heel mooi :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat vind ik ook op zo'n moment! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Shiit, als ik na en avondje xtc in de spiegel kijk
zie ik er idd betr uit lol(vind ik zelf)dan zie je gewoon
hoe mooi je ogen zijn:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."