Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFietsen op de X

Fietsen op de X

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC

:hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
maar als het dan ook nog koud is, vind ik het enorm klote. ik krijg het dan alleen nog kouder en minder zin om te fietsen:grin:


smaak!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja fietsen best leuk :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik haat fietsen, altijd. Maakt geen hol uit wat ik op heb, fietsen is gewoon kut.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pikachu zei:
Ik haat fietsen, altijd. Maakt geen hol uit wat ik op heb, fietsen is gewoon kut.
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
of
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Valentijntje zei:
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, en toen ik thuis kwam en van mijn fiets stapte kon ik bijna niet meer lopen :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is zo zonde van de X als je dan gaat fietsen. Je moet juist iets sociaals gaan doen! Een tandem of zo...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aanstaande vrijdag fiets ik naar hengelo om wat xtc op te halen, neem ik er gelijk eentje en hopelijk kickt die er op tijd in om de terugweg wat draaglijker te maken :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
nutsss zei:
Het is zo zonde van de X als je dan gaat fietsen. Je moet juist iets sociaals gaan doen! Een tandem of zo...
Klik om te vergroten...

je hoeft het niet direct te doen he, ga gewoon zondags een stukje fietsen als je zaterdagnacht op xtc hebt gefeest :)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind fietsen soms ook geweldig, net als lopen.

Soms, als ik na een nachtje X naar huis fiets, dan vind ik het eerst niet relax, maar ongeveer 500 meter voor mn huis vind ik het best chill.. En dan ga ik soms nog een rondje extra maken :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Valentijntje zei:
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, of je hoort een stemmetje in je hoofd die zegt dat je de autoweg op moet rijden en je rijdt vervolgens tegen een boom aan of niet Valentijn? :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Adrenochroom zei:
Valentijntje zei:
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, of je hoort een stemmetje in je hoofd die zegt dat je de autoweg op moet rijden en je rijdt vervolgens tegen een boom aan of niet Valentijn? :P
Klik om te vergroten...

Vertel?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
nutsss zei:
Het is zo zonde van de X als je dan gaat fietsen. Je moet juist iets sociaals gaan doen! Een tandem of zo...
Klik om te vergroten...

haha, ts niet dat ik trippend ga fietsen, puur voor het fietsen..

alleen als ik naar huis moet fietsen, waar ik normaal 3 kwartier over doe, fiets ik aan het eind van de avond binnen 15/20 minuutjes naar huis.. (als ik niet weer eens denk dat ik goed fiets, terwijl ik de andere kant op fiets.. :P

voel geen moeheid, pas als ik afstap idd..
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Adrenochroom zei:
Valentijntje zei:
Er zijn vast genoeg mensen die dit hebben ervaren, als je gaat fietsen onder het spacen kan ik zo heel nederland door fietsen.. weer zo'n leuk effect van XTC

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, of je hoort een stemmetje in je hoofd die zegt dat je de autoweg op moet rijden en je rijdt vervolgens tegen een boom aan of niet Valentijn? :P
Klik om te vergroten...

hoe ken je mij...? :beer:

klopt 100 procent wat je zegt..

was echt geflipt, fietste recht naar huis, opeens moest ik gweoon naar rechts fietsen op de weg..

en bam daar was een boomstronk, frontaal tegenop gereden :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zweet me dan altijd kapot, maar ga als een speer :P
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fietsen met xtc op vind ik eng en vaag...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik fiets meestal naar huis vanaf de bushalte. Hoe ik het doe weet ik niet, maar ik ben tot nu toe elke keer thuis gekomen (heelhuids). Ik blijf het een ervaring vinden, maar graag doe ik het niet, maar echt erg is het op zo een moment ook niet echt.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fietsen op de xtc is op een zomermiddag helemaal te gek, zeker als je een klein beetje de natuur in gaat. Zonnebril op, de vogeltjes die fluiten en op een gegeven moment wordt alles heel stil en is het net of je alleen de zomerwind nog zachtjes hoort fluisteren.....
:)
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fietsen op de MDMA, tel me about it...

Ik heb samen met mijn maten een keer zeker 60 km gefietst. Het gaat gewoon vanzelf :smoke:

Je merkt trouwens wel dat je na een nacht partyen en 60 km fietsen i.c.m niet tot nauwelijks eten een aardige aanslag op je energievoorraad is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."