#1
MDMA is eigenlijk de enigste echte XTC maar omdat hij een "vertakking" is van de amfetamines worden speed, MDE (Eve!) MDA (hetzelfde effect maar dan met lichte hallucinaties) en ook DXM gerekend tot XTC, vooral omdat het voor iedere brainy persoon simpel is om van deze stoffen een pilvorm te maken. De meeste XTC pillen van nu zijn een combinatie van MDE, MDMA en speed.
ikzelf ga toch echt voor de MDMA kristallen, die dingen zijn helig! Je komt naar mijn idee in een trip terecht waar je eigen grenzen en de hele grenzen die de maatschappij voor je stelt niet meer ertoe doen. Het is veel belangrijker om van hot naar her te lopen en met mensen te praten, te dansen en je verwonderen over de hele schoonheid van het gebeuren om je heen.
Oh God ik krijg meteen zin in een goed Goa-feestje
Hoe was de eerste keer MDMA?
ikzelf ga toch echt voor de MDMA kristallen, die dingen zijn helig! Je komt naar mijn idee in een trip terecht waar je eigen grenzen en de hele grenzen die de maatschappij voor je stelt niet meer ertoe doen. Het is veel belangrijker om van hot naar her te lopen en met mensen te praten, te dansen en je verwonderen over de hele schoonheid van het gebeuren om je heen.
Oh God ik krijg meteen zin in een goed Goa-feestje
Hoe was de eerste keer MDMA?
)? Maar het is gelukkig helemaal goedgekomen!