#1
Heb afgelopen zaterdag blauwe 3 hoekige mitshu's geslikt .
Had thuis wat pure cafeine poeder genomen .
Ik had echt last van hevige krampen in men kuiten , en was ook lange tijd misselijk .
Die 2 lasten gingen pas weg na ongeveer anderhalf uur . Bij de 2 de pil die ik nam , weer het zelfde liedje
Lag het aan de cafeine ? Slechte pil ? Of had ik gewoon een slechte dag ?
Ik hoor het graag
Had thuis wat pure cafeine poeder genomen .
Ik had echt last van hevige krampen in men kuiten , en was ook lange tijd misselijk .
Die 2 lasten gingen pas weg na ongeveer anderhalf uur . Bij de 2 de pil die ik nam , weer het zelfde liedje
Lag het aan de cafeine ? Slechte pil ? Of had ik gewoon een slechte dag ?
Ik hoor het graag