Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil tussen halve of hele?

verschil tussen halve of hele?

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Supervlieg zei:
De eerste keer gewoon 2 doen.. Je eerste is mooi dus geniet er maar optimaal van! :grin: En nee, je hoeft echt niet bang te zijn :P

Als je het doet doe het dan goed whehehe

En beter doe je het wel thuis of ergens waar geen mensen zijn, lekker ongeneerd alle remmen los zonder je de volgende dag te hoeven verantwoorden.. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

precies de 1e keer was voor mij erg impulsief, vriend van mij wou na een jaar pauze weer is pille doen maar ik wist dat niet, we ginge osptap indrinke zegt hij ik heb 2 pilletjes gekocht, mag jij wel hebbe voor vanaaf want jij wou toch nog eens proberen,

natuurlijk meteen entousiast en mijn neef die ook aanwezig was zij dat ik ze gewoon alle 2 in een keer, en dus gewoon gedaan en dat na toch al zon 10 -15 punte op te hebbe :P

maar was heerlijk vooral de inslag:)
volgens mij begin ik wa te voelen? en 2 min later sta je zo strak als een aap en weet je maar amper wat je overkomt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Supervlieg zei:
Ben ik dan de enige die ervan houdt verschrikkelijk hard te gaan en compleet de weg kwijt te zijn? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
neenee geloof me maar, IK OOK :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supervlieg zei:
Ben ik dan de enige die ervan houdt verschrikkelijk hard te gaan en compleet de weg kwijt te zijn? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
nee,maar dat wist je al :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zaterdag ging het toch nog door!
Rond 1 uur had ik samen met 1 andere vriende 'n halve gepakt, na 10 minuten kreeg k t alleen maar beetje warmer.
Toen na ongeveer 1 uurtje sloeg t in. WOOOOOW! Super woest.
Maar niet vet genoeg, we waren nog niet strak ensow dus nog maar n halve gepakt.
Volgende keetr is in de kerstvakantie dan pak k dr 1,5 -2 ofsow. Ooohja, k hoor iedereen praten dat t verschil maakt hoe zwaar je bent. Ik weeg rond de 50 kilo...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beter had je meteen een hele gepakt :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spacecowboy zei:
De inslag is minder, het duurt korter, en 't zal over 't algemeen minder heftig zijn. Als 't de eerste keer is: Pak gewoon 'n halve. Je kan later evt. nog n hele bijklappen.

Maat van me pakte 1e keer n hele en die vond 't totaal niet prettig. Hele tijd 't gevoel dat 'ie de controle ging verliezen (ga je ook :P). Maargoed, dat verschilt per persoon.
Klik om te vergroten...

Dat is nou waarom dat gezeik over halve pilletjes op moet houden.
Als je er bang voor bent moet je het niet doen.
Als je het wel doet moet je zorgen dat je er niet bang van bent zodat je plezierig de controle kan verliezen.
Als je bang bent maar dat niet wil zijn, ga dan veel lezen wat het doet, hoveel doden er nou eigenlijk vallen met xtc, en wat de LD50 is etc.

Ik heb wel gezien dat er mensen niet zo goed gaan op xtc, stuk voor stuk zijn dat mensen die er bang voor zijn. Dus ga die angst wegnemen ipv zeiken over halve pilletjes tenzij ze extreem sterk zijn en jij weinig lichaamsgewicht hebt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een halve pil verpest je avond, tenzij je er meerdere hebt natuurlijk :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wietkikker zei:
wat is nu het verschil als je een halve of een hele pil pakt?
Trip je langer of harder van een hele?
Alvast Bedankt
Klik om te vergroten...

zeker als het de eerste keer is gewoon een hele nemen. eerste keer is het mooiste. je moet natuurlijk wel zeker weten dat je het wilt en dat je je goed voelt. als je angst hebt voor wat er gaat gebeuren met je zou ik nog ff wachten.

't ligt er ook aan wat voor pillen je hebt hoe sterk en zwaar ze zijn. je kan eerst een halve nemen en als je nix merkt een nog een halve of hele erbij.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
In het begin pakte ik steeds alleen een halve, maar dan is het effect niet zó, kunt beter een hele pakken voor een beter effect.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Allereerste keer ook meteen een hele en wist niet wat me overkwam :sunglasses: Geweldig gevoel :hearteyes: ! Maar tegenwoordig al genoeg verschillende gehad en tis met iedere pil anders. Ik begin toch nog altijd met een halfje en vul dat naarmate de avond vordert meestal aan tot 1 à 1 1/2. En voor iedereen die bang is controle te verliezen: don;t do drugs!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
een halve... nee een hele... ok, een hele... of toch een halve... hmmm maar wat als ik nou, ow ja... tuurlijk een hele... echt waar ok ok.... een halve dan maar...... :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Weet je het zeker? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik weet het zeker, denk ik :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
het is wel zo dat de eerste keer de mooiste is inderdaad, dus dan moet je eigenlijk wel meteen 'hard' gaan voor het ultieme effect, dus een hele.
bij twijfel een halve, dan kan je een beetje aan het gevoel wennen, en altijd later nog bijnemen. :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
ach een halve of een hele wtf!! maak het uit ..als het maar binnenkomt joh
leef en laat leven.
:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."