#1
Heel apart!
Ik ga straks kijken of pep ook ruikt..
Vakantie![:hearteyes:]()
Ik ga straks kijken of pep ook ruikt..
Vakantie
982 zei:Ik ga straks kijken of pep ook ruikt..
Ellesdee zei:Pepnoize zei:offtopic:
en het lijkt wel een nieuwe forumtrend ofzo hier , om gewoon een quote te posten in plaats van een beetje persoonlijke inbreng. sjeez.
problemen mee?
Miss J zei:982 zei:Ik ga straks kijken of pep ook ruikt..
Niet te hard he, anders heb je je hele neus vol![]()
ja aan mijn reactie te zien welEllesdee zei:Pepnoize zei:offtopic:
en het lijkt wel een nieuwe forumtrend ofzo hier , om gewoon een quote te posten in plaats van een beetje persoonlijke inbreng. sjeez.
problemen mee?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."