#1
gewoon een hele pakken de eerste keer, je zal het je niet beklagen
![:hearteyes:]()
edit: net ff gelezen
47 kg, begin best maar met een halve![:wink:]()
edit: net ff gelezen
47 kg, begin best maar met een halve
TechNora zei:Veel plezier, en geniet want de eerste keer is goddelijk![]()

Nelisssss zei:TechNora zei:Veel plezier, en geniet want de eerste keer is goddelijk![]()
Zoooooo waar![]()
eerste keer beleef je nooit weer![]()
ik heb wel gehoord dat als je 3 maanden niet gebruikt, en dan weer een keer dat het wel weer zo is als de eerste keer, waar of gewoon onzin?
![]()


ik geef u 1 goede raad!utregt16 zei:pilletje konden we niet meer regelen![]()
duswe dachten dan maar sos .. samen met die vriendin heb ik dus halve gram weg gesnatst in 1 keer maar behalve een verdoofde keel en beetje prikkelende neus en een beetje een ander gevoel merkte ik er weinig van .. zal wel omdat het de eerste keer is ?
onthou goed wat je hier hebt gezegd, want 8 op de 10 (bij wijze van spreken) gebruikt het daarna nog is...utregt16 zei:ja weet ik .. 2 vrienden die er gister achterkwamen hebben ons ook al gewaarschuwt, want bij hun zelf loopt het ook al uit de hand (15 & 17) .. ik ben ook zeker niet van plan om het nog vaak te gaan doen , vooral door de prijs ook
utregt16 zei:pilletje konden we niet meer regelen![]()
duswe dachten dan maar sos .. samen met die vriendin heb ik dus halve gram weg gesnatst in 1 keer maar behalve een verdoofde keel en beetje prikkelende neus en een beetje een ander gevoel merkte ik er weinig van .. zal wel omdat het de eerste keer is ?
utregt16 zei:dat zoiezo niet .. het was fdan misschien de eerste keer en ik weet er ook niet veel vanaf maar de mensen via wie ik het heb geregelt wel , dusja .. maar het schijnt zo te zijn dat het de eerste keer nooit zo bijzonder is?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."