#1
Supervlieg zei:De eerste keer gewoon 2 doen.. Je eerste is mooi dus geniet er maar optimaal van!En nee, je hoeft echt niet bang te zijn :P
Als je het doet doe het dan goed whehehe
En beter doe je het wel thuis of ergens waar geen mensen zijn, lekker ongeneerd alle remmen los zonder je de volgende dag te hoeven verantwoorden..![]()
precies de 1e keer was voor mij erg impulsief, vriend van mij wou na een jaar pauze weer is pille doen maar ik wist dat niet, we ginge osptap indrinke zegt hij ik heb 2 pilletjes gekocht, mag jij wel hebbe voor vanaaf want jij wou toch nog eens proberen,
natuurlijk meteen entousiast en mijn neef die ook aanwezig was zij dat ik ze gewoon alle 2 in een keer, en dus gewoon gedaan en dat na toch al zon 10 -15 punte op te hebbe :P
maar was heerlijk vooral de inslag
volgens mij begin ik wa te voelen? en 2 min later sta je zo strak als een aap en weet je maar amper wat je overkomt.

