Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer, HELP!

Eerste keer, HELP!

54 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon een hele pakken de eerste keer, je zal het je niet beklagen :hearteyes: :hearteyes:

edit: net ff gelezen
47 kg, begin best maar met een halve :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
okee thnx :smoke:
en combineren met alcohol;
ja of nee?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
best niet, alcohol droogt uit en dat wil je niet tijdens niet trip op xtc

Water & isotone drankjes (sportdrankjes) zijn het beste, genoeg drinken (niet teveel) maar dit kan je normaal wel goed inschatten wanneer je drank nodig hebt (dat kan ik toch hehe)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
TechNora zei:
Veel plezier, en geniet want de eerste keer is goddelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zoooooo waar :hearteyes:

eerste keer beleef je nooit weer :rolleyes:

ik heb wel gehoord dat als je 3 maanden niet gebruikt, en dan weer een keer dat het wel weer zo is als de eerste keer, waar of gewoon onzin?

:stoned:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nelisssss zei:
TechNora zei:
Veel plezier, en geniet want de eerste keer is goddelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Zoooooo waar :hearteyes:

eerste keer beleef je nooit weer :rolleyes:

ik heb wel gehoord dat als je 3 maanden niet gebruikt, en dan weer een keer dat het wel weer zo is als de eerste keer, waar of gewoon onzin?

:stoned:
Klik om te vergroten...

het love gevoel heb je wel weer heel erg

maar de eerste keer weet je niet wat je overkomt dus het is niet zo "goddelijk" als jij zegt... echter als je die 3 maanden hanteert blijf je wel verliefd :wink:

hoop dat je op deze manier genoeg weet? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt :)
waarschijnlijk gaat het zaterdag gebeuren .. als we er tenminste toch nog aan kunnen komen .. dan laat ik nog wel wat over weten :smoke:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alles is al behoorlijk gezegd, stress (als je het dan toch hebt) moet je eigenlijk hebben tot je het ingenomen hebt, net als in de achtbaan. Je gaat zitten en weet dat je er niet uit kan, daarom kan je het best spannend vinden. Maar je moet je er gewoon bij neerleggen dat je er in zit, en dat je zo flink door een looping gaat.

Zelfs als je een beetje misselijk wordt moet je je focussen op het hemelse gevoel, even diep in en uitademen en genieten! Want fuck wat is deze ´achtbaan´ altijd vet! De kans dat er iets mis gaat is minimaal, zeker als je met goed volk bent en je goed in je vel steekt. Je gaat ook niet in de achtbaan met een of andere onbekende klootzak ter wijl je misselijk bent, toch? :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
En, hoe was het?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
pilletje konden we niet meer regelen :confused:
duswe dachten dan maar sos .. samen met die vriendin heb ik dus halve gram weg gesnatst in 1 keer maar behalve een verdoofde keel en beetje prikkelende neus en een beetje een ander gevoel merkte ik er weinig van .. zal wel omdat het de eerste keer is ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
utregt16 zei:
pilletje konden we niet meer regelen :confused:
duswe dachten dan maar sos .. samen met die vriendin heb ik dus halve gram weg gesnatst in 1 keer maar behalve een verdoofde keel en beetje prikkelende neus en een beetje een ander gevoel merkte ik er weinig van .. zal wel omdat het de eerste keer is ?
Klik om te vergroten...
ik geef u 1 goede raad!
als je sossa niks vind laat het dan voor wat het is en hou je bij de pillen ed...want sossa is en blijft gevaarlijk spul!!
zeker op jou leeftijd!!! :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja weet ik .. 2 vrienden die er gister achterkwamen hebben ons ook al gewaarschuwt, want bij hun zelf loopt het ook al uit de hand (15 & 17) .. ik ben ook zeker niet van plan om het nog vaak te gaan doen , vooral door de prijs ook
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
utregt16 zei:
ja weet ik .. 2 vrienden die er gister achterkwamen hebben ons ook al gewaarschuwt, want bij hun zelf loopt het ook al uit de hand (15 & 17) .. ik ben ook zeker niet van plan om het nog vaak te gaan doen , vooral door de prijs ook
Klik om te vergroten...
onthou goed wat je hier hebt gezegd, want 8 op de 10 (bij wijze van spreken) gebruikt het daarna nog is...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
utregt16 zei:
pilletje konden we niet meer regelen :confused:
duswe dachten dan maar sos .. samen met die vriendin heb ik dus halve gram weg gesnatst in 1 keer maar behalve een verdoofde keel en beetje prikkelende neus en een beetje een ander gevoel merkte ik er weinig van .. zal wel omdat het de eerste keer is ?
Klik om te vergroten...

Je "sos" was dikke rommel.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat zoiezo niet .. het was fdan misschien de eerste keer en ik weet er ook niet veel vanaf maar de mensen via wie ik het heb geregelt wel , dusja .. maar het schijnt zo te zijn dat het de eerste keer nooit zo bijzonder is?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
utregt16 zei:
dat zoiezo niet .. het was fdan misschien de eerste keer en ik weet er ook niet veel vanaf maar de mensen via wie ik het heb geregelt wel , dusja .. maar het schijnt zo te zijn dat het de eerste keer nooit zo bijzonder is?
Klik om te vergroten...

zoiezo schrijf je al SOWIESO waarom kan heel nederland dat neti goedschrijven? :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."