Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnoob vraagje... slapen

noob vraagje... slapen

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
domme (noob) vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden, waar er genoeg van zijn op dit forum. Ik demk dat je het beste uit kan garen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
maverick zei:
eten en drinken sowieso doen!! ookal doe je het met tegen zin! scheelt je een hoop brakheid.. :wave:
Klik om te vergroten...
Is eigenlijk denk ik het allerbelangrijkste!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik soms tijdens :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lektroluv zei:
Ik slaap soms ook nog even voor de party... helpt ook goed (Y)
Klik om te vergroten...
Die is nog nooit bij me opgekomen.....slapen....pfffffff hahaha :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jack The Dipper zei:
Lektroluv zei:
Ik slaap soms ook nog even voor de party... helpt ook goed (Y)
Klik om te vergroten...
Die is nog nooit bij me opgekomen.....slapen....pfffffff hahaha :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik slaap ALLEEN maar een uurtje voor de party...167uur per week wakker...zoals nu :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
1 December

dat is een nacht om nooit meer te vergeten !!!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
1dec qlimax? was dat niet vanavond? :confused:
Klik om te vergroten...

ja ik had het zoals SperSIZEboon zegt over Qlimax Belgie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
1dec qlimax? was dat niet vanavond? :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qlimax in belgie is volgens mij 1 dec :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon idd als je thuis bent ff bijkomen, wat drinken, uurtje of 11 je mand in tot je wakker wordt, en s'avonds lekker vroeg je mand in, dan kun je er op maandag best tegenaan!
have fun enne suc6!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar in Belgie zijn drugs toch ilegaal?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ Echt? :openmouth: En ik wou nog wel de drugs uit het justitiepaleis in Gent jatten en het in Belgie weer door verkopen. Nou moet ik het eerst ook nog naar Nederland smokkelen om het vervolgens te kunnen verpatsen :(
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Supervlieg zei:
Maar in Belgie zijn drugs toch ilegaal?
Klik om te vergroten...
meen je dit nou ? hoop voor jou van niet :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 december is het qlimax
1 december valt op een zaterdag. ik ga daar zowiezo xtc neme (en denk wel veel voor mijn gewoonte) maar ik moet die maandag naar school, en dus de volgende vraag:

wat is de beste manier, om maandag ochtend het fitste te zijn :

na de nacht feesten, bij het thuiskomen, nog effe chillen en dan gaan slapen tot 6 u pm ofzo , en dan daarna weer een hele nacht slapen

OF

heel de zondag nog wakker blijven en dan redelijk vroeg gaan slapen (10u ofzo)


ik wil dus gewoon niet met een té harde kater op school zitten maandagochtend.

sommigen onder jullie zullen dit ongetwijfeld een domme kutvraag vinden maar ik vroeg het mij echt af, dus als mn vraag je niet aanstaat gelieve je te onthouden van commentaar te geven. thx



grtz
PepNoize
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Van XTC kun je (vergeleken met een nachtje pep) redelijk goed slapen.

Dus als je thuiskomt gewoon lekker gaan liggen en uitbrakken. Eet voor en na het feest gewoon goed en gezond, dan is de gaarheid ook minimaal :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je veel gaat nemen, wat je gewoonte is zeg je dan zou je het antwoord op deze vraag al moeten weten,
van goede pillen slaap je goed, met andere waar eventueel speed in zit zal je niet slapen, hangt er vanaf...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo snel als je kan een uur of 5-6 slaap pakken, ook al is dat zondag overdag. Zondag gewoon lekker rustig aan doen en rond een uur of 10-11 gaan slapen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb meestal het zelfde probleem als ik naar feesten ga, maar ik denk dat je op geen enkele manier niet-brak zult zijn maandag, je hebt een nacht overgeslagen en dus uit je ritme etc.

Wat ik altijd doe is natuurlijk eerst thuiskomen, dan gaan slapen tot wanneer ik wakker word. ( meestal tot 18.00 / 19.00 ) en dan savonds rond 23.00 weer gaan slapen en dan smorgens om half 8 eruit.

als je dan eenmaal wakker bent valt het ook wel mee


Ennuh, als je minder brak wilt zijn kan je beter 1 tot max 3 pille neme, hoe meer je pakt hoe brakker je bent
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb zelf nooit XTC gedaan, maar ik raad aan de nacht door te halen. Als ik op een feestje LSD neem, en dat komt wel eens voor ebn ik ook meestal pas 's ochtens later uitgetript en meestal blijf ik dan wakker en ga ik de volgende nacht optijd slapen, dan is de dag erna meestal goed te doen. Maar LSD is niet slopend voor je lichaam en XTC misschien wel misschien is het toch geen goed advies.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
MIJN RECEPT.

Na een feestje met xtc op ga ik eigenlijk nooit naar bed meteen. Vaak neem ik rond 7 uur dan nog een heel klein beetje pep (verspreid over de avond in tot. misschn een halve gr.) zodat ik lekker ff weer fit ben. Dan ga ik thuis heerlijk ff een kopje koffie drinken, en spring ik onder de douche.

Om een uurtje of 12 ga ik lekker naar buiten, beetje na-spacend nog met een muziekje op. Ik loop gelijk even de supermarkt in en koop dan een pak Knorr Vie, een pak Goedemorgen, een kiwi, een bruin brood, twee halve liters bier en sap.

Eenmaal weer thuis lekker wat eten, filmpje kijken, biertje ofzo, of wat nuttigs in huis doen. Dan een jointje roken en avondetenmaken, pasta werkt goed!. (alles wat gekocht is opgegeten en gedronken 's middags) en dan om een uurtje of 10 11 naar bed.

De volgende dag zit ik om 8 uur weer op kantoor en heb ik net zoals de rest op zaterdag een filpmje gekeken en ben ik op zondag ook naar de IKEA gegaan...pfffff... :mrgreen:

Maar ik zit dan wel fris en fruitig achter mn cpu, rest van de week nergens last van zolang ik op maandag maar niet later dan 00:00 naar bed ga.

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."