#1
Ik vind het echt ontverantwoordelijk als mensen met drugs op gaan rijden.
Maakt niet uit of je pilletje nu uitgewerkt is of niet.
Als je een ongeluk krijgt en het is niet jouw fout, dan is het alsnog jouw fout, want je bent onder invloed.
En guess what, je krijgt geen ene cent van de verzekering als je onder invloed was.
Brokken maken kunnen vaak in duizenden euro's uitvallen.
Ik zou eerst maar even achter je oor krabben om te kijken of je bankrekening dat wel toelaat en of je uberhaubt dat risico wilt nemen.
Dan heb ik het er nog niet eens over gehad wat er gebeurt als je een persoon aanrijdt onder invloed.....
Maakt niet uit of je pilletje nu uitgewerkt is of niet.
Als je een ongeluk krijgt en het is niet jouw fout, dan is het alsnog jouw fout, want je bent onder invloed.
En guess what, je krijgt geen ene cent van de verzekering als je onder invloed was.
Brokken maken kunnen vaak in duizenden euro's uitvallen.
Ik zou eerst maar even achter je oor krabben om te kijken of je bankrekening dat wel toelaat en of je uberhaubt dat risico wilt nemen.
Dan heb ik het er nog niet eens over gehad wat er gebeurt als je een persoon aanrijdt onder invloed.....
