#1
zommes zei:Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander omdat zo'n subforum de volgende gevolgen zal hebben:
- Onwaarheden die leiden tot sterfgevallen van zwak-begaafde toeristen waardoor er een verbod op pillen word gesteld.
Dus helaas.
lol

zommes zei:Persoonlijk ben ik niet zo'n voorstander omdat zo'n subforum de volgende gevolgen zal hebben:
- Onwaarheden die leiden tot sterfgevallen van zwak-begaafde toeristen waardoor er een verbod op pillen word gesteld.
Dus helaas.


Pepnoize zei:kan er niet beter een subforum worden aangemaakt bij XTC
"SOORTEN PILLEN"
dan kunnen de kenners (die weten dat pil per pil verschilt en uiterlijk geen kut uitmaakt) daar gewoon wegblijven stoppen met zich aan zulke topics te irriteren, en wie weet halen de mensen die daar topics hebben er nog iets leuk uit,
zoals "ja ik ben van zelfde regio en heb ze ook blabla"
leuk idee mods/admins?
grtz
Pepnoize

die is offlinecaatje zei:Dissonant zei:Kijk gewoon op pilleports
Pikachu zei:Ik ben tegen dit voorstel, we moeten een manier vinden om de newbies de forumregels te laten lezen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."