Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnachtmerries & onrustig slapen na x

nachtmerries & onrustig slapen na x

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja van die para shit, en ik word er steeds wakker van na een x aantal uur en dan vloeit die ene droom weer over in de volgende en dan komt die vorige weer terug enz... maar ik droom dan exact over dinge die ik de vorige dag heb meegemaakt, NOT cool :confused: kben dan echt helemaal uit me ritme
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik blijf sowieso altijd de hele nacht op en ga 's ochtends, 's middags en soms zelfs de nacht erop pas weer slapen :mrgreen: . Maar hoe dan ook, de nacht na XTC zweet ik echt als n gek terwijl ik daar normaal nooit last van heb :rolleyes:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sinds ik een paar keer xtc heb gedaan, ben ik een paar keer een klein beetje in paniek wakker geworden. Ik dacht misschien maar 1 seconde toen ik wakker was, dat de droom echt was, maar het is wel schrikken.
Dit heb ik 2 keer gehad, maar voordat ik xtc had gedaan had ik dat 1 x gehad.
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
jup ik had afgelopen nacht weer een gestoord realistische droom, ik droomde dat mijn ouders op weekend waren en we hier allemaal zaten te trippen en spacen en dat ze plots thuiskwamen, ik werd zwaar gestraft en moest op afkickcentrum enz...

alles leek zoooo echt, tot ik wakker werd :confused: :confused: :confused: twas n droom?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ook een paar keer L-trytophaan geprobeert maar bij mij lijkt het iig niet te werken. Ik wordt er alleen maar nog onrustiger van.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik xtc gebruikt heb slaap ik dezelfde nacht goed of helemaal niet.. ligt er net aan hoe ik me dan voel.
De nacht daarna slaap ik wel altijd heel onrustig, maar heb geen last van nachtmerries of iets in die richting.
n
noobsieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Allereerst respect voor de geweldige verhalen op dit forum, ik lees het altijd met veel plezier, vaak heel herkenbaar van mezlef of van vrienden.

Nadat ik xtc heb gebruikt slaap ik een week lang heel onrustig, word regelmatig badend in 't zweet wakker, met vreemde nachtmerries. Ook word ik altijd panisch, moet ik altijd van mezelf controleren of ik de deur wel op slot heb, etc.

Mijn vraag, hebben er meer last van 't volgende? En zo ja, wat is er tegen te doen?

Ligt niet aan de soort pillen, heb het met elke pil, zowel de lichte als de echt zware shit. Week geleden in 4 uur 2 blauwe mitsu's gehad, en deze week alleen beetje fatsoenlijk kunnen slapen met alcoholica.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar 3x mdma gedaan en ik drink veel water en neem voedingssupplementen erbij in. Duidelijk dat dit op jou een extreem effect heeft, misschien zit er rommel of speed door heen ik weet niet maar ik zou kappen met die shit!

Adreno

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."