#1
als je er maar lekker van gaat toch?
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer
ik ga eens in het jaar en dan moet ik er nog 3 a vier nemen, en dan bwn ik nog niet in de zweefsfeer

