#1
erwin krol zei:ik heb ook nog wel ergens een linkje naar zo'n Zwitsers lab, Zaagmans, je krijgt hem uiteraard niet, maar 99,6% bestaat.
Wat natuurlijk geen moer wil zeggen over de kwaliteit hier, dar zijn we allang over uit. 75, 80 zo'n beetje. 84% max als je uitgaat van hcl ja.
Dreamweaver, is het safe om een of ander labkonijn nummer te posten?![]()
Ach, het kan weinig kwaad. Er zijn geen dossiers ofzo, je word gewoon een nummer en dat staat ook in de testrapporten.
@Darkscope; we kregen 100 mg toegedient (1 keertje placebo, 1 keertje alleen wiet, 1 keertje alleen mdma, en 1 keertje beide). Nog nooit met zoveel lol geld verdient
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8140&

