Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverschil tussen halve of hele?

verschil tussen halve of hele?

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat is nu het verschil als je een halve of een hele pil pakt?
Trip je langer of harder van een hele?
Alvast Bedankt
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij een halve slaat ie mss niet in en heb je er geen zak aan.. Pak gwn een hele als je weet dat het geen zooi is :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
je gaat veel harder, hij werkt niet langer, maar doordat ie heftiger ismet een hele lijkt het wel zo
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Scheelt de helft..... :beer:

Inslag zal minder zijn en de werkingsduur..
En soms is een halfje meer dan genoeg voor een top avond..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
De inslag is minder, het duurt korter, en 't zal over 't algemeen minder heftig zijn. Als 't de eerste keer is: Pak gewoon 'n halve. Je kan later evt. nog n hele bijklappen.

Maat van me pakte 1e keer n hele en die vond 't totaal niet prettig. Hele tijd 't gevoel dat 'ie de controle ging verliezen (ga je ook :P). Maargoed, dat verschilt per persoon.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maat van me pakte 1e keer n hele en die vond 't totaal niet prettig. Hele tijd 't gevoel dat 'ie de controle ging verliezen (ga je ook :P). Maargoed, dat verschilt per persoon.[/quote]

En niet te vergeten het verschilt vooral per pil..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmmm, ik zou vandaag eigelijk met een groep vrienden n hele pakken als afsluiter van de vakantie.
Dit zou mijn eerste keer worden. Maar dr is iets tussen gekomen.
Dus dan pak ik deze week maar n halve en dan volgende week of over 2 weke n hele. Bedankt!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
wajewil, soe't net dwaan

als t je eerste is moet het speicaal zijn, en kun je t beter doen met de mensen waar je je fijn bij voelt... en als iemand die pillen al eerder gehad heeft, pak dan gewoon n hele joh :grin:

als je' t doet, doe't goed
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
halvies vind ik de moeite geeneens :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tegenwoordig niet nee :P

Als 'k n batch matige zooi heb klap ik er meestal gewoon 2 :+
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
halvjes doe ik ook niet aan.

Eigenlijk alleen 2,3 of 4 tegelijk..

Een hele voel ik nauwelijks, daarom hangt het altijd van de pil af hoeveel ik tegelijk neem.
Bijvoorbeeld gisteren had ik eerst 2 tegelijk, die vielen niet zo hard, toen 3 tegelijk.. zo raar als een koekje en toen nog 2. Wel over 5 uren ofzo.

Maarja.. het hangt natuurlijk ook van je tolerantie af. Wees niet te voorzichtig en neem gewoon 1 als je niet zo vaak gebruikt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je eerste keer, neem ene hele. Een halve doet al iets op van je serotonine en dan voel je minder van de hele.
Geloof me, er kan niets fout gaan mijn eerste was tijdens mechanica, dat was een hele.

Als je mond droog wordt drink je water.
Geloof me, er kan praktisch niets misgaan, hou je rustig en geniet !.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
De eerste keer gewoon 2 doen.. Je eerste is mooi dus geniet er maar optimaal van! :grin: En nee, je hoeft echt niet bang te zijn :P

Als je het doet doe het dan goed whehehe

En beter doe je het wel thuis of ergens waar geen mensen zijn, lekker ongeneerd alle remmen los zonder je de volgende dag te hoeven verantwoorden.. :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja.. halfjes.. er is niet veel aan, tenzij je al onder invloed bent, dan kan je er gwn iets verder op gaan, maar veel doet het idd niet
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik neem elke keer dat ik gebruik als eerste een halve. Daar merk ik meestal al genoeg van. Zo weet je ook een beetje hoe je erop reageert, aangezien dat per persoon en per keer verschilt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hangt puur van de persoon af. Ik ga op een halve al net zo hard als andere mensen op 1 of 2 sterke. Dus ik neem standaard altijd maar een halve. Lekker economisch. :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben ik dan de enige die ervan houdt verschrikkelijk hard te gaan en compleet de weg kwijt te zijn? :mrgreen:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Supervlieg zei:
Ben ik dan de enige die ervan houdt verschrikkelijk hard te gaan en compleet de weg kwijt te zijn? :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Nee :) als ik nu denk ik had op me eerste keer 250 MG MDMA kristal moeten doen mja :)

Soms kan het wel dat mensen verkeerd gaan denken van 3 ofso.
Een matie van me had het, hij had er 2 gedaan en werd lijkbleek etc zijn maag is leeggepompt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had mijn eerste keer 3 pilletjes, en ik ging enorm hard, maar het was geweldig :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Supervlieg zei:
Ik had mijn eerste keer 3 pilletjes, en ik ging enorm hard, maar het was geweldig :)
Klik om te vergroten...

Mijn eerste keer had ik 4,5 op. Toen was ik ook van de kaart.

Maar idd altijd als ik wat ga gebruiken, doe ik het ook goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."