Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangere werking XTC?

Langere werking XTC?

31 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet iemand hoe je het ' gelukkige gevoel' langer kunt laten duren.
Ik heb wel es gehoord dat je dan koffie tussendoor moet neme of chocolade. Of weinig eten van tevvoren.
Heeft iemand tips daarvoor?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
poppers, las nog vicks vaporub
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
keunena zei:
Weet iemand hoe je het ' gelukkige gevoel' langer kunt laten duren.
Ik heb wel es gehoord dat je dan koffie tussendoor moet neme of chocolade. Of weinig eten van tevvoren.
Heeft iemand tips daarvoor?
Klik om te vergroten...

Gaan kloten met xtc en mao-remmers is geen goed idee
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
MAO-remmers en / of bijslikken.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb alleen de ervaring dat als ik als de pil begint af te zwakken ,ik een paar trekjes van een joint neem, het gevoel heb dat ik de pil weer opwek en terug in de wave kom..dus langer plezier..!!

Maar plots helemaal echt verliefd worden/of zijn op iemand lijkt me ook een goede optie :wink:
een snoepje versterk heel erg je stemming op t moment dat ie inslaat, of hoe je je voelt die dag..vind ik.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
richelle zei:
Heb alleen de ervaring dat als ik als de pil begint af te zwakken ,ik een paar trekjes van een joint neem, het gevoel heb dat ik de pil weer opwek en terug in de wave kom..dus langer plezier..!!

Maar plots helemaal echt verliefd worden/of zijn op iemand lijkt me ook een goede optie :wink:
een snoepje versterk heel erg je stemming op t moment dat ie inslaat, of hoe je je voelt die dag..vind ik.
Klik om te vergroten...

als ik op een feest ben en ik voel me niet zo goed in me vel (me niet echt super amuseer), omdat ik ga niet direct al gooien... en dan pak ik xtc... dan ga ik me wel steeds beter voelen... dus het versterkt niet je stemming wat je dan hebt... heb dan wel even meer nodig voor me echt SUPER relax te voelen...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik werd laatst echt on-ge-lo-fe-lijk scheef toen ik flink wat hasj begon te roken in de nasleep van mdma. De xtc kwam in vlagen weer terug, en ik moest echt ontzettend goed opletten wat iemand aant vertellen was, ook raakte ik zelf constant kwijt waar ik het over had. En dat één pilletje van 100 mg.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Strak + stoned = stroned.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#9
langere rush

Ik bedoel eigenlijk hoe je de rush langer kunt laten duren. Dus de momenten dat je hard gaat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met je meisje gaan stappen :) Af en toe krijg je wat vreemde blikken als je staat te knuffelen midden op de dansvloer van een hardcorefeest, maar het voelt zo ontiegelijk goed ! :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aftrekken met een pak melk in je reet.

Even serieus; een goeie setting, en personen waarmee je mdma neemt, maken een goeie rush.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vicks vapo rub in zo'n schildersmasker smeren en menthol sigaretten roken was het niet?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Aftrekken met een pak melk in je reet.
Klik om te vergroten...

best lekker trouwens hoor, maar ik zou het pak melk vervangen door een deobus ofzo, beetje olie dr op en hij glijdt er zo in :hearteyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Of smart pillen (uit de smart shop) vooraf...... maar niet tijdens gebruik!
Volgens mij helpt het iets, maar is het niet beter voor jezelf.
Meer mensen hier ervaring mee?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Enesteene zei:
MetaalKonijn zei:
Aftrekken met een pak melk in je reet.
Klik om te vergroten...

best lekker trouwens hoor, maar ik zou het pak melk vervangen door een deobus ofzo, beetje olie dr op en hij glijdt er zo in :hearteyes:
Klik om te vergroten...
iewu ?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#16
knots zei:
Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Of smart pillen (uit de smart shop) vooraf...... maar niet tijdens gebruik!
Volgens mij helpt het iets, maar is het niet beter voor jezelf.
Meer mensen hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Bedoel je pillen om de damage te verminderen zoals after-e of L-tryptofaan/5-HTP capsules? Of bedoel je herbal xtc varianten en dingen als happycaps? Want die laatste zijn voornamelijk mao-remmers, en dan hou je er óf een diepe depressie aan over, of ga je hardstikke dood aan serotoninevergifting.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#17
DreamWeaver zei:
knots zei:
Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Of smart pillen (uit de smart shop) vooraf...... maar niet tijdens gebruik!
Volgens mij helpt het iets, maar is het niet beter voor jezelf.
Meer mensen hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Bedoel je pillen om de damage te verminderen zoals after-e of L-tryptofaan/5-HTP capsules? Of bedoel je herbal xtc varianten en dingen als happycaps? Want die laatste zijn voornamelijk mao-remmers, en dan hou je er óf een diepe depressie aan over, of ga je hardstikke dood aan serotoninevergifting.
Klik om te vergroten...

en dan als onderschrift hebben 'alles wat ik hier schrijf is verzonnen' :wink:

Maar idd, een serotinevergiftiging is niet iets wat je echt op wilt lopen, dus uitkijken met die Happycaps!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#18
DreamWeaver zei:
knots zei:
Ik eet wel eens een banaantje tussendoor.
Of smart pillen (uit de smart shop) vooraf...... maar niet tijdens gebruik!
Volgens mij helpt het iets, maar is het niet beter voor jezelf.
Meer mensen hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Bedoel je pillen om de damage te verminderen zoals after-e of L-tryptofaan/5-HTP capsules? Of bedoel je herbal xtc varianten en dingen als happycaps? Want die laatste zijn voornamelijk mao-remmers, en dan hou je er óf een diepe depressie aan over, of ga je hardstikke dood aan serotoninevergifting.
Klik om te vergroten...

Nee, L-tryptofaan gebruik ik alleen een dag of 4 lang, na gebruik.
Ja, herbal xtc, stargate eventueel ( = niet zo heel heftig )
Je bent meteen in de sfeer van het feestje, en later op de avond een echte erin :) ( aantal uur later, dus niet echt direct in combinatie met mdma )
Moet zeggen dat het erg goed gaat.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon een lekkere joint roken :stoned: en als je joint wat begint uit te werken de volgende pil erin, of...als je die niet hebt dan nog een joint.
als je je ogen sluit en luisterd naar de muziek sta je zo voor je het weet een uur of 3 te dansen.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#20
wat bij mij werkt is: uit je hoofd zetten dat t spul aan t uitwerken is!!

gewoon negeren en gek blijven doen! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."