Is echt apart, net alsof de grond van rubber is dan. Je voelt als je nuchter bent echt grote schokken als je voeten weer op degrond komen, maar met X voelt dat heel zacht aan
#3
fietsen in de hou met X zuigt want het wordt nog kouder.
verder weet ik er zelf niet meer zo veel van af maar schijnbaar vind ik het dan leuk om over stoepranden te rijden :P
#4
Ellesdee zei:
Pikachu zei:
Ik haat fietsen, altijd. Maakt geen hol uit wat ik op heb, fietsen is gewoon kut.
..Alhoewel.. 1 keer gedaan (icm x dan, niet het fietsen an sich, dôh). Na een feestje in het centrum van Den Haag naar Monster gefietst, moet zeggen, het was heerlijk
#5
Het moet iig wel lekker weer buiten zijn. Als het zonnetje heerlijk schijnt is het zeker wel relaxt !
#6
ja fietsen best leuk :P
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.