lol telefoontje idd. nog nooit eerdergezien maar meteen 1 bericht later weer xD
#5
lol!!dus jullie vinden dit opscheppen?
oke dan zeg ik wel niks meer..ajuu!
#6
niet zo bedoeld .. (L)
#7
van xtc kan ik toch ook altijd goed slapen hoor.. zelfs nog beter dan met lsd
#8
je neemt om 2 uur nog 2 pillen en dan vind je het raar dat je een paar uur later niet kan slapen
#9
#10
Slaap eerder met een paar pilllen op dan met een gram coke in de neus!
#11
Ik geniet het liefst tot de laatste molecuul en ga dan slapen ... Maar gewoon niet zorgen dat je te snel gaat slapen naar pillen! Voorkomt een boel frustraties!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.