Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlapen op xtc..

Slapen op xtc..

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet het maar heb altijd zo'n rotte afkick van coke..
Met pilletje erbij ging het wel beter.
Klik om te vergroten...

Hoezo verslaving creeeren?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moet je gaan slapen VOOR dat ie inslaat

kan je lachen
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
hans zei:
Moet je gaan slapen VOOR dat ie inslaat

kan je lachen
Klik om te vergroten...

hehehe dat had een maatje van me een keer,werd ie wakker was ie ineens waus
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Overkomt mij ook vaak genoeg. Sommige mensen kunnen geweldig slapen als de xtc ietwat aan het uitwerken is. Ik moet met gemak 6 tot 8 uur wachten voordat ik lekker kan slapen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Serenity zei:
Overkomt mij ook vaak genoeg. Sommige mensen kunnen geweldig slapen als de xtc ietwat aan het uitwerken is. Ik moet met gemak 6 tot 8 uur wachten voordat ik lekker kan slapen.
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook...

en tis echt kut... ik pak meestal op stap om 3 uur de laatste... maja dan slaap ik niet voor 8-10 uur smorgens

als ik eerder mn laatste pak is het gevoel eerder voorbij en dat vind ik wel balen, niet dat de afkick zo kut is, voel me niet ellendig ofzo maar na 2 uur ongeveer is het effect veruit weg... dan voel ik me steeds meer "normaler" maar slapen kan ik dan no way niet

ik kan pas slapen als mn pupillen normale grote zijn... duurt wel even :(

verder heb ik niks van een dinsdag dip ofzo... alleen de dag erna beetje brak, als ik vanalles ga doen, goed eet helpt dit ook een hoop
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Missisprincess zei:
iemand tips?

ben doodmoe en wil graag slapen..

heb er vannacht om 2 uur 2 genomen en kan nog nie slape pff..

Heb ervoor wel coke liggen snuiven en basen, kan dit er mss ook me te maken hebbe?

x
Klik om te vergroten...
ik steek me erna gewoon valiums en dan uurtje later slaap je wel! maar ik vertel je niet als je erna wakker word he... :d:d:d AFZIEN!!!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
becker zei:
Ik weet het maar heb altijd zo'n rotte afkick van coke..
Met pilletje erbij ging het wel beter.
Klik om te vergroten...

Hoezo verslaving creeeren?
Klik om te vergroten...

heb sindsdien al geen pil of coke meer aangeraakt :wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgende keer zorgen dat je een slaappil of downer hebt, zoals valium of een ander -pammetje.
Werkt helemaal goed met coke. Mits je het natuurlijk niet te vaak doet, maar dat geldt voor alles.

:wink:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Enige drugs waar ik van kan slapen zijn wiet en ghb
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
gehe ik heb daar echt nooit last van he..kan altijd slape..na feestje slaap ik vaak in de auto al! en ik ben toch nie zo zuinig met gebruike
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
haha ja sanne dat merken we :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
SperSIZEboon zei:
hans zei:
Moet je gaan slapen VOOR dat ie inslaat

kan je lachen
Klik om te vergroten...

hehehe dat had een maatje van me een keer,werd ie wakker was ie ineens waus
Klik om te vergroten...

Jaaa, da's echt verrot! Was de rest van de dag wazig, maar niet op z'n relaxte manier :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
heb zelden problemen om na X te slapen, vind t vaak lekker om bij thuiskomst een warme douche te pakken om daarna in bed te liggen en dan ogen dicht en chillen.... heerlijk. Valt dan vanzelf in slaap
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
gewoon in bed gaan liggen ? :rolleyes: :beer:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Telefoon zei:
haha ja sanne dat merken we :rolleyes:
Klik om te vergroten...

uhh hoezo da :openmouth:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
jij schept altijd op :P haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
opscheppe? je moest is weten..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
sannetjuh zei:
opscheppe? je moest is weten..
Klik om te vergroten...

lol telefoontje idd. nog nooit eerdergezien maar meteen 1 bericht later weer xD
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol!!dus jullie vinden dit opscheppen?
oke dan zeg ik wel niks meer..ajuu! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."