Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer MDMA

Eerste keer MDMA

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ok...

10 minuutjes geleden zo wat van die bruine kristallen van m'n vinger gezogen haha, en nu maar wachten hé ... :d

*edit: natuurlijk is der niemand hier op nieuwjaarsavond haha
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallotje zei:
Zeepbel zei:
Ik heb 4x verschillende Xtc gedaan, en dat voelde ook elke keer anders.. het effect wat ik het leukste vind (dat was van 'omega'kes') was gewoon in me eigen zitten te 'gaan' met zalige muziek op, meestal techno/elektro en dan zat ik echt in me eigen wereld.. herkennen jullie dat gevoel en kan je dat krijgen van mdma? of is mdma eerder een sociale drugs?

*EDIT: ohja, eneuh, mss domme vraag, maar hoe neem je die kristallen het beste in? snuiven of oplossen in water, of... ?
Klik om te vergroten...

Mijn grote verschil is dat ik er niet van ga knarsen en niet strak sta. Ik word vrolijker en knuffel geil met MDMA :hearteyes: Wat jij beschrijft doe ik ook wel mdma maar meestal neem ik het met vrienden. Voor het lekker weg dromen op muziek gebruik lsd/paddo's....

Mdma kan je slikken en snuiven. Snuiven raad ik je niet aan want, die smaak blijft in je mond en is onaangenaam. Het beste kan je het bommen dmv van een vloetje. De zooi hak je fijn met een pasje of mesjes. Je gooit je zooi in een vloetje en vouwt het tot een bommetje. Je kan ook een pil capsule gebruiken.
Klik om te vergroten...

precies je gaat ineens lopen lullen enzo je bent vet sociaal en shit dat is super vet :), en ik had het gesnoven teon ik het nam. Daarvoor al wat pep gehad. Ik voelde het niet branden in mijn neus tbh. Af en toe die smaak ff wegspoelen. Het is wel te doen hoor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."