Het kan in principe wel maar het is wel gevaarlijker... Als je een ongeluk maakt zit je wel diep in de shit.
#2
Ah...dat ben je sowieso als je ongelukken maakt ben ik ook niet van plan...maar 12 uur joh...das wel erug lang...is het niet speed wat 12 uur blijft hangen? Ben eig meer een sos gebruiker, maar die shit ben ik gelukkig vanaf...columbiaanse verkoudheden zijn geen pretjes:P
#3
#4
Nee, als je nuchter bent is het nog te overzien maar ik heb zo het idee dat ze tegen harddrugs in het verkeer wel hard optreden.
Rijbewijs kwijt zowiezo, heeeeeeeele dikke boete ook zeker... En als je iemand doodmaakt/verminkt is dat dood door schuld/ doodslag, hangt er maar net vanaf wat de officier van justitie leuk vindt.
Anyway ik raad het af, tenzei je het gewoon bij 1 pil houdt die je vroeg inneemt.
#5
ALS je het dan toch besluit te doen.. neem er dan 1tje voordat je naar binnen gaat.. zodat ie toch wel echt uitgewerkt is als je weer moet rijden..
Bij mij duurt het meestal zo'n 6 uur voordat het is uitgewerkt.. (en dan nog zou ik er niet aan moeten denken om op dat moment te gaan rijden )
#6
Het heeft zeker invloed op de rijvaardigheid. maar lang niet zo ernstig als dronkenschap.
Zelf rijd ik wel zon uurtje of 6 na een pil.
En ik zorg altijd dat ik nooit verplicht ben om te rijden. Ik zeg mijn passagiers altijd dat er geen garantie is wanneer ik naar huis rijd. Als ik niet goed denk te kunnen rijden doe ik het niet.
(Mijn tent luchtbed en slaapzak liggen toch altijd in de kofferbak )
#7
edit: hier was iets in de verkeerde thread gezet geloof ik
#8
het is nat. wel erg vroeg dan, dus van bijzondere verrichtingen gaat het niet komen pff, is er niet een andere drug die te nemen is, en wel goed te combineren is met autorijden....lastig
#9
Het is wat risicovoller, maar onze bob rijd ook altijd onder invloed van sos en mdma, en dat gaat perfect. Weet gewoon waar je grenzen liggen, en doe een beetje rustig aan. Als je een ongeluk maakt ben je erg zwaar de lul, dus maak hier sowieso geen gewoonte van.
#10
nee indd, god ik zie het al voor me...morgen nacht zit ik als een christen achter het stuur, in de angst dat ik ongelukken ga maken:P Maak er geen gewoonte van nee, maar het is nu ff een must dat iemand bobt, want het is vrij ver weg....en als iedereen lam is, wil je zelf ook wel een beetje partyen. En ja, kan ook feesten zonder iets...maar iedereen hier weet dat MET toch iets vetter is:P
#11
Mischien wat speed nemen voor dat je gaat rijden om weer wat scherper te worden?
#12
Als je jezelf niet al te veel gaat overschatten denk ik dat coke nog het veiligst is. Persoonlijk houd ik het liever op BDB (Bewust Drugsvrije Bestuurder)
#13
Waarom neem je geen hotelletje in de buurt? zo'n lowbudget ding? Of een nachtje op n camping? extra slaapzakje mee en je ligt als een prins(ses)
#14
das wel een heel strak plan...mjah...het is zoo makkelijk om de auto te pakken. Mischien wel een goed id...zal eens daar in de buurt kijken of er iets is om te crashen. Coke ben ik vanaf....slapen is voor mij na coke onmogelijk. Heb dan een soort van gevoel alsof mijn lichaam slaapt, maar mijn geest klaarwakker is....en dat is zo'n marteling....
Daarnaast besef ik mezelf eigenlijk dat coke te duur is voor de kick die het geeft en de duur van de kick. Zal het alleen nog maar gebruiken als het for free is, en ik nog LANG niet hoef te slapen
Ga trouwens naar housequake...belooft lachen te worden!
#15
Heb weleens op motor gereden de ochtend na xtc en speed (niet geslapen)
Ging niet goed!
Afrader.. niet doen
Ik wist het vantevoren maar ik deed het toch... gelukkig zonder schade vanaf gekomen wel een leuk ritje
#16
ben zelf een x in slaap gevallen na avondje xtc.. was nog aan het trippen, vloog de berm in maar bleef wonder boven wonder rechtop en had verder niets..
onder invloed meedoen aan het verkeer is gewoon link zeker als je lange afstand moet rijden.. als je binnendoor moet rijden ofzo en het is binnen 25 km dan zou ik het misschien nog wel doen (mits je op tijd je ptje hebt genomen)
#17
Ik zou persoonlijk nooit met pillen op, of kristallen (vooral kristallen niet) gaan rijden. Met een skeve hasses scheur je jezelf zo tegen 'n boom denk ik zo.
Beetje speed moet wel kunnen.
#18
ik kan wel rijden met een dosis mdma op (waar ik dus niet van trip), maar zou het nooit kunnen met xtc (waar ik ook niet van trip) hoe raar dat ook klinkt. en zowieso wachten tot het een heel eind uitgewerkt is
#19
Wat is dat toch met mensen die denken dat ze auto kunnen rijden als ze drugs gebruikt hebben? Echt belachelijk vind ik dat! Je brengt niet alleen jezelf in gevaar, maar ook de inzittenden in jouw auto en andere weggebruikers.
9 van de 10 keer zal het goed gaan. Maar hoe denk je dat je je voelt als je een ongeluk maakt? Daar kan geen drugs tegenop...
#20
Rijd jij wel eens als je moe bent, te weinig hebt geslapen ?
Dat kan gevaarlijker zijn denk ik.
Daarmee wil ik het rijden op drugs helemaal niet goed praten, al vind ik het niet terecht dat je voor drugsgebruik ansich vervolgd kan worden, ik vind het wel terecht dat drugs in het verkeer vervolgd worden.
Maar je moet wel een grens leggen wanneer het is uitgewerkt. In het geval van wiet zou ik zeggen is een uurtje of 3 voldoende. Bij XTC hebben we het hier dus over 6 tot 12 uur, dat lijkt me ook realistisch. Bij LSD zal ik minimaal 12 uur wachten.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.