Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLam gevoel..

Lam gevoel..

2 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
misschien reageerde je anders op de pil deze keer...of was de pil toch iets minder dan dat het was...

en inslaan na 30min...is niet snel...dat is gewoon normaal :wink:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb nu +- 20-25 keer xtc gehad, en elke keer goed gegaan, fijn gevoel etc.
afgelope woensdag had ik weer 'n feestje, dezelfde blauwe mitshu's geregeld die we normaal ook hebben, €3 p/s.
Bij mij slaan ze altijd best snel in, na half uurtje ongeveer.
Deze keer ook weer, alleen daarna had ik zo'n ongelofelijk lam gevoel in mn benen, had wel veel energie zoals altijd, maar mn benen wouden niet meewerken, leek wel of ik de hele dag op mn benen had gestaan, zo'n gevoel was het:/. Weet iemand waardoor dit komt ofzo?

Het waren zeker geen slechte pillen, aangezien ik deze al eerder bij dezelfde dealer heb gehaald (ja, ik weet dat geen een pil hetzelfde is maar toch), en mn vrienden en andere mensen waaraan ik ze heb verkocht op 't feest, wel flink strak stonden..

iemand..?
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat lamme gevoel ken ik, je spieren willen gewoon niet! Ik ga mn benen dan strekken, ziet er heel lullig uit, net zoals die hardlopers doen. Een goeie sleutel pep of coke wil ook goed helpen hoor :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."