#1
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC
![:hearteyes:]()
Pikachu zei:Ik haat fietsen, altijd. Maakt geen hol uit wat ik op heb, fietsen is gewoon kut.
Valentijntje zei:Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC
![]()
nutsss zei:Het is zo zonde van de X als je dan gaat fietsen. Je moet juist iets sociaals gaan doen! Een tandem of zo...
Valentijntje zei:Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC
![]()
Adrenochroom zei:Valentijntje zei:Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC
![]()
Ja, of je hoort een stemmetje in je hoofd die zegt dat je de autoweg op moet rijden en je rijdt vervolgens tegen een boom aan of niet Valentijn? :P
nutsss zei:Het is zo zonde van de X als je dan gaat fietsen. Je moet juist iets sociaals gaan doen! Een tandem of zo...
Adrenochroom zei:Valentijntje zei:Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC
![]()
Ja, of je hoort een stemmetje in je hoofd die zegt dat je de autoweg op moet rijden en je rijdt vervolgens tegen een boom aan of niet Valentijn? :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."