#1
dan moet gij mij toch maar eens vertellen hoe dat dat komt????DarkScope zei:Blackout zei:jij zegt dat je per cappie neemt dus dan neem je waarschijnlijk mdma poeder/kristal? dat werkt bij mij ook altijd heel anders als een xtc pilletje.
Daar snap ik je ffies niet.....
Volgens mij is mdma nog steeds de werkzame stof in de snoepjes die jij neemt. Dus op welk vlak gaat die xtc mij een verschil bieden?
Tussen mdma in pillen en mdma kristal zit een heus verschil in uitwerking hoor.
der zijn ook veel laboranten die mdma verkopen en xtc pillen draaien met dezelfde mdma dus ik volg je ff niet..
