Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA puurheid

MDMA puurheid

49 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb mijn mdma laten testen op 75 % puur. Is dit hoog of laag, wat is gemiddeld? En hoe ontstaat dit percentage, ik heb eens gelezen dat mdma een maximaal percentage kan hebben, wat is dit maximale percentage dan? En waar komt die 75 % vandaan, zou het versneden zijn of is dit gewoon zo uit het lab gekomen, het kan natuurlijk allebei, maar het zijn sowieso gewoon héle kleine kristalletjes en wit poeder, dit poeder komt neem ik aan van het vermalen van de mdma. Wat is de rest die is ontstaan, aangenomen dat het NIET versneden is ( aangenomen dat mdma zelfs niet 100 % puur is na de synthese ).
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
99.96% Pure mdma bestaat, en ik heb het gedaan :sunglasses:

Maar met een illegaal lab kun je zo'n hoge puurheid niet bereiken. 75% Is best een acceptabele score, het beste wat hier voorbij komt is 83-85%, het meeste zit er ver onder.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ow oke, want als ik zeg ik heb net 100 mg mdma genomen, is het dus eigenlijk maar 75 mg mdma. Terwijl niemand in mijn omgeving hier eigenlijk rekening mee houdt, omdat iedereen denkt dat mdma kristal ALTIJD puur is, mits niet versneden natuurlijk.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee 100 % bestaat niet hoor ... de maximale grens ligt aan de zoutoplossing ik weet uit mijn hoofd niet zo ff wat en hoe.

Stonie
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
DreamWeaver zei:
99.96% Pure mdma bestaat, en ik heb het gedaan :sunglasses:

Maar met een illegaal lab kun je zo'n hoge puurheid niet bereiken. 75% Is best een acceptabele score, het beste wat hier voorbij komt is 83-85%, het meeste zit er ver onder.
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een onzin weer 99,96%

MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.

Anders gezegd:

Een pil die 100mg mdma bevat, bevat dus 100mg mdma waarvan 84% dus maar zuiver is, dus 84mg. In pilvorm is 100% nooit te krijgen.

Darkskope KAN gelijk hebben, maar hoeft niet want die 84% hoeft ook weer niet helemaal zuiver te zijn. Voorbeeld: Als je MDMA kristallen hebt zijn die vaak geel/bruin. De geelbruine kleur komt door MDP2P een voorsynthese van MDMA.

En Dreamweaver sukkel, je valt zo gigantisch door de mand met je prietpraat. Verwijder je bericht effe
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Net toevallig weer op MDMA kristallen gestuit.
Ik zal eens vragen hoe ze hem testen op de centra hier.
Het is toch een fabeltje dat de geel kleurige brokken sterker/geconcentreerder zijn?
Ik heb nu maar een lichtgeel brok meegenomen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
De kleur is niet van belang ivm met de zuiverheid.
De kleur is niet meer dan een cosmetisch foutje in de productie, gele cristal kan beter ziin dan een witte.

Hier geldt ook neem de moeite om te testen ?

Groet

Stonie@ Zaagmans: Dat is precies wat ik bedoelde.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
zaagmans zei:
DreamWeaver zei:
99.96% Pure mdma bestaat, en ik heb het gedaan :sunglasses:

Maar met een illegaal lab kun je zo'n hoge puurheid niet bereiken. 75% Is best een acceptabele score, het beste wat hier voorbij komt is 83-85%, het meeste zit er ver onder.
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een onzin weer 99,96%

MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.

Anders gezegd:

Een pil die 100mg mdma bevat, bevat dus 100mg mdma waarvan 84% dus maar zuiver is, dus 84mg. In pilvorm is 100% nooit te krijgen.

Darkskope KAN gelijk hebben, maar hoeft niet want die 84% hoeft ook weer niet helemaal zuiver te zijn. Voorbeeld: Als je MDMA kristallen hebt zijn die vaak geel/bruin. De geelbruine kleur komt door MDP2P een voorsynthese van MDMA.

En Dreamweaver sukkel, je valt zo gigantisch door de mand met je prietpraat. Verwijder je bericht effe
Klik om te vergroten...

Uhm, nou rest mij dus nog een vraag nadat ik dit gelezen heb. Mijn mdma is dus op 75 % getest. Maar, zij kunnen dus op de mdma zelf óf op de mdma.HCL getest hebben? Als ze op de mdma zelf getest hebben is het een mooi percentage opzich. Maar het kan ook dat ze al op mdma.HCL getest hebben, en dus zou die in werkelijkheid dus nog minder puur zijn?

EDIT: het antwoord stond er min of meer al, maar ze teste dus meestal op mdma en niet mdma.HCL of verschilt dat gewoon veel?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Om maar even een reactie te geven op zaagmans...

Ik heb mee gedaan aan een mdma/thc test waar wij toch echt capsules met 99.6 procent puur mdma kregen...(geen 99,96) Dit is door verschillende knappen koppen in zwitserland samengesteld!!! Kost zo'n 50 euri per capsule en is NIET illegaal te verkrijgen...

Er is mij verteld dat je vrijwel niet puurder kan gaan aangezien het mdma molecuul dan geen houvast meer heeft!

Het bestaat toch wel... In illegale labs kan er geen puurdere mdma dan 84 procent geproduceerd worden...

@DreamWeaver, Waar, Nijmegen???
niet toevallig 99.6 ipv 99.96??
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
-spaceman- zei:
Om maar even een reactie te geven op zaagmans...

Ik heb mee gedaan aan een mdma/thc test waar wij toch echt capsules met 99.6 procent puur mdma kregen...(geen 99,96) Dit is door verschillende knappen koppen in zwitserland samengesteld!!! Kost zo'n 50 euri per capsule en is NIET illegaal te verkrijgen...

Er is mij verteld dat je vrijwel niet puurder kan gaan aangezien het mdma molecuul dan geen houvast meer heeft!

Het bestaat toch wel... In illegale labs kan er geen puurdere mdma dan 84 procent geproduceerd worden...

@DreamWeaver, Waar, Nijmegen???
niet toevallig 99.6 ipv 99.96??
Klik om te vergroten...

Kom op man. In vaste vorm is het niet 99,6% te krijgen. Maximaal is ongeveer 84% haalbaar en zelfs dat is bijna niet te doen door de illegale labjes. Ze hebben er gewoon de apparatuur en kennis niet voor.

Wat betreft de bruine gele MDMA, die is zeker NIET zuiver dan witte. Als je pure MDMA hebt is hij wit. Dan heb je het perfect gesynthetiseerd.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
zaagmans zei:
DreamWeaver zei:
99.96% Pure mdma bestaat, en ik heb het gedaan :sunglasses:

Maar met een illegaal lab kun je zo'n hoge puurheid niet bereiken. 75% Is best een acceptabele score, het beste wat hier voorbij komt is 83-85%, het meeste zit er ver onder.
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een onzin weer 99,96%

MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.

Anders gezegd:

Een pil die 100mg mdma bevat, bevat dus 100mg mdma waarvan 84% dus maar zuiver is, dus 84mg. In pilvorm is 100% nooit te krijgen.

Darkskope KAN gelijk hebben, maar hoeft niet want die 84% hoeft ook weer niet helemaal zuiver te zijn. Voorbeeld: Als je MDMA kristallen hebt zijn die vaak geel/bruin. De geelbruine kleur komt door MDP2P een voorsynthese van MDMA.

En Dreamweaver sukkel, je valt zo gigantisch door de mand met je prietpraat. Verwijder je bericht effe
Klik om te vergroten...

Laten we even chillen en BV.: een jointje roken :stoned: -> everybody happy
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
De vloeibare MDMA (wat dus zo goed als puur is...) is bruin / geel-ig.

:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nick de Neger zei:
De vloeibare MDMA (wat dus zo goed als puur is...) is bruin / geel-ig.

:wave:
Klik om te vergroten...

Oeps nick maat, bijna altijd heb je gelijk, maar vloeibare mdma is witgrijs. Als de tempratuur bij het destileren stijgt vormt zich MDP2P. De kook tempratuur van MDP2P is iets hoger dan die van MDMA waardoor de gele/bruine kleur onstaat. De bruine MDMA is dus niet slecht, er zit alleen wat troep in.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
zaagmans zei:
Kom op man. In vaste vorm is het niet 99,6% te krijgen. Maximaal is ongeveer 84% haalbaar en zelfs dat is bijna niet te doen door de illegale labjes. Ze hebben er gewoon de apparatuur en kennis niet voor.
Klik om te vergroten...

Het word ook niet gemaakt in illegale labjes, maar in legale huge-ass-mother-fucking labs... door allerlei onderzoekers die al jaren moleculen onderzoeken... die weten het echt veel beter dan illegale prutsertjes hoor...

99.6%... het bestaat!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
zaagmans zei:
Kom op man. In vaste vorm is het niet 99,6% te krijgen. Maximaal is ongeveer 84% haalbaar en zelfs dat is bijna niet te doen door de illegale labjes. Ze hebben er gewoon de apparatuur en kennis niet voor.
Klik om te vergroten...

Het word ook niet gemaakt in illegale labjes, maar in legale huge-ass-mother-fucking labs... door allerlei onderzoekers die al jaren moleculen onderzoeken... die weten het echt veel beter dan illegale prutsertjes hoor...

99.6%... het bestaat!
Klik om te vergroten...

mee eens
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
hans zei:
Als het in caps zit hoeft het toch niet vast te zijn? (of wel?)
Klik om te vergroten...

Ik denk dat de caps dan gewoon oplossen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok keiharde links en verwijzingen ... bonnen bronnen bronnen ....

Tot dan is het een hoax ...

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
zaagmans zei:
DreamWeaver zei:
99.96% Pure mdma bestaat, en ik heb het gedaan :sunglasses:

Maar met een illegaal lab kun je zo'n hoge puurheid niet bereiken. 75% Is best een acceptabele score, het beste wat hier voorbij komt is 83-85%, het meeste zit er ver onder.
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een onzin weer 99,96%

MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.

Anders gezegd:

Een pil die 100mg mdma bevat, bevat dus 100mg mdma waarvan 84% dus maar zuiver is, dus 84mg. In pilvorm is 100% nooit te krijgen.

Darkskope KAN gelijk hebben, maar hoeft niet want die 84% hoeft ook weer niet helemaal zuiver te zijn. Voorbeeld: Als je MDMA kristallen hebt zijn die vaak geel/bruin. De geelbruine kleur komt door MDP2P een voorsynthese van MDMA.

En Dreamweaver sukkel, je valt zo gigantisch door de mand met je prietpraat. Verwijder je bericht effe
Klik om te vergroten...

Zaagmans, ik heb nieuws voor je. Farmaceutische mdmakristallen uit Zwitserland. Probeer daar maar eens aan te komen, vriend, en hou eens op met uit de hoogte doen in de illusie dat je alles weet :wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
-spaceman- zei:
Om maar even een reactie te geven op zaagmans...

Ik heb mee gedaan aan een mdma/thc test waar wij toch echt capsules met 99.6 procent puur mdma kregen...(geen 99,96) Dit is door verschillende knappen koppen in zwitserland samengesteld!!! Kost zo'n 50 euri per capsule en is NIET illegaal te verkrijgen...

Er is mij verteld dat je vrijwel niet puurder kan gaan aangezien het mdma molecuul dan geen houvast meer heeft!

Het bestaat toch wel... In illegale labs kan er geen puurdere mdma dan 84 procent geproduceerd worden...

@DreamWeaver, Waar, Nijmegen???
niet toevallig 99.6 ipv 99.96??
Klik om te vergroten...

Spaceman, you fother mucker! Jij was dus dat 'andere lid van drugsforum' die meedeed! :grin:
Ik ben P16, en was dus de laatste proefpersoon. Ik meen me te herrineren dat het 99.96% was ipv 99.6%, maar dat horen we wel weer zodra we de testresultaten krijgen :)

Heb jij eigenlijk nog wat van het team gehoord? Ik sprak Glenn een paar weken terug nog toen ik in het Radboud lag, maar ben toen vergeten te vragen wanneer we ongeveer het rapport zouden krijgen.

(Ik schopte kont btw op die 'auto/bal/rondjesdraaitest', op xtc scoorde ik verassend genoeg extreem hoog :grin:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
yep, that was me!

Ik heb al een tijd niks meer van ze gehoord,
maar was van plan een emailtje te sturen over die resultaten...
weet jij wanneer ze komen, ik ben heel benieuwd...

aah, die Glenn, vette gozer was dat!

Ja ik had ook wel wat testje die ik beter deed onder invloed van XTC...
behalve de woordjes geheugen test... zoooo... daar wist ik er nadat het opgelezen werd geeneen meer van!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."