zal biginnen met reactie,
je moet echt wel zeer ziek zijn om echt in dagelijke situaties te beginnen gebreuken, ik gebruik wel dagelijks maar dan doe ik dit niet op school of bij mijn oudjes, als je een zware trip hebt dan moet je die toch niet onderdrukken, je moet hem loslaten er van genieten en altijd bij mensen zijn die je kunnen helpen, gewoon een pil nemen en hem onderdrukken DAMN!! wat een verspilling!!!
voostelling:
Heila,
kom hier nu net terrecht nadat ik ruzie had met een goeie vriend van me het ging over wat pillen en een joint.
zal mij even voorstellen ben een jongen niet te opvallend die al 'sinds zijn 14e verslaaft is aan cannabis

, heb daardoor zeer veel problemen gehad met het gerecht boetes tot 125.000 euro ik heb het gevoel da ik daar wel uit kom maar weet eigenlijk dat deze feiten mij het restje van mijn leven zullen achtervogen. ik zal mijn bewijs van goed gedrag en zeden niet krijgen. kan dus ongeacht een goed diploma of niet zeer moeilijk aan werk geraken, zit in mijn laatste jaar en zie het niet helemaal zitten.
ik heb cannabis en xtc nodig om door te kunnen met mijn leven.
ik weet dat dit erg is maar weet je dood ga ik zo ie zo ik heb nog getwijfeld om een einde te maken aan mijn eigen leven, dit zou ik gewoon nooit doen, ik ben het leven dankbaar en ben overtuigd dat ik morgen onder een auto kan zitten maar evenzeer dat ik ga leven tot ik 108 ben, wat ik wil is op het einde van mijn leven kunnen zeggen dat ik geleeft heb, plaatsen heb gezien, mensen heb leren kennen, en vrolijk ben geweest. als daar drug moet bijkomen is dat maar zo...
ik heb gewoon het gevoel dat mijn leven dankzij mijn daden al een richting is uitgegaan en dat ik niet meer terug kan.
Ik ben blij dat ik leef maar als ik zou dood zijn zou ik dat ook niet erg vinden, enkel voor mijn oudjes mijn broers en zusen
heb al héél veel geprobeerd en weet héél goed wat ik wil en wat niet, speed is brol, hash is nooit véél soeps(enkel in combo met canna) enz ...
hopelijk blijf ik hier komen en kunnen wij elkaar nog wat steun geven